Spartapus Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvis man ikke likte det første er neppe noen vits å prøve noe annet, da det er beste i serien. Jeg tror det kommer an på hvor gøy man synes det er å se Final Fantasy og Disney i samme spill, for selve gameplayet er ikke spesielt unikt og veldig buttonmashy. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det første Kingdom Hearts spillet er en klassiker i mine øyne, et av mine favorittspill. Føles som en feiring av Dinsney, utrolig hvor polert og detaljfokusert det er på alle områder. Men etter det gikk det fort nedover og serien gikk over til å fokusere mye mer på egne originale karakterer og et overkomplisert plot. Ingen spill har kommet nær det første i kvalitet synes jeg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Nei, historien ble forferdelig tullete fra og med toeren. Et spill av denne typen trenger ikke noen komplisert historie, men det skjønner ikke Nomura. Det er begrenset hvor alvorlig man kan ta et spill der man flyr rundt med Donald Duck og Langbein - da funker det ikke med et FF-aktig plot. De skulle holdt det enkelt og uhøytidelig. 1 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Nei, historien ble forferdelig tullete fra og med toeren. Et spill av denne typen trenger ikke noen komplisert historie, men det skjønner ikke Nomura. Det er begrenset hvor alvorlig man kan ta et spill der man flyr rundt med Donald Duck og Langbein - da funker det ikke med et FF-aktig plot. De skulle holdt det enkelt og uhøytidelig. Jeg vil ikke si at vi ikke kan ha et seriøst plot med Donald & Co, det var mer den delen hvor alt ble overkomplisert og altfor fokusert på egne karakterer hvor det raste sammen for min del. Endret 20. oktober 2014 av Santar Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hallo. Kingdom Hearts er fantastisk. Fact. End of story. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bayonetta 2 et klart terningkast 6 i Adressa i dag ganske enkelt fordi det er "det beste actionspillet noensinne." Dette i følge Frode Singsaas. For min del betyr det i alle fall kjøp. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 http://www.nintendo.co.uk/Misc-/Nintendo-Direct/Latest-Nintendo-Direct/Nintendo-Direct-698557.html?at=mail&mailname=Black_Vinegar2_Announcement_Mail Watch Super Smash Bros. for Wii U: 50 Must-See Things for new details on the upcoming Wii U fighter! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 For de som ikke så den live i går 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Alt de har stappet inn i dette spillet.. Holy hell. GOTY 2014. 3 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er på kapittel 8 i Bayonetta 2. Må si synes spilet fokuserer litt vel mye på episke sekvenser og bosskamper så langt. Føles knapt som jeg slåss mot vanlige fiender overhodet.I det første spillet var det jo en del slike og, men der føltes det mer som de brøt opp det vanlige gameplayet og gav spillet variasjon.I Bayo 2 virker det som spillet nesten er blitt om til boss rush the game.Kan jo være dette endrer seg etterhvert som jeg kommer lengre, håper ihvertfall det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Watch: Awkward Super Smash Bros. Wii U Amiibo Trailer http://www.gamespot.com/articles/watch-awkward-super-smash-bros-wii-u-amiibo-traile/1100-6423152/ 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Var og hentet Bayonetta 2 First Print Edition i kveld på posten. Veldig stilig og det er visst bare produsert 15300 eksemplarer, så da er jeg den stolte eier av en av dem Er litt for trøtt til å teste det nå, men i morgen skal det testes. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 For de som har lurt på hvorfor Nintendo-spill ofte ikke får anmeldelse før lenge etter lansering, så har Gamer.no nå kommet med en begrunnelse. Så da er det ikke sånn at de overser Nintendo-spill slik både jeg og mange andre har trodd. Må si jeg støtter Gamer.no på denne. http://www.gamer.no/artikler/kommentar-taushetserklaeringer/164878 3 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ser alt av norske nettbutikker tar 150 kroner for Amiibo-figurene. Må si det er rimelig overpriset da de koster 13 dollar, 86 kroner, i USA. Snakker nesten dobbel pris her altså. Kjøper man de 12 første figurene som kommer ut i november blir det 1800 kroner... Men prisene kommer nok fort ned hvis det flopper. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Betyr det i det hele tatt noe om anmeldelsen kommer noen dager/uker etter at spillet er ute? Jeg må innrømme at jeg sjekker ikke spillsider daglig for nye anmeldelser og leser ofte anmeldelsene leeenge etter at de er lagt ut, gjerne rundt tiden da jeg selv begynner å spille det, men det er mulig at det er jeg som er for "midcore" her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ser alt av norske nettbutikker tar 150 kroner for Amiibo-figurene. Må si det er rimelig overpriset da de koster 13 dollar, 86 kroner, i USA. Snakker nesten dobbel pris her altså. Kjøper man de 12 første figurene som kommer ut i november blir det 1800 kroner... Men prisene kommer nok fort ned hvis det flopper. Vel, når man sammenligner USD priser med norske kan man alltid gange med to stort sett. Vi har først +25% moms, også rundt +50% avanse for utsalgene eller mere så de skal tjene penger. Skylanders figurer lå på samme prisen også når det var en stor greie. Det kjipeste er magasiner som PC Gamer eller Retro Gamer UK, som koster £5.99 i UK og 150 i Norge. Tredobling av prisen bare for å kjøpe bladet på narvesen! Da fant jeg ut at det var best å abonnere. Endret 28. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ja, jeg abonnerer på RetroGamer på iPad i stedet. 168 kr for halvt års abb, og 35 kr for enkeltutgaver... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Njaa, å ha ipad foran seg på sengeputa hjelper ikke akkurat på å sovne ift et papirblad. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg leser ofte på senga på iPaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå