Donkey Kong Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Definisjoner er kontekstavhengige. Energi er masse, men når du sier du har mye energi i dag mener du ikke at du er ekstra diger i dag. Ei eller er en naturvitenskapelig teori det samme som en teori innen humaniora, eller for den saks skyld dagligtale. Begrepet klone om spill ble etablert for rundt 25 år siden, og beskrev spill som var mekanisk veldig like. "Doom clone" ble brukt om så godt som alle spill i sjangeren frem til first person shooter overtok mot slutten av nittitallet. Bayonetta og God of War er like like Devil May Cry er som Hexen og Duke Nukem 3D er Doom, så synes ikke det er noe galt i å bruke begrepet her. Mye fornuftig i det du sier her. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Rev3Games skamroste også B2, ute på YouTube.. Dessverre er ikke dette et spill for meg.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Mener å huske at det var litt diskusjon rundt Showel Knight her for en stund siden. Nå er det endelig klart at det dukker opp på 3DS og Wii U neste måned. http://www.eurogamer.net/articles/2014-10-15-shovel-knight-headed-to-3ds-and-wii-u-in-europe-next-month Selv venter jeg på Azure Striker Gunvolt som skal komme i vinter. Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ah, nydelig! Shovel knight skal definitivt kjøpes! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Shovel knight er drøyt kult. Utrolig breialt spill. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ser den første DLC'en til Hyrule Warriors skal komme idag. Noen som vet når idag? Var ikke noe som var lastet ned da jeg dro på jobb Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Shovel Knight er det beste 2D-plattformspillet som er laget på lenge og ga meg en skikkelig nostalgisk følelse. Minner om de gode, gamle plattformspillene til NES. Spesielt Mega Man og Duck Tales er tydelige inspirasjonskilder. Anbefaler også Volgarr the Viking for noe i samme gate, men dette er mer inspirert av SNES-plattformere, særlig Super Ghouls'n Ghosts. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 noen som er keene å spille MK8 2player online? Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Om det er noen som enda ikke har fått en nedlastingskode for demoen av Omega Ruby og Alpha Sapphire, er det deres lykkedag! Jeg vet ikke om dere har sjekket nintendo.no, men det har jeg, og de har fått inn fler koder: http://www.nintendo.no/arkivet/promotions/psdd?view=Standard Jeg fikk min kode i første omgang, og jeg er storfornøyd. Noen andre som er fornøyd? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Angående Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion: Er løpet kjørt dersom jeg ikke har PIN-koden til 3DS-en? Knsollen ble kjøpt i 2012, og siden Norge ikke er med i Club Nintendo, og det så vidt jeg vet ennå ikke hadde vært noen noen samarbeidskampanjer som dette den gangen (tar jeg feil?) , er jeg rimelig sikker på at lappen med koden har blitt kastet i løpet av de siste to årene. Var det virkelig meningen at jeg skulle ta vare på denne? Finnes det ingen annen måte å bevise at jeg eier en 3DS på? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Project Cars delayed until March 2015 to avoid competition, raise quality Project Cars had been due to launch in the UK on 21st November for PC, PlayStation 4 and Xbox One. A Wii U edition had already been delayed into next year. http://www.eurogamer.net/articles/2014-10-17-project-cars-delayed-until-march-2015-reports-suggest Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Prøvde Kingdom Hearts: Dream Drop Distance noen timer nå, men må vel bare konstatere at den serien ikke er for meg. Testet HD remix på PS3 for noen måneder siden og hadde samme følelse da. Da kom jeg til et colosseum før jeg ga meg. Historien er merkelig, treig og uinteressant. Slet også med å finne ut hvor jeg skulle gå og følte jeg bare gikk rundt uten å komme noen vei. Skulle ønske jeg klarte å like serien, for jeg ser definitivt sjarmen med det. Musikken i Traverse Town er jo også helt fantastisk. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Angående Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion: Er løpet kjørt dersom jeg ikke har PIN-koden til 3DS-en? Knsollen ble kjøpt i 2012, og siden Norge ikke er med i Club Nintendo, og det så vidt jeg vet ennå ikke hadde vært noen noen samarbeidskampanjer som dette den gangen (tar jeg feil?) , er jeg rimelig sikker på at lappen med koden har blitt kastet i løpet av de siste to årene. Var det virkelig meningen at jeg skulle ta vare på denne? Finnes det ingen annen måte å bevise at jeg eier en 3DS på? Lurer litt på det samme selv. Min 3DSXL er en Mario Kart 7-bundle, og jeg greier ikke å finne en PIN-kode i esken (har såvidt meg bekjent ikke kastet noe). Lenke til kommentar
warioman Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Skandinavia er ikke med i club nintendo ordningen, så vi i Norge kan ikke melde oss inn i den europeiske Club Nintendo, registrere produkter på de europeiske nettsidene eller knytte konsoller opp mot en Club Nintendo-konto. Normalt sett skal det ikke følge med registreringskort eller pin-koder når man kjøper spill i Norge, men noen butikker importerer spillene sine fra utlandet hvor dette følger med. Det er Nintendo som avgjør hvilke land som skal være med i Club Nintendo, og Bergsala har ingen innflytelse over denne avgjørelsen. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Akkurat det irriterte meg litt, da jeg ikke fikk ganondorf kostymene i hyrule warriors pga at jeg ikke kan registrere spillet i club nintendo å få dem :/ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Men Bergsala har ordnet så også Norge får vær med i kampanjen, og da trenger vi PIN-koden som visstnok fulgte ned. Kan som Raspeball ikke huske å ha sett den i det hele tatt, men dersom den var der er det sannsynlig at bli kastet, da den neppe så ut som noe som var vits i å ta vare på. Endret 18. oktober 2014 av Serjiously Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Nintendo gjør mye rart og helt baklengs når det gjelder online funksjonalitet. Heldigvis har de mange gode eksklusive spill også. PIN koder og friend codes, hjelpes.. Endret 18. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Prøvde Kingdom Hearts: Dream Drop Distance noen timer nå, men må vel bare konstatere at den serien ikke er for meg. Testet HD remix på PS3 for noen måneder siden og hadde samme følelse da. Da kom jeg til et colosseum før jeg ga meg. Historien er merkelig, treig og uinteressant. Slet også med å finne ut hvor jeg skulle gå og følte jeg bare gikk rundt uten å komme noen vei. Skulle ønske jeg klarte å like serien, for jeg ser definitivt sjarmen med det. Musikken i Traverse Town er jo også helt fantastisk. Kingdom Hearts har bare vært kjipe spin-offs siden Kingdom Hearts 2. Jeg anbefaler å spille de to første, droppe resten og holde et øye med treeren når det kommer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Spilte det første og kom som sagt til et colosseum, men klarte dessverre ikke å bli engasjert. Blir nok ikke noe mer Kingdom Hearts på meg fremover. På tide Nintendo får ut Golden Sun 2 nå. Ventet på det siden jeg rundet det første for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg falt også ut midtveis i første Kingdom Hearts, ærlig talt falt jeg nesten ut før jeg hadde begynt, på grunn av den skrekkelige popsangen i introen. Husker det var et spill jeg så frem til, men klarte aldri å bli engasjert verken spillmessig eller av historien. Var pent da. Største skuffelsen det året var det ikke (hallo, Evergrace), men for min del var det ikke videre minneverdig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå