Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Å ja. Spiller på hard og classic mode, så holder nok akkurat nå. Fins det ikke også en lunatic+1 mode?

AIen jukser på Lunatic+, rett og slett irriterende å spille på denne vanskelighetsgraden når alle fiender har Vantage og er istand til å bytte våpen til det beste tilgjengelig før du angriper dem. Trikset her er å kjøpe sinnsvake mengder med Rescue-staver og utnytte at Rescue bare krever E-level staffs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legend of the Heroes: Trails in the Sky er nå ute på Steam, Gamersgate og GoG, for alle som gikk glipp av JRPG-perlen på PSP. Det har naturligvis blitt oppskalert for alle vanlige PC-skjermoppløsninger. For de som ikke vet hva det er er det et tradisjonelt, japansk rollespill med fokus på historiefortelling og karakterutvikling, men også med et taktisk kampsystem.

Lenke til kommentar

AAAh. Jeg har vondt inni meg :-(

 

Det er gammelt nytt, men Project Cars til Wii U er utsatt på ubestemt tid, mens PS4/Xone/PC kommer som planlagt i November. Fint for dem.

 

"En eller annen gang i 2015" er så diffust at jeg avskriver hele greia. Jeg tenker det er 60/40 for at hele greia blir kansellert når jeg leser sånt. Jeg har gledet meg til det spillet i veldig lang tid, men nå merker jeg at entusiasmen forsvinner som dugg for solen. Jeg er så lei av skuffelser mhp 3 partsutviklere.

 

http://www.polygon.com/2014/7/11/5890121/project-cars-wii-u-version-wont-hit-until-2015

Lenke til kommentar

Det var (potensielt) ekstremt dårlige nyheter. Project Cars var kanskje det spillet jeg så aller mest frem til på WiiU. Jeg holder på forhåpningene enn så lenge, men det ser, som du sier, skummelt ut.

 

Jeg har vært litt skeptisk til prosjektet fordi ambisjonene har vært grenseløse. De lover ting i hytt og pine for å få gamere til å investere. Jeg tipper de gaper over for mye de slipper et litt uferdig og ujevnt spill, og ikke klarer å leve opp til forventningene de selv har skapt.

 

Dette er ikke noe jeg sier fordi jeg er sur (jeg nekter ikke for at jeg er veldig sur). Jeg har skrevet innlegg om det før de utsatte Wii U versjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette skulle vel se så flott ut også sammenlignet med PS4 og One utgaven, var det ikke ? Jeg hadde mine tvil den gangen og dette forsterker bare det ytterligere.

project cars for jo de fleste pcer til å knele, er en solid prestasjon bare å få det til å kjøre på en WUU . Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Hm, er jeg den eneste som likte de brettene? Captain Toad ser ut til å bli et mer variert spill enn de brettene fra Mario 3D World, med varierte omgivelser og bosskamper. Liker det jeg har sett av gameplay.

 

 

 

Jeg likte de toad verdenene jeg og. Liker litt sånn puzzlesolving oppi all run´n´jump opplegget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...