Tunky Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Høres ut som det må være noe spesielt med den. Går da haugevis av GBC-er på Ebay for en hundrelapp? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det er enda verre. Det var tusen PUND. Og den var brukt, uten eske og bildet var et såkalt "stock photo". Tror noen ble lurt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Om noen fortsatt vil ha tak i Zelda utgaven av 3DS så vær raske... http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/New_Nintendo_3DS/New_Nintendo_3DS_XL_-_The_Legend_Of_Zelda_Majoras_Mask_3D_-_Limited_Edition/?id=200503 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Om noen fortsatt vil ha tak i Zelda utgaven av 3DS så vær raske... http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/New_Nintendo_3DS/New_Nintendo_3DS_XL_-_The_Legend_Of_Zelda_Majoras_Mask_3D_-_Limited_Edition/?id=200503 Måtte bare slå til på denne. Skader ikke å legge inn en bestilling å se om jeg får en eller ikke! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ser dem forsvinner veldig raskt når dem blir lagt ut. Krysse fingrene for at du får en 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Imponerende at prisen på den lite nye*** "konsollen" er mer en Wii U zelda edition med wind waker kostet ny,mener å huske jeg betalte 2499,- og da fulgte strøm adapter og lader med... men nå er det vell i det håndholdte Nintendo tjener store penger for tiden også? Kunne godt tenkt meg et nytt gjensyn med Majoras mask, men det blir for stiv sum når det ikke er så mange andre titler som frister, den hadde nok blitt brukt for lite, sliter allerede med å gi PCen eller wii U nok tid for tiden. ***ja jeg vet den er "ny" med flere knapper og fiffen justert 3D osv. Endret 21. januar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Litt kjipt at vanlig New 3DS XL koster rundt 2100kr her når den koster det samme som de gamle modellen i Australia og Japan. Kan jo håpe at prisene kommer til et mer normalt nivå 1500-1800kr (1800kr er vel mer sannsynelig nå grunnet den svake kronen) etter lansering. Endret 22. januar 2015 av Aerow Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Det blir isåfall etter et år ellernoe. De pleier ikke sette ned prisene på noe som selger som varmt hvetebrød uansett pris nesten. Og det kommer N3DS til å gjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Imponerende at prisen på den lite nye*** "konsollen" er mer en Wii U zelda edition med wind waker kostet ny,mener å huske jeg betalte 2499,- og da fulgte strøm adapter og lader med... men nå er det vell i det håndholdte Nintendo tjener store penger for tiden også? Kunne godt tenkt meg et nytt gjensyn med Majoras mask, men det blir for stiv sum når det ikke er så mange andre titler som frister, den hadde nok blitt brukt for lite, sliter allerede med å gi PCen eller wii U nok tid for tiden. ***ja jeg vet den er "ny" med flere knapper og fiffen justert 3D osv. Du får da kjøpt Majoras Mask på Wii eshop'en for en femtilapp. Burde holde som gjensyn det. Hvertfall for min del. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Imponerende at prisen på den lite nye*** "konsollen" er mer en Wii U zelda edition med wind waker kostet ny,mener å huske jeg betalte 2499,- og da fulgte strøm adapter og lader med... men nå er det vell i det håndholdte Nintendo tjener store penger for tiden også? Kunne godt tenkt meg et nytt gjensyn med Majoras mask, men det blir for stiv sum når det ikke er så mange andre titler som frister, den hadde nok blitt brukt for lite, sliter allerede med å gi PCen eller wii U nok tid for tiden. ***ja jeg vet den er "ny" med flere knapper og fiffen justert 3D osv. Du får da kjøpt Majoras Mask på Wii eshop'en for en femtilapp. Burde holde som gjensyn det. Hvertfall for min del.Har det på N64, mener å hørt at den på eShop er samme versjon som ble gitt ut på gamecube, med masse problemer å irriterende krasj, er veldig kjipt når spillet kresjer når man har spillet en stund siden å ikke fått savet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Hvor har du hørt dette? De kan jo ikke bruke "samme versjon" av spillet som ble gitt ut i collectors edition på GameCube, det var bare ROM-en til spillet som lå på disken og som ble kjørt av en offisiell emulator (virtual console). Til 3DS er spillet tilpasset konsollen fra bunnen av, ikke bare emulert. Endret 22. januar 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jesus Fucking Christ! 2 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Hvor har du hørt dette? De kan jo ikke bruke "samme versjon" av spillet som ble gitt ut i collectors edition på GameCube, det var bare ROM-en til spillet som lå på disken og som ble kjørt av en offisiell emulator (virtual console). Til 3DS er spillet tilpasset konsollen fra bunnen av, ikke bare emulert. Hvor sa jeg 3DS? jeg svarte til: Du får da kjøpt Majoras Mask på Wii eshop'en for en femtilapp. Burde holde som gjensyn det. Hvertfall for min del. Bendorama, den 22 Jan 2015 - 09:12, sa: *************Har det på N64, mener å hørt at den på eShop er samme versjon som ble gitt ut på gamecube, med masse problemer å irriterende krasj, er veldig kjipt når spillet kresjer når man har spillet en stund siden å ikke fått savet. **************** Endret 22. januar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 snip At det er mulig å finne ut sånne ting. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Om noen fortsatt vil ha tak i Zelda utgaven av 3DS så vær raske... http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/New_Nintendo_3DS/New_Nintendo_3DS_XL_-_The_Legend_Of_Zelda_Majoras_Mask_3D_-_Limited_Edition/?id=200503 Fikk bestilt den, og fikk bekreftet av platekompaniet at jeg er sikret levering. Litt synd at de sender ut 2 dager før, spurte om de kunne sende den 3 dager før, men det nektet de. Jeg som bor så langt opp i nord får den ikke før etter helga da Spørsmål til dere som kjøper denne: Kjøper dere spillet fysisk også? Jeg kunne gjerne tenkt meg fysisk kopi av Majora's Mask. Å ha spillet digitalt blir ikke det samme Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Om noen fortsatt vil ha tak i Zelda utgaven av 3DS så vær raske... http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/New_Nintendo_3DS/New_Nintendo_3DS_XL_-_The_Legend_Of_Zelda_Majoras_Mask_3D_-_Limited_Edition/?id=200503 Fikk bestilt den, og fikk bekreftet av platekompaniet at jeg er sikret levering. Litt synd at de sender ut 2 dager før, spurte om de kunne sende den 3 dager før, men det nektet de. Jeg som bor så langt opp i nord får den ikke før etter helga da Spørsmål til dere som kjøper denne: Kjøper dere spillet fysisk også? Jeg kunne gjerne tenkt meg fysisk kopi av Majora's Mask. Å ha spillet digitalt blir ikke det samme Veldig lyst på collector i tillegg, men for min del blir det rett og slett for mye cash. Da ble det viktigste å få konsollen som tross alt blir brukt og satt pris på! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jesus Fucking Christ! Hvis dette er tilfellet er det ganske sykt, gir en ny mening til utrykket fritidsproblemer......, artig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Sethbling fikk det til igjen, og tok WR. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Nintendo named as 2014’s most successful publisher in France http://www.nintendo-insider.com/2015/01/22/nintendo-named-2014s-successful-publisher-france/ Endret 23. januar 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Wii U er igrunn den eneste konsollen jeg har skikkelig lyst på nå om dagen. Har jo oppgradert PCen kraftig, så Xbox One og PS4 er det liten vits i å skaffe seg med det første. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå