kilik Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det vil ikke se pent ut på 55-tommeren. 3DS-spill har maksimal oppløsning på latterlige 400x240. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Gjør ikke noe. Kan sette ned oppløsningen til 480p på skjermen om så. Det gjør jeg med SNES-spill på VC likevel. GBA-spill ser jævlig ut på 1080p også, men man blir vant til det også etter litt spilling. Jeg spiller på 3DS 99% hjemme i stua. Å slippe å se ned på skjermen eller bli støl i armene hadde ikke vært noe dårlig ting. Endret 14. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=KU8wrxdNQOg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) . Endret 14. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kommer også et nytt Fire Emblem til 3DS Men hvor blir det av Fire Emblem X Shin Megami Tensei? Begynner å bli lei av å vente. Så det gjaldt ikke bare US dette med new 3DS? Den skal kjøpes dag 1 i så fall da jeg ikke har hatt de andre til nå Om du ikke har det allerede, bør du absolutt legge Persona Q: Shadow of the Labyrinth til innkjøpslisten din når New 3DS XL kommer. Et av fjorårets beste spill for min del, og kanskje spesiel om du har spilt Persona 3 eller 4 (noe du absolutt burde gjøre uansett.) Lenke til kommentar
uggy Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=KU8wrxdNQOg Grafikkmessig ser det imponerende bra ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Håh, det såg rimelig pent ut Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Grafikkmessig ser det imponerende bra ut ??? Det ser jo ut som et spill fra PS2 som kjører i HD på en emulator jo... Partikkeleffekter er praktisk talt fraværende, shading er helt basic, polygontallet er latterlig svakt, teksturene er ikke en gang spesielt klare, og animasjonene er dårlige. Metroid Prime ser bedre ut, og det kom ut i 2002 på GAMECUBE! Det bør kjøre 60 fps, hvis ikke er det virkelig elendig optimalisering. Endret 14. januar 2015 av N o r e n g Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ser ut som om det er stort og åpent da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ser ut som om det er stort og åpent da. Shadow of the Colossus var også stort og åpent, og det var omtrent like teknisk avansert som det vi ble servert av Xenoblade U... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det originale Xenoblade imponerte mer med hvor visjonær settingen var enn hvor glattpolert den så ut. Det at man reiste rundt på en gigantisk, forfallen robot gjorde Bionis ti ganger mer fascinerende enn de høyoppløste omgivelsene i noe annet rollespill som kom ut til forrige generasjon, og hvis oppfølgeren lykkes med å skape en like interessant setting vil det ikke spille noen rolle hvor finpolert den er. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Nå kan en bestille Monster Hunter og Zelda utgaven av New 3DS XL via CDON. Syk pris men... Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Håper den Majora's Mask 3DS'n vi så på slutten kommer til Norge. Er veldig interessert i denne. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det var den ja. Men for en pris! Skal vente litt å se om den dukker opp billigere noen steder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Nei, med tanke på at du får spillet også i pakken er det ikke så dyrt. 500kr mere enn en vanlig. MH4U er pre-installed står det på boksen. For min del takler jeg ikke MH på 3DS, må spilles på stor skjerm med skikkelig kontroll. Så jeg venter på Wii U versjonen. Majoras's Mask kjøpte jeg nylig på Wii VC så spiller det heller der. Men det Puzzle&Dragons Z-spillet skulle jeg gjerne hatt tak i asap..det så kult ut. Jeg digga Puzzle Quest-spillene hardt. Endret 15. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det var den ja. Men for en pris! Skal vente litt å se om den dukker opp billigere noen steder Sparer 200,- her https://no.coolshop.com/produkt/new-nintendo-3ds-xl-console-majoras-mask-edition/AB3S7C Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg er ikke japaner og spiller ikke med random folk på gata som de gjør der borte på 3ds. Liker å spille online helt alene i min egen stue Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som vet hvor en kan få kjøpt GameCube memory card? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vil tippe du må oppsøke Ebay for å få tak i det nå. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Retroland.no har minnekort. Har god erfaring med dem. http://www.retrogaming.no/categories/gamecubetilbehr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå