Colin. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Så nettopp directen fra den 14. Var det virkelig slik at streaming-tjenesten bare kom til 3ds? Det er jo toppen av idioti isåfall. Tenkte at endelig kommer det noe for meg, men så så det ut til at det bare var til 3ds? Det er jo så sykt, jeg klarer ikke tro det er tilfelle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Med Nintendo er ingenting umulig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 hva slags streaming-tjeneste? det husker jeg ikke.. 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det er høye bruktpriser på Nintendo spill. Selv er jeg på utkikk etter New Super Mario Bros til Wii, siden jeg ikke fikk spilt dette da det kom ut. Jeg elsker Wii U versjonen, så har veldig lyst å spille Wii versjonen også. Jeg fant i min lokale Elkjøp butikk, men der kostet det 299,- (de har forøvrig nesten sluttet med Wii U). Syntes det var litt dyrt,og tenkte å se på nett. Finner ut at coolshop og cdon er billigst til 199,-. Tenkte også å se om jeg fant noe på qxl. Jeg fant ikke det jeg var ute etter, men merket prisene på en del eldre spill. Yoshi's Island (SNes) til 1300 og Mario kart (Snes) til 1400,- Dette synes jeg er helt ekstremt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Bare tøv, du finner samme spillene for 4-5 dollar på ebay. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 hva slags streaming-tjeneste? det husker jeg ikke.. En streamingtjeneste der man kunne se anime som pokemon osv osv. Virket litt kult, men kom etter det jeg forstod bare til 3ds... for det er jo der vi vil se videoer, på en 3ds... Nintendo i et nøtteskall... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Åja crunchyroll..det kan du jo se på PC'n uansett..eller i nettlesern på Wii U. Er ikke noe spesifikk streamingtjeneste bare en nettside med anime serier, man kan abonnere for å ta vekk ads og spille i HD. Bare gå på http://www.crunchyroll.com Den har eksistert i årevis og har det meste av animeserier. Så det er hvertfall ikke noe å henge seg opp i. De har vel laget en "streaming" app til 3DS siden det er så vanskelig å navigere vanlige nettsider på den bittelille skjermen. Oss PC/Wii U brukere har ikke det problemet og kan gå på nettsida deres som vanlig. CR har ingenting som helst med Nintendo å gjøre. Et slags youtube. Man får ipad-app som gjør søking lettere men kan også gå rett til youtube.com i nettlesern. Eller VG app ift VG.no. Endret 17. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Ah, okei. Takk for info. Bra det funker på wii u hvertfall. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Da var Majora's Mask bestilt fra Play-Asia! Blir endelig en unnskyldning for å dra fram 3DS'en igjen (Kunne nok bare tatt eShop utgaven, men vil ha det fysisk så... Koster litt ekstra totalt, men men) Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jeg bestilte først New 3DS XL Majoras Mask Edition hos spillsjappa.no for 2645,-. På vei hjem fra jobb hørte jeg har Gamestop tok i mot forhåndsbestillinger på 2299,-. Så nå sitter jeg her med to bestillinger hehe. Leste tidligere i dag at Spillsjappa er utsolgt allerede, så her gjelder det å være tidlig ute. Edit: Om det er mulig så kan jeg godt overføre min bestilling hos Spillsjappa til en av dere? Kan høre om det er mulig. Endret 17. januar 2015 av MrCradock Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg bestilte først New 3DS XL Majoras Mask Edition hos spillsjappa.no for 2645,-. På vei hjem fra jobb hørte jeg har Gamestop tok i mot forhåndsbestillinger på 2299,-. Så nå sitter jeg her med to bestillinger hehe. Leste tidligere i dag at Spillsjappa er utsolgt allerede, så her gjelder det å være tidlig ute. Edit: Om det er mulig så kan jeg godt overføre min bestilling hos Spillsjappa til en av dere? Kan høre om det er mulig. Gjelder det bare i butikk? Jeg har ikke gamestop butikk i nærheten. Har de det på nett? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Gamestop har ingen nettbutikk, bare nettside med ukens tilbud og slikt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Ah, okei. Takk for info. Bra det funker på wii u hvertfall. Det er en Crunchyroll-app til WiiU. Bare å gå i eShop og søke (Selv om nettleseren - som nevnt - sikkert funker fett den og.) Endret 17. januar 2015 av Raspeball 1 Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Åja crunchyroll..det kan du jo se på PC'n uansett..eller i nettlesern på Wii U. Er ikke noe spesifikk streamingtjeneste bare en nettside med anime serier, man kan abonnere for å ta vekk ads og spille i HD. Bare gå på http://www.crunchyroll.com Den har eksistert i årevis og har det meste av animeserier. Så det er hvertfall ikke noe å henge seg opp i. De har vel laget en "streaming" app til 3DS siden det er så vanskelig å navigere vanlige nettsider på den bittelille skjermen. Oss PC/Wii U brukere har ikke det problemet og kan gå på nettsida deres som vanlig. CR har ingenting som helst med Nintendo å gjøre. Et slags youtube. Man får ipad-app som gjør søking lettere men kan også gå rett til youtube.com i nettlesern. Eller VG app ift VG.no. Dei annonserte "Nintendo anime channel" og ikkje Crunchyroll til 3ds. Start på 28:12 Er ikkje sikker på om Crunchyroll har rettigheitane til "alle" seriane så skal visast på Nintendo sin anime kanal. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Sony og Microsoft ligger i en kontinuerlig ordkrig om hvem som kan levere den beste grafikken, hvilken konsoll som yter høyest oppløsning og flest bilder-per-sekund. Likevel er det Nintendo som gang på gang, dog med et lavere nivå av virkelighetsnær realisme, innfrir på disse punktene. http://p3.no/filmpolitiet/2015/01/captain-toad-treasure-tracker/ ler..... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ler jeg også men er nok ikke pga samme grunn som deg Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ler jeg også men er nok ikke pga samme grunn som deg Viktigste er at man ler, noen mener en god latter forlenger livet ; ) 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Der er også Majoras Maks Edition av New 3DS XL utsolgt hos coolshop! Endret 18. januar 2015 av David_1214 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 De går fort unna. Kan enda kjøpes på Platekompaniet. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/New_Nintendo_3DS/New_Nintendo_3DS_XL_-_The_Legend_Of_Zelda_Majoras_Mask_3D_-_Limited_Edition/?id=200503 Her er forresten litt gameplay. Ikke den beste kvaliteten da. https://www.youtube.com/watch?v=iP43wC-Lz5o Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Gjelder det bare i butikk? Jeg har ikke gamestop butikk i nærheten. Har de det på nett? Du vet den lille greia du holder i hånden stort sett hele dagen? Det kalles en "telefon" og brukes til å "ringe" med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå