Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre ikke ETT interessant spill på den listen, watch dogs har jeg spilt på PC for lenge siden. Men jeg fant Darksiders 2 til 79,90 på spaceworld igår, så jeg skal spille det en stund.

 

Nå er det vel ikke lenge før Schreiber kommer og klager over at vi ikke liker annet enn Super mario spill..

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir nok bare mindre og mindre spill fra eksterne utgivere med mindre salget skulle ta seg opp noe kraftig.

 

Folk med Wii U får nok i hovedsak klare seg med Nintendos utgivelser de neste par årene (Hyrule Warriors, Bayonetta 2, Smash Bros 4, Xenoblade X, Splatoon, Mario Maker, Zelda U, StarFox +++) samt en del indiespill på e-sjappa.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Retail third party games for Wii U

-------------------------------------------------

Disney Infinity: Marvel Super Heroes - September 23, 2014

Skylanders: Trap Team - October 10, 2014

Pac-Man and the Ghostly Adventures 2 - October 14, 2014

Just Dance 2015 - October 23, 2014

Sonic Boom: Rise of Lyric - November 18, 2014

Watch Dogs - November 2014

Falling Skies: The Game - Q4 2014

Razor Global Domination Pro Tour - 2015

Project Cars - 2015

 

 

Det tynnes ut. Ingen Assassin's Creed eller Call of Duty i år. Heller ikke Resident Evil 1 HD-remaken kommer til Wii U.

 

Faktisk fullstendig krisedårlig rett og slett. Ett skikkelig slag i trynet for Nintendo at RE remasteren ikke kommer til Wii U ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det blir nok bare mindre og mindre spill fra eksterne utgivere med mindre salget skulle ta seg opp noe kraftig.

 

Folk med Wii U får nok i hovedsak klare seg med Nintendos utgivelser de neste par årene (Hyrule Warriors, Bayonetta 2, Smash Bros 4, Xenoblade X, Splatoon, Mario Maker, Zelda U, StarFox +++) samt en del indiespill på e-sjappa.

 

Er derfor jeg har Wii U, for Nintendos egne spill. Forrige generasjon kjøpte jeg multiplattformspill på PC, PS3 og X360, aldri Wii. Denne generasjonen blir det PC og PS4.

Lenke til kommentar

Hadde alt av konsoller sist, både håndtholdt og stasjonære, men satser mer snevert denne gang.

 

PC + Wii U blir min kombo neste årene. Multiplattformspill på sitt beste + Nintendos eksklusive spill. Så får man se om det kommer noe som forsvarer et PS4-kjøp etterhvert...

Endret av kilik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp en toshiba HD som skulle levere strøm via usb. Det stod at den passer godt til Wii U :) (Selvsagt), men det er er jo et problem med å få nok strlm via ub btil HD'en.

 

Dersom noen tenker på å kjøpe en slik en er det et absolutt must å kjøpe en Usb y-kabel. Denne drar strøm fra to usb'er samtidig. Det er ikke lett å få tak i her i norge, men jeg fant ut at man ganske enkelt kan lage en selv.

 

Klipte opp en "gammel" usb-kabel og koblet rød og sort til usb-kabelen til HD'en. (Som du jo må avisolere en liten bit på). Da funket det fint.

Lenke til kommentar

Desverre ikke ETT interessant spill på den listen, watch dogs har jeg spilt på PC for lenge siden. Men jeg fant Darksiders 2 til 79,90 på spaceworld igår, så jeg skal spille det en stund.

 

Nå er det vel ikke lenge før Schreiber kommer og klager over at vi ikke liker annet enn Super mario spill..

 

Hva synes du om Darksider da? Er det vanskelig?

Hr hørt det skal være ganske likt Zelda.

Lenke til kommentar

Det minner veldig mye om et 3D-zelda ja, bortsett fra kampsystemet som er mere combo basert og man bruker light og heavy våpen samtidig, pluss en pistol.

Det er helt klare dungeons som må gjennomføres akkurat som i Zelda, med dører som nøkkel må finnes i kister, (boss keys og vanlige), loot i kister, fiender dropper også armor-deler og våpen hele tiden. Det er et smart system med enkelte våpen der man kan levele opp våpenet ved å ofre andre ubrukelige våpen og armors, og dermed blir kvitt alt rasket i inventory.

 

Man har to kombo trær som man kjøper nye skills i etterhvert som man leveler opp. Det ene er mere healing/summon basert, mens det andre er direkte damage dealing.

 

Det er store bosser som kan være vanskelige før man finner ut av taktikken, akkurat som i zelda.

Jeg synes det er veldig bra, har ikke spilt så mange timene enda da, men fullførte første dungeon igår. Det føltes bra. Det er også svære åpne områder med masse hidden items og kister og man har alltid tilgang på en hest, siden man er en av Four Horsemen (Death).

Voice actingen er også suverent bra, både på deg selv og NPC'ene.

Lenke til kommentar

Det er litt rart at Wii U er så til de grader forlatt av 3. part. XOne selger tross alt ikke sååå mye mer en Wii U. Bare knapt dobbelt så mye :hrm: .

 

Jeg skal ikke klage. Jeg har ikke tid til å spille så mange spill uansett, så jeg prøver å få med meg det viktigste av Nintendos egne spill pluss noen få gullkorn på PC. Blir vel å prøve en gammel Ass Creed på Wii U en gang når det blir billig. Jeg får ta for meg Xbox og Playstation i neste liv.

Lenke til kommentar

Jeg ble også forelsket i HW etter den direct sendingen. Har heller aldri spilt DW, men Zelda versjonen så så sykt awesome ut. Jeg kommer til å kjøpe spillet på lansering uten tvil. MÅ ha LE sammen med alle de kostyme DLC'ene.

Gleder meg til spillet selv og vurderer kansje en limited Edition selv og skal selvfølgelig kjøpe alle kostymene på eshopen når de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...