Serjiously Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dersom du har både Wii U og 3DS, men bare tenker å kjøpe én av Smash Bros.-versjonene er det nok meget sannsynlig at du burde gå for det til Wii U. Kommer nok garantert til å gi en bedre spillopplevelse enn 3DS-versjonen, med tanke på større skjerm, bedre kontrollere og bedre mulighet for lokal multiplayer. Hovedgrunnene til at jeg skal ha det på 3DS er at det kommer tideligere, og at jeg ikke er sikker på om jeg skal ha en Wii U (tror Smash hadde vært en garantert systemselger for meg hvis de ikke hadde laget en hånholdtutgave). Når det er sagt har jeg tro på at skjermstørrelsen ikke blir noe kjempeproblem, ser i alle fall greit ut når jeg har sett streaming på telefonen, som har litt mindre skjerm enn 3DS-en. XL-skjerm hadde dog vært å foretrekke, selvfølgelig. Regner altså med å ville få en bra spillopplevelse her også. Så får vi se om andre baner, og moduser gjør det fristende å kjøpe Wii U-versjonen også. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Noen som har tips til noe godt 3ds spill nå forresten? Holder på med link to the past på Wii U virtual console, så zelda er foreløpig ikke aktuelt. Har Pokemon Y fra før. Theatrythm: Final Fantasy: Curtain Call kommer fredag neste uke (demo er ute allerede på eShop), og Fantasy Life kommer kort tid etter. And now to something completely different... Endret 12. september 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Prøvde Smash Bros-demoen no, og må si at alt funket bra! Har ingen problemer med styringen, som jeg regnet med kom til å bli noe klossete. Ingen problemer med at ting blir for smått heller, men nå er jo den ene tilgjengelig banen nokså liten, så er spent på å se om dette kommer til å bli verre på større baner. Var i alle fall artig, selv om jeg fort ble lei av bare fem karakterer og én bane. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Prøvde Smash Bros-demoen no, og må si at alt funket bra! Har ingen problemer med styringen, som jeg regnet med kom til å bli noe klossete. Ingen problemer med at ting blir for smått heller, men nå er jo den ene tilgjengelig banen nokså liten, så er spent på å se om dette kommer til å bli verre på større baner. Var i alle fall artig, selv om jeg fort ble lei av bare fem karakterer og én bane. Er demoen til smash bros til wiiU ute? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Nei. Jeg sjekka nettopp eshop. Er bare steingamle demoer der. Liit kjedelig at det ikke er demoer av alt mulig som på xbox live. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Demo for 3ds versjonen er ute i japan. Platinium members i club nintendo får 4 koder hver også. Ellers så kommer demoen for alle på fredag Endret 14. september 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Håper virkelig de ikke lager en remake av brawl. De må lage noe mer som Melee var. Lenke til kommentar
Supascoopa Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har gledet meg til Smash brothers 3ds helt siden det ble annonsert, og ser så sinnsykt lyst og prøve demoen. Er vel ikke noen som har en kode til overs slik at jeg kan få prøvd det? kan eventuelt bytte noe mot den. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Håper virkelig de ikke lager en remake av brawl. De må lage noe mer som Melee var. Er så lenge siden jeg har spillt Melee at jeg ikke helt kan sammenligne, men de fleste ser ut til å mene at det er en slags mellomting. Selv merker jeg definitivt at det går raskere enn Brawl. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har gledet meg til Smash brothers 3ds helt siden det ble annonsert, og ser så sinnsykt lyst og prøve demoen. Er vel ikke noen som har en kode til overs slik at jeg kan få prøvd det? kan eventuelt bytte noe mot den. Får de for 13 kr på ebay Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Vel. Når budrunden er over ligger de fleste i underkant av 100,- nok. Vurderte å by, men så slo det meg hva jeg var i ferd med å betale penger for. Lenke til kommentar
Supascoopa Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 har bydd på ebay også, men ender alltid på over 100kr, og det blir litt mye for en demo. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 35kr. Det er innafor Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hva heter den analoge styrespaken på 3DSen? Sliter fælt med å finne ut hvilken korkcaps erstattninger som finnes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hmz, på PSN eller Xbox live kan man sitte en hel ettermiddag/natt og laste ned og spille demoer. På Wii U shop er det 5 demoer, som har vært der siden release. Slappe greier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Famitsu har anmeldt Bayonetta 2:Bayonetta 2 (Wii U) – 10/9/10/9 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Synd man ikke skjønner et kvekk..men den blir vel oversatt til engelsk også. Likte det jeg så i B2 Nintendo Direct. Endret 16. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Der ble Hyrule Warriors sendt fra Platekompaniet. Fikk det for 349,- med en rabattkode. Veldig spent på dette spillet. Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) MPX sendte Hyrule Warriors som brev i går og jeg var nettopp i postkassen og hentet det!! Venter bare på at oppdateringen av spillet som kreves skal bli ferdig så erre GAME ON! Endret 17. september 2014 av Excelsion_InnleggNO Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Spent på hva du synes. Et par reviews som har kommet, http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-17-hyrule-warriors-review http://www.ign.com/articles/2014/09/17/hyrule-warriors-review http://www.gameinformer.com/games/hyrule_warriors/b/wii_u/archive/2014/09/17/hyrule-warriors-game-informer-review-zelda.aspx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå