PÃ¥inter Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som vet om et knakanes godt tilbud på Wii U om dagen? Gikk dessverre glipp av expert sitt på basic.. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54867578&searchclickthrough=true&searchQuery=wii%20u 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Ingen tilbud på kjente butikker. Kun standardpriser på 1500 og 2200 kroner. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 "Standardpriser" som i seg selv må sies å ikke være avskrekkende. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Absolutt ikke avskrekkende priser, nei.. Får se om jeg ikke kliner til med basic til 1499.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Basic + en minnepenn av ok kvalitet og størrelse (dersom nødvendig) skal holde i massevis. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det jeg også tenker. Kan ikke rettferdiggjøre prisforskjellen mellom basic og prem, i mine øyne.. Har en ekstern HDD som ligger og venter, så det passer fint. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Eksterne harddisker har en tendens til å være kranglete så vær forsiktig første perioden du tar den i bruk for lagring. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det ødelegges dessverre av den helt idiotiske featuren at du ikke kan komme videre uten å spille på nytt og på nytt for å få disse drittstjernene... Jeg hadde et blast, men så kom jeg ikke videre fordi jeg ikke kunne finne de gjemte stjernene, og manget nok til å låse opp neste brett. Slikt ødelegger spillgleden for meg. Selv syns jeg spillet kunne vært mer utfordrende. Noen tricky stjerner her og der, men ikke mange nok imo. Men hadde heller likt å sett at man kunne gå gjennom hele spillet uten å tenke for mye på stjerner, og at man brukte de på å låse opp ekstra innhold, i stedet for at det låste opp hovedinnholdet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Har noen erfaring med å bruke minnepenn som ekstern lagring forresten? Det frarådes i Nintendo sine FAQs fordi minnepenner bare har begrenset antall overskrivinger, og vil da fort bli "oppbrukt" når det skrives til pennen kontinuerlig, som ved avspilling av et spill. Den opererer også saktere enn en harddisk. Blir penna oppbrukt forsvinner bare data helt random og ødelegger installering av spill osv. Endret 12. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Nintendo Direct Happening This Week A Nintendo Direct is scheduled to take place January 14 at 6:00 a.m. PT, Nintendo announced today 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Spørs om minnepennen er treg eller ikke. De flest er nok det. Men vis de er merket for "readyboost" klar, så skal de være brukende. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Direct blir vel hovedsaklig om New 3DS til USA/Europa. Tipper den kommer før påske. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Da har jeg kommet gjennom verden 1 i DKCTF. Til å være verden 1 må jeg si det var utfordrende. Håper spillet fenger mer etterhvert. Jeg håper virkelig at man ikke må grinde disse bokstavene og puslebrikkene for å komme videre etterhvert :-S Har bestilt Captain Toad Treasure Tracker. Det gledes til det kommer :-). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Super Mario Galaxy 2, Metroid Prime Trilogy Coming to Wii U Flott at man kan kjøpe Wii-spill digitalt. Håper de legger til flere etter hvert, samt GameCube-spill. Kommer også et nytt Fire Emblem til 3DS http://www.ign.com/articles/2015/01/14/new-fire-emblem-announced-for-3ds?abthid=54b67b20d99bdd7c33000006 Livestream av directen. Sikkert snart ferdig dog. https://www.youtube.com/watch?v=MhgAdpgWMEE Endret 14. januar 2015 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Great...enda flere spill som allerede var utgitt på andre konsoller som jeg har spilt før. Flott, Nintendo. SMG2 spilte jeg gjennom på Wii for flere år siden. Samme med MPT. Spilltørken fortsetter altså. Endret 14. januar 2015 av Bytex 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Merk av 13. februar. Da kommer New 3DS, Majora's Mask 3D og Monster Hunter 4 Ultimate ut i Europa. For Wii U sin del kommer Mario Party 10 i mars, Splatoon i mai. Xenoblade Chronicles X kommer senere i 2015. Jeg tipper til høsten. Wii-spill på eSjappa er greit nok det, men savner GC-spill. Også HD-oppløsning selvsagt. Endret 14. januar 2015 av kilik Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Så det gjaldt ikke bare US dette med new 3DS? Den skal kjøpes dag 1 i så fall da jeg ikke har hatt de andre til nå Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Vi får både vanlig størrelse og XL. USA får bare XL. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) De skulle tatt hintet fra Apple og Sony. La meg spille 3DS på HD-skjermen i stua. Om det er en boks eller en kabel, I don't care. Vita-eiere kan kjøpe en dings, det vil jeg også. De hadde jo Super Gameboy cartridgen til SNES, så det er ikke noe uhørt akkurat. Jeg spiller på 3DS'n min hjemme 99.99% av gangene. Tar den aldri med noen steder. Endret 14. januar 2015 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 XL er å foretrekke uansett. Kunne aldri gått tilbake til den vanlige nå. Tror kanskje jeg kjøper en New 3DS når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå