Niram Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Noen andre som har hatt trøbbel med sin pro controller? Min fungerer stort sett bra, men innimellom henger stikka seg opp slik at den låser seg ut til ene kanten. Altså ikke fysisk på kontrollen, men på skjermbildet. Veldig irriterende, blir vel til at jeg må klage på den. Er bare et par mnd gammel. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Skjer det spontant mens du bruker den eller når du slår den på? Kan være verdt og prøve å ta ut og inn bateriet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Aldri skjedd med noen av mine. Er nok slitasjefeil i din kontroller Lenke til kommentar
uggy Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 mulig å sette fast IP på WiiU ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Skjer det spontant mens du bruker den eller når du slår den på? Kan være verdt og prøve å ta ut og inn bateriet. Skjedd i begge tilfeller, men oftest når jeg slår på. Skal teste det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 mulig å sette fast IP på WiiU ? Ja det er fullt mulig. Network setup og Manual så får du skrive inn ip adresse. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Skjer det spontant mens du bruker den eller når du slår den på? Kan være verdt og prøve å ta ut og inn bateriet. Skjedd i begge tilfeller, men oftest når jeg slår på. Skal teste det! Det kan også være verdt å notere seg at dette skjer gjerne dersom stikken på nunchuck, GC kontroller og N64 kontroller ikke er i senter når du kobler til/slår på kontrolleren. Er temmelig sikker på at det samme gjelder utstyret til Wii U uten å ha testet det selv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 De aller fleste analoge kontrollere "nullstiller" seg når du skrur dem på, det vil si at akkurat der spaken er i det sekundet kontrollen skrus på/kobles til, vil posisjonen til de analoge spakene bli satt om 0/senter/ingen bevegelse. Kort fortalt, la kontrollens analoge spaker være i en helt nøytral posisjon, så burde ikke noe gå galt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fått tak i noen Amiibo-figurer. Dem kommer på løpende bånd 3 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har egentlig ikke fått med meg hva Amiboo er. Er der noe som kan brukes, eller er det bare leketøy? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Det er DLC, så og si. Skins bare. Totalt unødvendig, og en ekkel greie. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Så igår at Nintendo discontinuer noen av amiiboene som har solgt dårlig. Ironisk nok betyr det at de kommer til å gå for latterlige priser på ebay. xD og helt under radaren min har et nytt pokemon spill sneket seg inn i butikkene. Remake av Ruby/sapphire fra 2003 denne gangen i x/y motoren. Is good! 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Sony skal lage animert Super Mario Bros.-film Lekkede e-poster avslørte en rykende fersk samarbeidsavtale med Nintendo. http://www.gamer.no/artikler/sony-skal-lage-animert-super-mario-bros-film/166268 1988, when Nintendo signed a deal with Sony to produce a CD-ROM add-on for the SNES http://en.wikipedia.org/wiki/SNES-CD 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Nintendo Wii U Premium (inkl. Mario Kart) http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/WIIUMK8PB/wii-u-mario-kart-8-premium-pakke-sort?scid=Pricecomparison2988 2 spørsmål: - Følger spillet med i pakken med cover og disk? Eller det en kode til å laste ned spillet. - Kan man spille Mario Kart på Wii U med Wiimotes? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 det er en kode i boksen så spillet må lastes ned. Det er et stort problem på julaften/romjula når Nintendo sine servere går offline 90% av tiden pga overbelastning. Måtte vente til 4. juledag ifjor før jeg fikk lasta ned Windwaker HD Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg fikk med fysisk disc når jeg kjøpte Wii U premium med Mario Kart 8 på Lefdal. Skal du kjøpe i fysisk butikk kan du spørre selger før kjøp. Ellers så står det følgende på bildet "10.Wii U disk ......... Mario kart 8 " Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg fikk også fysisk Mario kart 8. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 'Mario Kart 8' Latest News: Super Popular Title Wins Gamespot's Wii U ‘Game of the Year’ http://www.breathecast.com/articles/mario-kart-8-latest-news-super-popular-title-wins-gamespots-wii-u-game-of-the-year-22749/ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Er enda alt for skuffet over en ødelagt battlemode til og være glad i Mario kart 8,det var kjekt et par uker, men det trengs virkelig en skikkelig battlemode. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg spilte det i to kvelder og unlocka noe greier, så har det støva ned. Har aldri spilt de spillene noe særlig. Hadde MK på Wii også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå