uggy Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Retroland.no har minnekort. Har god erfaring med dem. http://www.retrogaming.no/categories/gamecubetilbehr Takk for svar la akkurat inn en bestilling på et minnekort på 128MB Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Håper den Majora's Mask 3DS'n vi så på slutten kommer til Norge. Er veldig interessert i denne. Den SKAL jeg ha! Blir sikkert ikke mange ved lansering. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Håper den Majora's Mask 3DS'n vi så på slutten kommer til Norge. Er veldig interessert i denne. Den SKAL jeg ha! Blir sikkert ikke mange ved lansering. Jeg har bestilt coolshop har Cdon er allerede utsolgt Endret 16. januar 2015 av David_1214 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ser Zelda- og MH-3DSene har spillene installert. Kan de likevel lastes ned? Tenker på dette med å overføre fra 3DSXLen til New 3DSXLen, på samme måte som jeg gjorde med 3DS til 3DSXL. Da måtte jeg jo bytte minnekortet også, så å ha spillet installert fra før går jo dårlig. Lenke til kommentar
mvs96 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt wiimote og nunchunck billig? Finner ikke noe billigere enn kr 600 sepparat og 650 i pakke. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ser Zelda- og MH-3DSene har spillene installert. Kan de likevel lastes ned? Tenker på dette med å overføre fra 3DSXLen til New 3DSXLen, på samme måte som jeg gjorde med 3DS til 3DSXL. Da måtte jeg jo bytte minnekortet også, så å ha spillet installert fra før går jo dårlig. Kommer den ikke bare med nedlastningskoder for spillene da? Det gjorde det da jeg fikk 3ds xl Zelda a link between worlds utgaven. Da overførte jeg alt fra gammel 3ds først også lastet jeg ned spillet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 det står på boksen at spillet er pre-installed. Da er det nok bundet til konsollen ikke noen konto. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Er det ikke kode for å laste ned, ser jeg ikke helt vitsen med å kjøpe en av de versjonene. Tar heller å kjøper det utenom og lager egne motiv på 3DSen. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Går an å legge over pre-installerte spill fra et minnekort til et annet. Gjorde det med suksess med Mario Kart 7 som var forhåndsinstallert i 3DSXL Mario Kart-bundlen min. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Tenk om online delen i SSB4 hadde vært laggfri, shit hvor mye jeg hadde spilt det da. Litt synd at utvikleren bak spillet ikke vil utvikle fler, da han mener at SSB potensialet er nådd. Jeg er forsåvidt ikke enig, er dere? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Er bare å se på SSB: Melee, så ser man at SSB ikke har nådd potensialet med nyeste tilskudd. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Kjapt Pokemon-spørmål her. Sitter med Omega Ruby (helt greit så langt), men er litt lei introen i kampene. Er det mulig å hoppe over den, eller gjør den raskere? Selve kamp-animasjonene kan også med fordel kuttes ned litt, eller gjøres raskere. Men det viser litt hvor griske Nintendo egentlig er. PokeDex Pro? Det blir kr 120 ekstra. Pokemon Bank er gratis... men vil du bruke den koster det kr 40. WTF, Nintendo? Endret 16. januar 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Gamezone selger Nintendo 3ds New XL bundle med majoras mask for 2999,- !!!! Er jo helt latterlig pris, glad jeg fikk knabba med meg en på coolshop.com Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Det er bare å ta system transfer fra den gamle 3DS'en, så laste ned Majora's Mask fra eshop. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Gamezone selger Nintendo 3ds New XL bundle med majoras mask for 2999,- !!!! Er jo helt latterlig pris, glad jeg fikk knabba med meg en på coolshop.com Helt sykt. Tro om Elkjøp eller komplett skal selge denne? Jeg har ikke bestilt enda, men bør kanskje gjøre det snarest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Kjapt Pokemon-spørmål her. Sitter med Omega Ruby (helt greit så langt), men er litt lei introen i kampene. Er det mulig å hoppe over den, eller gjør den raskere? Selve kamp-animasjonene kan også med fordel kuttes ned litt, eller gjøres raskere. Men det viser litt hvor griske Nintendo egentlig er. PokeDex Pro? Det blir kr 120 ekstra. Pokemon Bank er gratis... men vil du bruke den koster det kr 40. WTF, Nintendo? Hvis du går i options-menyen er det en option for quick battles ellernoe slikt. Endret 16. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Det er mulig å slå av effektene i kampene, men ikke animasjonen i starten. Kjipt, er jo den jeg vil slå av. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Good News For Nintendo: Amiibos Are Flying Off The Shelves And The Wii U Just Had Its Best Month Ever http://www.forbes.com/sites/davidthier/2015/01/16/good-news-for-nintendo-amiibos-are-flying-off-the-shelves-and-the-wii-u-just-had-its-best-month-ever/ Wii U closes 2014 with its biggest month of sales Is there a new golden age coming? http://www.gamereactor.eu/news/286684/Wii+U+closes+2014+with+its+biggest+month+of+sales/ Endret 16. januar 2015 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Det er mulig å slå av effektene i kampene, men ikke animasjonen i starten. Kjipt, er jo den jeg vil slå av. Er vel loading som foregår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Var jo festlig å få unlocket Spinner i Hyrule Warriors som helt ny våpenkategori. Med egne comboer og hele pakka. Men jeg kommer neppe til å kjøpe flere enn Link. Ser ikke vitsen enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå