Donkey Kong Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (...) så du kan kun bruke europeiske koder på en europeisk Wii u og amerikanske på en Wii u fra Usa Akk, var det jeg var redd for. Det kutter betraktelig ned på mulige kjøp, og de europeiske selgerne jeg har sett på sender ofte ikke til utlandet. Ser forresten at Wind Waker er på tilbud i Wii Us nettbutikk (33 % av). Må vurdere å kjøpe det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Det er gjort slik for at ikke lav dollarpris skal ødelegge markedet for europeiske forhandlere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Om jeg kjøper wii u spill på zavvi.com så er det riktig regionkode? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Vurderer å bestille Hyrule Warriors fra cdon eller annen nettbutikk, da jeg har hørt at det er en viss sjanse for at man kan motta spillet før lansering. Er det noen her som vet om en nettbutikk der dette kan skje, eller vet om cdon leverer til/før release? Endret 10. september 2014 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 For dere som er ute etter Bayonetta 2 First Print Edition, så kan den bestilles her http://cdon.no/spill/bayonetta_2_first_print_edition-29111634 Tror faktisk det er billigere å beholde bestillingen min hos amazon.fr. Det kostet 64 euro totalt med frakt, så blir det vel ca 200 kroner til i toll - eller er jeg på jordet nå? 64 euro blir ca. 550kr om man runder opp. 25% moms, pluss et tollgebyr på ca 120-130kr om jeg husker rett. 690 + 130 = 820,- Nå har jeg riktig nok rundet opp, så summen blir nok litt lavere om jeg ikke har gjort noe feil. Takk! 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Vurderer å bestille Hyrule Warriors fra cdon eller annen nettbutikk, da jeg har hørt at det er en viss sjanse for at man kan motta spillet før lansering. Er det noen her som vet om en nettbutikk der dette kan skje, eller vet om cdon leverer til/før release? Bestilte Windwaker special edition og Marikoart special edition på cdon, ingen av de kom før release. MK kom faktisk et par dager seinere en release dato. Mulig det var pga helg og noe greier, men kom ihvertfall ikke før tiden hos meg. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Gamezone.no de sender spillene så fort de får det inn på lenger noe som i visse tilfeller er ganske tidlig før release. Endret 11. september 2014 av Joffe25 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Sitter med en følelse av at Joffe25 egentlig skulle quote NinjaChrister. Uansett, Gamezone er de jeg har best erfaring med. Skal dog sies at selv de kan være treig. Fikk Danganronpa 2 fra dem i dag, selv om spillet egentlig kom ut 5. september. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Stealth Inc 2 release date spied for October exclusively on Wii U Litt overrasket over at det er eksklusivt for Wii U. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Gode nyheter til de med 3DS! Nintendo Norge har også bestemt at vi i Norge også får Winter 2014 bonus game promotion! https://twitter.com/BergsalaNorge/status/510014189642207232 Endret 11. september 2014 av nKyb 2 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Herlige nyheter, i og med at jeg uansett skal ha Smash Bros. (allerede bestilt, til og med). Usikker på hva jeg skal velge, står nok mellom Kirby, Yoshi og MH3. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er egentlig Smash Bros. noe gøy som solospill på en liten skjerm da? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Det stemmer det ble litt rot med svaringa her . Har selv opplevd og få samtlige ordre fra Gamezone tidlig Endret 11. september 2014 av Joffe25 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Noen gode tilbud på Hyrule Warriors? Koster 333,- frem til midnatt https://www.komplett.no/hyrule-warriors/810071 Lenke til kommentar
Dext Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Vet ikke hvor lenge det varer men Pikmin 3 for 149+frakt på lefdal: http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-nintendo-wii-og-wii-u/WIIUPIKMIN3/pikmin-3-wii-u Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Somla meg til å se Bayonetta 2 nintendo direct'en igår kveld. Nå har jeg hvertfall lyst på det. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Bør man kjøpe Super Smash Bros på Wii U eller 3ds? Blir det egentlig noen forskjell på spillene, annet enn det åpenbare med at det er 2 forskjellige konsoller? Noen som har tips til noe godt 3ds spill nå forresten? Holder på med link to the past på Wii U virtual console, så zelda er foreløpig ikke aktuelt. Har Pokemon Y fra før. Endret 12. september 2014 av NiRaM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Eh, forskjellen er vel at du har en 40" LCD skjerm istedet for en 4" microskjerm som du får vondt i nakken av å fokusere på i mere enn 30 minutter.. Sammentreff, jeg kjøpte LTTP igår kveld og begynte å spille. Har aldri fullført det på emulator på PC'n, alltid stoppet når jeg kom til "skyggeverden" delen. Men nå har jeg betalt 40kr for det så da må jeg vel fullføre. Endret 12. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hehe, syns det er skikkelig gøy! Har tatt 2 dungeons i den verdenen nå! Ganske utfordrende og veldig moro. Tenkte å spille det før jeg går løs på OoT 3ds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå