Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Zelda- og MH-3DSene har spillene installert. Kan de likevel lastes ned? Tenker på dette med å overføre fra 3DSXLen til New 3DSXLen, på samme måte som jeg gjorde med 3DS til 3DSXL. Da måtte jeg jo bytte minnekortet også, så å ha spillet installert fra før går jo dårlig. ;)

Lenke til kommentar

Ser Zelda- og MH-3DSene har spillene installert. Kan de likevel lastes ned? Tenker på dette med å overføre fra 3DSXLen til New 3DSXLen, på samme måte som jeg gjorde med 3DS til 3DSXL. Da måtte jeg jo bytte minnekortet også, så å ha spillet installert fra før går jo dårlig. ;)

Kommer den ikke bare med nedlastningskoder for spillene da? Det gjorde det da jeg fikk 3ds xl Zelda a link between worlds utgaven. Da overførte jeg alt fra gammel 3ds først også lastet jeg ned spillet.

Lenke til kommentar

Kjapt Pokemon-spørmål her. Sitter med Omega Ruby (helt greit så langt), men er litt lei introen i kampene. Er det mulig å hoppe over den, eller gjør den raskere? Selve kamp-animasjonene kan også med fordel kuttes ned litt, eller gjøres raskere. :)

Men det viser litt hvor griske Nintendo egentlig er. PokeDex Pro? Det blir kr 120 ekstra. Pokemon Bank er gratis... men vil du bruke den koster det kr 40. WTF, Nintendo?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Gamezone selger Nintendo 3ds New XL bundle med majoras mask for 2999,- !!!!

Er jo helt latterlig pris, glad jeg fikk knabba med meg en på coolshop.com

Helt sykt. Tro om Elkjøp eller komplett skal selge denne?

Jeg har ikke bestilt enda, men bør kanskje gjøre det snarest.

Lenke til kommentar

Kjapt Pokemon-spørmål her. Sitter med Omega Ruby (helt greit så langt), men er litt lei introen i kampene. Er det mulig å hoppe over den, eller gjør den raskere? Selve kamp-animasjonene kan også med fordel kuttes ned litt, eller gjøres raskere. :)

Men det viser litt hvor griske Nintendo egentlig er. PokeDex Pro? Det blir kr 120 ekstra. Pokemon Bank er gratis... men vil du bruke den koster det kr 40. WTF, Nintendo?

Hvis du går i options-menyen er det en option for quick battles ellernoe slikt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Good News For Nintendo: Amiibos Are Flying Off The Shelves And The Wii U Just Had Its Best Month Ever

Wii U closes 2014 with its biggest month of sales

Is there a new golden age coming?

Endret av PÃ¥inter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...