Bytex Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Åja de har vel noen stands med nye spill stående åpent, da. Og lar de store nettstedene filme gameplay. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Forøvrig en del gode tilbud på Ubisoft-titler i eShopen om dagen. Kjøpte Rayman Legends for en hundrings i dag, og det er tilsvarende priser på feks Assassins Creed III/IV og Splinter Cell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Ja satt og browse Wii U eshop igår kveld. Masse 50-70% tilbud på litt eldre titler og Virtual console-spill også. Kjøpte Metroid Fusion (GBA) for en femtilapp, det ser overraskende bra ut oppskalert på 40". Har aldri spilt det før, bare Metroid og super metroid. Det er endel mere lineært enn Super Metroid, siden du hele tiden får nye Targets å nå på kartet av NAV-rommet. Så du går ikke så fritt rundt. Men mere guidet er også en bra ting, da jeg ikke føler meg så totalt lost som i Super Metroid. Det er liksom sånn "gå dit og undersøk dette, vi ser en massiv organisk signatur her nede (blinke på kartet)" også får man skills man trenger på veien. Pluss det er veeeeeldig mye mere story i tekstform, og stillbilde-cutscenes. Man blir også taunta av en super-klone av seg selv, SA-X, som har alle dine orginale powers fully charged. Får hele tiden beskjed "If you see the SA-X, RUN." Ganske intenst. Nå er jeg i ett unmapped område fordi SA-X saboterte døra jeg kom inn i, så jeg må utforske med bombeballen jeg akkurat fikk. Nå ble det plutselig åpent igjen med dører som leder overalt. Utseende-messig er det like pent som Super Metroid, men litt mere fargerikt. Såklart litt større pixels siden det ikke var laget for storskjerm, men det er oppskalert bra. Etter litt blir man vant til å se på det. Endret 16. august 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Mye bra på eShop nå ja. Splinter Cell Blacklist og AC Black Flag til drøyt 100 kr. Synd at jeg har spilt førstnevnte på PC, og sistnevnte frister ikke! Hm, gira på nytt spill! Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Mye bra på eShop nå ja. Splinter Cell Blacklist og AC Black Flag til drøyt 100 kr. Synd at jeg har spilt førstnevnte på PC, og sistnevnte frister ikke! Hm, gira på nytt spill! Jeg kjøpte nylig Trine 2 for 40 kroner. Det er et bra spill. Hvilket spill er best? AC3, AC4 elle splinter cell? Jeg vurderer det litt pga lav pris, men har ikke noe forhold til noen av dem. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Blacklist er ekstremt bra, klart best av nyere spill i serien. Anbefales om du liker snike/spion spill med masse gadgets, god multiplsyer og flott grafikk! Trine kjøpte jeg også, liker det godt så langt! 1 Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Laster ned AC: Black flag nå. Blir spennende å se om jeg digger spillet Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Gleder meg til Hyrule Warriors. Flere som skal kjøpe det? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Litt irriterende å måtte ha nok ledig plass for å få kjøpt spill i eShopen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hehe, tror jeg har brukt 5% av den interne diskplassen, så det er ikkeno problem.. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Gleder meg til Hyrule Warriors. Flere som skal kjøpe det? Har det forhåndsbestilt og nedbetalt på Gamestop så er rimelig klar for 19 September Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Om jeg kjøper 3DS XL med region code PAL fra ebay, vil jeg da kunne bruke norskkjøpte spill? Får den jo langt billigere enn her til lands ser jeg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Ja alle spill i Europa er PAL. Men jeg trodde strengt tatt ikke dette gjaldt 3DS? Det var jo bare forskjellige formater på analog TV i USA og EU som gjorde at vi fikk PAL-format og de fikk NTSC-format på nintendo-spill og sånt. Disse små LCD-skjermene har vel ikke PAL/NTSC? Endret 19. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 3DS har vel regionlås. Tror ikke det har noe å gjøre med PAL og NTSC, men mange bruker jo PAL/NTSC som en beskrivelse av hvor spillet kommer fra, uavhengig om det har noe å gjøre med TV-systemene PAL og NTSC. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ja alle spill i Europa er PAL. Men jeg trodde strengt tatt ikke dette gjaldt 3DS? Det var jo bare forskjellige formater på TV i USA og EU som gjorde at vi fikk PAL-format og de fikk NTSC-format på nintendo-spill og sånt. Disse små LCD-skjermene har vel ikke PAL/NTSC? PAL og NTSC er gamle analoge formater. De er for lengst faset ut på TVer, og har aldri hatt noe med bærbare enheter å gjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ja det er vel bare regionlåsen som betyr noe da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Regionlåsen, alle spillentusiasters svøpe siden 80-tallet. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Fire Emblem, opprinnelig til GBA, har kommet på WiiU Virtual Console. Helgen er reddet! Verdt å nevne at det ikke er Sacred Stones, men den langt bedre forløperen, av og til kjent som The Sword of Flame. Anbefales til alle! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Skriver under på den anbefalingen. Fire Emblem-serien generelt er noen av de beste turbaserte strategispillene som finnes. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Fire Emblem, opprinnelig til GBA, har kommet på WiiU Virtual Console. Helgen er reddet! Verdt å nevne at det ikke er Sacred Stones, men den langt bedre forløperen, av og til kjent som The Sword of Flame. Anbefales til alle! Fra et strategi-standpunkt er det sannsynligvis det beste spillet som har kommet ut i vesten av serien, det krever litt tankegang å S-ranke de forskjellige modusene. Synd de fjernet ranking-systemet i senere spill, men Radiant Dawn var jo ganske morsomt å kjøre på Hard Mode også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå