Spartapus Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Man kan ikke ha en ordentlig barndom uten rike foreldre, mener du vel? Man kan alltids kaste på stikka. Endret 28. november 2014 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det gjorde jeg da jeg var liten! Med 10-øringer. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) cdon.no med Svartfredag-tilbud: New Super Mario Bros. U (Wii U) til 177 kr. og Professor Layton and The Miracle Mask (3DS) til 99 kr. Varer ut kvelden. Endret 28. november 2014 av kilik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kjøpte Bayonetta 2 og Pokemon omega ruby på platekompaniet. 629,- totalt, siden de har 20% avslag ved kjøp over 500kr i dag Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nice! Jeg kjøpte smash bros og en bluray film med samme tilbud. Ble ca 460,- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Vurderte B2 vs Smash Bros men safet og kjøpte B2..tviler på smash bros har så lang levetid som singleplayer spill. Og iflg US spillere er online veldig laggy så ganske udugelig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Hamstret inn spill for litt over kr 2000,- i dag, pluss Persona Q i går (digitalt). Litt i dyreste laget, men pytt. Nevner det her fordi Smash Bros til Wii U var en av de jeg kjøpte i dag, og Persona Q er til 3DS. Det var ikke på tilbud (kom jo ut i går), men det er helt klart verdt prisen. Tenk Etrian Odyssey med folkene fra Persona 3 og 4. Kan det bli dårlig? Nope. Ser for øvrig at Etrian Odyssey 5 er bekreftet, samt en Etrian Odyssey/Mystery Dungeon mashup kommer tidlig neste år i Japan. Dermed er det hele fire RPGer fra Atlus å se frem til (inkludert Persona Q og Persona 5). Endret 28. november 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Dere får gi litt feedback om hvordan SSB er singleplayer. Jeg har ikke helt trua. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Er det noen her som har Disney Infinity på Wii U? Ser at både versjon 1.0 og 2.0 er på tilbud på CDON, og har to jenter på 4 og 12 jeg kunne tenkt meg å spille med, men jeg er litt usikker på om det er passende for ei på 4...? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kanskje litt for komplisert for en 4-åring, men ungene lærer forbausende fort. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, hun spiller Mario Kart 8, men det blir mye kræsj og bang. Vurderer å slå til på Disney Infinity (1.0) siden prisen er så hyggelig... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Det vanskeligste for så små unger er hånd/øye koordinasjon. Du gir dem kontrolleren men de skjønner ikke sammenhengen mellom å styre og å se. Derav bare kræsjing i vegger i MK8. På den andre siden skjønner de ikke at de "taper" heller. Du ser ikke en 4-åring ragequitte fordi han kom på 3. plass Endret 28. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Dere får gi litt feedback om hvordan SSB er singleplayer. Jeg har ikke helt trua. Vi har en egen tråd for SSM, så jeg poster heller der. Men kort sagt er det mye av det samme som før. Det kan bli ganske mye å gjøre, men har bare spilt det i en halvtime. 3DS-versjonen er veldig bra, selv på single-player. Er det noen her som har Disney Infinity på Wii U? Ser at både versjon 1.0 og 2.0 er på tilbud på CDON, og har to jenter på 4 og 12 jeg kunne tenkt meg å spille med, men jeg er litt usikker på om det er passende for ei på 4...? Har begge Disney Infinity-ene, og kort sagt angrer jeg litt på at jeg kjøpte 2.0. 1.0 har mye bedre og lengre Playsets (selve "spillet"), og siden vi fortsatt ikke kan dele toyboxes på nettet (annet enn til folk på vennelisten) gikk jeg svært fort lei. Anbefaler å prøve 1.0 først, og så oppgrader hvis det er ønskelig. Alle figurene fra 1.0 kan for øvrig brukes i 2.0 også. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Dere får gi litt feedback om hvordan SSB er singleplayer. Jeg har ikke helt trua. Fikk testet et par timer i stad, singleplayer. Virker som det er en del content, men litt usikker. Kjenner ingen som spiller, så håper det blir et bra online-miljø etterhvert! Kult spill! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Hvorfor selges alle DS/WiiU-spill med Club Nintendo reklame og rabattkoder? Vi kan jo ikke bruke det i Norge. Eurogamer-review av SSB http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-28-super-smash-bros-for-wii-u-review Endret 28. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Fikk kjøpt tre Wii-spill med temmelig godt rykte for 150 kroner på CDON i dag. Blir artig, forhåpentligvis. Spillene er Madworld, Punchout og Trauma Center: New Blood. Noen som har erfaringer med noen av disse? Lurer spesielt på om 2-player på Punchout er noe morsomt? Alle spillene er litt utenfor min komfortsone med tanke på hva jeg vanligvis spiller, men håper på å oppdage noe nytt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Kjøpte Disney Infinity (1.0) og New Super Mario Bros. U, så nå gleder jeg meg til julaften Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det gjorde jeg da jeg var liten! Med 10-øringer. Den eneste jeg vet om som gjorde det fyller 80 i år. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg husker godt da vi fortsatt brukte 10-øringer og 10-kroner i papirsedler. Det var faktisk så sent som på 80-tallet. In other news har jeg spilt Persona Q: Shadow of the labyrint i ca to og en halv time så langt, og må ærlig innrømme at jeg elsker det sykt mye. Jeg har vært stor fan av Etrian Odyssey siden starten, og likte Persona 4 på PSVita ganske mye. Å slå de to sammen ble helt magisk. Faktisk så mye at det ikke gjorde meg noenting at det tok over et kvarter (!) med prating før selve spillet kom i gang, og selve labyrinten man utforsker er en blåkopi av Etrian Odyssey - komplett med FOEs, dører som kun går en vei og alt det der. Det beste er dog at i starten får man velge om man vil spille med folk fra Persona 3 eller 4, og hver gruppe har en egen vri på historien. Den største forskjellen fra Etrian Odyssey er at kampene nå er enda morsommere, og folkene lever seg mer inn i det nå. Det er riktignok ikke de helt store forandringene, men mest at de hopper frem og angriper nå som i f.eks Final Fantasy (i stedet for at vi bare ser en strek over fienden som angripes), og de kommer med diverse mer eller mindre hjelpsomme kommentarer (som å si hva fiendene er svake mot osv.) Men det gjør innlevelsen mye morsommere. Grafisk sett er det helt nydelig, og vi slipper endelig den evige skogen fra de forrige spillene. Første del er tatt rett fra Alice in Wonderland, og det sier jo sitt. Kort sagt kan Persona Q trygt anbefales til fans av Etrian Odyssey, Legend of Grimrock, Might & Magic, og sånne spill. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det gjorde jeg da jeg var liten! Med 10-øringer. Den eneste jeg vet om som gjorde det fyller 80 i år. Han brukte sikkert ettøringer. Kaste på stikka er noe vi gjorde på tidlig 90-tall i Lillehammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå