gier008 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Har et lite spørsmål. Hvordan er Wii Party U? Er det noe lignende Mario Party? Har ikke spilt det selv, men er mange anmeldelser på youtube. Har ikke spilt Mario Party siden N64. Husker ikke hvilket vi pleide å spille, men tror det var det første. Husker det som utrolig morsomt. Sjekket ut previewen til det nyeste spillet til Wii U. Ser helt annerledes ut. Virke sånn på folket at Mario Party har bare blitt dårligere med årene. Ønsker å finne et spill med samme spillegleden til å spille når noen venner er på besøk. (Ikke at det blir så mye spilling i det flotte sommerværet ) Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Er det noen som spiller steamworld dig? Kjøpte det til 3ds`en i går og det virker greit til 34 kroner tror jeg det var. Men jeg har mest lyst på shovel knight til 3ds men det kommer vel ikke med det første :/ 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Begynte å spille Steamworld Dig her om dagen. Har bare et par timer, men so far so good. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Haha, dere har endelig oppdaget Steamworld Dig? Jeg maste ganske mye om hvor bra det er da det kom til 3DS, men ingen gadd høre etter. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg dro meg gjennom maset ditt; jeg gadd bare ikke kommentere det. 2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Er 1590,- for ny 3ds xl litt dyrt? Tenkte på alderen tatt i betraktning. Er det verdt det? Og holder det med et enkelt 32gb kort fra clas ohlson? Er 1590,- for ny 3ds xl litt dyrt? Tenkte på alderen tatt i betraktning. Er det verdt det? Og holder det med et enkelt 32gb kort fra clas ohlson? Kingston. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ser ut til at det er den billigste prisen ja. Jeg synes det er dyrt, men så kjøpte jeg min for 880 eller hva det nå var igjen på tilbud hos Elkjøp for et års tid siden. Men konsollen er jævla deilig. Husk at du også trenger en lader utenom, tror jeg betalte en hundrings eller noe slikt. 32gb er også mer enn nok. Jeg har åtte, og det kommer til å ta sin id å fylle det, men så har jeg de fleste spillene fysisk pga det idiotiske systemet til Nintendo. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 880,- for ett år siden ja. Da er 1590,- rimelig dyrt. Hmm. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Med tanke på hvor mange gode spill det finnes på 3DS og at du kan spille DS-spill på den, vil jeg si den er verdt det. Startet akkurat på Luigis Mansion 2 og det virker knallbra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg dro meg gjennom maset ditt; jeg gadd bare ikke kommentere det. Synes bare det er litt morsomt at du har oppdaget et spill jeg skrøt mye av da det kom, spesielt siden ingen gadd høre etter da. Bare lurer litt på hvor lang tid det tar før noen av dere oppdager klassikerne Fallblox og Pullblox. Kommer det noensinne til å skje? Men ta det med ro, skal ikke kommentere mer om det. Har for lengst gått videre til andre spill. Nå for tiden går det i et plattformspill med fiskestang på 3DS. Hadde dere behandlet meg bedre da jeg maste om hvor bra bibliotek eShop på 3DS er hadde jeg kanskje giddet skrive mer om alle klassikerne jeg har lastet ned derfra. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg har så og si kuttet ut håndholdte selv. Ikke at det ikke finnes gode nok eksklusiver på dem - vel, bortsett fra Vita i det minste - men gitt at det er umulig å jobbe fulltid, ha et liv og få spilt alle spillene man er interessert i må jeg uansett kutte ut noen, og da går de som tvinger meg til å stirre på en liten skjerm først. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Jepp. Håndholdt gaming appellerer til meg i prinsippet, og det er gøy de få gangene jeg har bruk for det. Men jeg reiser sjelden. Når jeg først får lyst til å spille noe går jeg enten inn på kontoret og spiller på gaming PC-en, og hvis TV-en i stua er ledig bonker jeg ned i sofaen og spiller på PS4/Wii U/PC på storskjermen. Det jeg spiller på håndholdt er spill jeg ikke får tak i ellers. Likevel eier jeg både 3DS og Vita, samt en iPad Air. Endret 25. juli 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg dro meg gjennom maset ditt; jeg gadd bare ikke kommentere det. Synes bare det er litt morsomt at du har oppdaget et spill jeg skrøt mye av da det kom, spesielt siden ingen gadd høre etter da. Bare lurer litt på hvor lang tid det tar før noen av dere oppdager klassikerne Fallblox og Pullblox. Kommer det noensinne til å skje? Men ta det med ro, skal ikke kommentere mer om det. Har for lengst gått videre til andre spill. Nå for tiden går det i et plattformspill med fiskestang på 3DS. Hadde dere behandlet meg bedre da jeg maste om hvor bra bibliotek eShop på 3DS er hadde jeg kanskje giddet skrive mer om alle klassikerne jeg har lastet ned derfra. Ta det med ro, det er mange andre på nettet som kommer med anbefalinger, så bør ikke være noe problem å bli anbefalt spill. Disse personene kommer vel heller ikke til å bli grinete om jeg ikke sjekker ut spillene. 3 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Da har jeg bestilt boka Hyrule Historia: http://cdon.no/b%C3%B8ker/the_legend_of_zelda-21224364 Et must for enhver Zelda fan. Noen andre her som har kjøpt boka? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Nei, men jeg har bladd igjennom den. Helt utrolig nydelig. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg har så og si kuttet ut håndholdte selv. Ikke at det ikke finnes gode nok eksklusiver på dem - vel, bortsett fra Vita i det minste - men gitt at det er umulig å jobbe fulltid, ha et liv og få spilt alle spillene man er interessert i må jeg uansett kutte ut noen, og da går de som tvinger meg til å stirre på en liten skjerm først. Ja, samme her. Det var litt annerledes for bare noen år siden, men nå får spillkonsollene ganske inderlig konkurranse fra smarttelefoner og lesebrett. Jeg pleier å ta med meg DSen på ferie, men selv der blir den ikke brukt altfor mye. Når i tillegg Nintendo fortsatt tar 400,- for et spill sier det nesten seg selv at jeg ikke velger å prioritere dette. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 De typiske anledningene for å spille håndholdt faller bort for min del, da jeg i tillegg til å spille også leser mye og jeg benytter meg av tiden på buss og t-bane til å få lest mest mulig, mens når jeg først er ute og reiser er det vanligvis nok annet spennende som skjer til at spill blir overflødig, alternativt leser jeg noe som hjelper meg sette mer pris på stedet jeg befinner meg. Jeg dro med meg DSen til Japan for et par år siden, men spilte vel noe sånt som 2-3 timer i løpet av to uker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg tok ett oppgjør med meg selv for noen mnd. tilbake og solgte unna min 3DS og PS Vita altså. Skjer ikke at det blir brukt likevel. Ikke er det behagelig å spille hjemmkonsoll spill i komprimert format med pissedårlig ergonomi heller Har i grunn aldri vært særlig gira på håndholdt, men har likevel eid en rekke av de bare få å prøve å bli hekta. PSP`en har jeg faktisk liggende enda da, men den får jeg uansett null og niks for så er sikkert like greit å bare beholde den og spillene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Blir ikke så mye portabelt med slike løsninger, men definitivt mer ergonomisk Håndholdt er uansett ett dødt format for min del, er så vidt tiden strekker til med hjemmekonsoller og PC. Så jeg lider ingen nød sånn sett. Endret 26. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå