Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Det slo meg nettopp at det i desember vil være like lenge siden Twilight Princess ble sluppet, som det var siden Ocarina of Time ble sluppet da TP kom ... Å herre ...

Ja det er sant det, men husk at Majoras mask kom imellom ;)

Nintendo bruker faktisk opp mot 6 år på å lage det neste Zelda spillet etter hver gang de har sluppet et. Men jeg tilgir dem pga 1 grunn. De bruker faktisk ALL tiden på å finpusse ALT, og de serverer det beste adventure spillet som finnes i hele verden. Det har de hvertfall gjort til nå i mine øyne.

Er litt skeptisk til det nye Open World systemet de vil prøve i det nye zelda spillet. Det er en viss fare for at det kan bli skyrim zelda av det, noe jeg ikke liker tanken på. I Wind Waker gav de oss en Open World jeg elsket, så hvorfor ikke holde seg til den slags?

For all del, jeg kommer til å kjøpe Limited Edition av det nye zelda når det kommer, men jeg håper Nintendo viser oss atter en gang at det ikke er vits å uroe seg. Men for zelda's sake, ikke la det bli skyrim zelda eller noe annet open world spill som finnes der ute!

Jeg for min del syntes også det var trist at de kansellerte Legend Of Zelda: Valley Of The Flood. Hadde faktisk vært tøft å prøvd et zelda spill der du faktisk endte opp med å tape, for så å lage oppfølgeren. Tenk den følelsen du sitter igjen med(liksom: Fy f*** Ganondorf, du dør i det neste spillet for this!).

I skyward sword klarte Nintendo noe INGEN andre har klart for meg hvertfall i NOEN spill.

De klarte nemlig å få meg til å bry meg om hovedpersonen jeg spiller(link). Jeg ble så fast bestemt på å finne Zelda, og jeg følte liksom at jeg ikke kan dø og faile questen(samt at kontrollene med motion gjorde at jeg følte at jeg var jo Link ^^). Skal helt ærlig innrømme at akkurat DET, er det ingen andre enn Nintendo som har klart.

Skulle ønske jeg kunne slette hukommelsen min bare for å kunne spille alle spillene på nytt, med samme gleden!

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del syntes også det var trist at de kansellerte Legend Of Zelda: Valley Of The Flood. Hadde faktisk vært tøft å prøvd et zelda spill der du faktisk endte opp med å tape, for så å lage oppfølgeren. Tenk den følelsen du sitter igjen med(liksom: Fy f*** Ganondorf, du dør i det neste spillet for this!).

Nå var vel aldri Valley of the Flood noe mer enn et rykte. Ryktet sa også at dette spillet var en prequel til Wind Waker, ikke at det kom til å få noen oppfølger.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har registrert pin-koden min for lenge siden på Nintendo.no, og valgt spill, trenger jeg da bare vente på mailen fra de for å få spillet mitt? Eller må jeg gjøre noe mer? Har ikke fått noe enda.

Ja trenger bare og vente og i følge guiden på nintendo.no sender de ikke kodene for 31 denne måneden. Ble slått på målstreken gitt :)

Endret av Joffe25
Lenke til kommentar

Veldig interessant artikkel om Nintendo og 3rd party support:

http://playeressence.com/nintendo-is-3rd-party-publishers-worst-nightmare-diego-arias/

Tror dere det er noe i det?

Ja, det kan være *noe* i det. Jeg er sikker på at ledelsen i Activision og Ubisoft har lange og dype diskusjoner hvor veldig mange faktorer legges på bordet. Det ville vært rart om de aldri var inne DRM og sånne ting. Noen må ha sett seg mest tjent med at PS4/XOne dominerer på konsollmarkedet. Business er business, og jeg dømmer ingen.

Eller jo, jeg dømmer EA pga kuvendingen de gjorde. FIFA 14 ble utgitt på PS2(!), Wii, Windows Phone, Android og iPhone for svarte. Det er snart bare kaffetraktere og Wii U som ikke kan kjøre FIFA 14.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...