Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Det forrige var en remake av Project Zero 2, og originalen kom til Europa. Er nok mye derfor de gav ut remaken her. Project Zero 4 kom ut i 2008, men ble aldri sluppet utenfor Japan. Krysser fingrene og håper de slipper neste spill i Europa, men har sterk tvil helt til jeg ser en offisiell bekreftelse.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selger ikke Wii U ganske dårlig i Japan da? Eller dårlig nok til at de kanskje ser potensiale for å slippe det her omkring..

Merker jeg er litt irritert nå :p Når det endelig ligger ann til ett interessant spill for konsollen.

Lenke til kommentar

Vurderer å endelig skaffe med Wii U. Etter å ha spilt gjennom hele Mario Kart 8 fra før, er jeg ikke supergira på akkurat det spillet, men kunne vært interessert i noen av Bonus Game Promotion-spillene. Får jeg PIN-koden til dette dersom jeg kjøper Wii U-pakken med MK8, eller bare når jeg kjøper spillet separat? Regner nesten med jeg får det uansett, men følte jeg måtte spørre likevel.

Og en annen ting:

Hva er greia med Shovel Knight? Har sett veldig mye hype rundt det, og skjønte ikke hvorfor folk trodde akkurat dette spillet kom til å bli så utrolig, men nå forstår jeg jo at det allerede har vært ute på andre konsoller. Men hva er det egentlig som skiller dette spillet fra andre plattformspill, og gjør det til tidenes beste, og så videre?

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Hva er greia med Shovel Knight? Har sett veldig mye hype rundt det, og skjønte ikke hvorfor folk trodde akkurat dette spillet kom til å bli så utrolig, men nå forstår jeg jo at det allerede har vært ute på andre konsoller. Men hva er det egentlig som skiller dette spillet fra andre plattformspill, og gjør det til tidenes beste, og så videre?

Lenke til kommentar

Der var endelig Captain Falcon annonsert til Smash Bros 4! Da er det bare Ganondorf og Wario igjen å annonsere for min del :p

Blir så skuffa om ikke begge disse dukker opp i spillet. Toon Ganondorf hadde vært så sykt awesome om de hadde lagt inn også :p

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Der var endelig Captain Falcon annonsert til Smash Bros 4! Da er det bare Ganondorf og Wario igjen å annonsere for min del :p

Blir så skuffa om ikke begge disse dukker opp i spillet. Toon Ganondorf hadde vært så sykt awesome om de hadde lagt inn også :p

Hva synes dere?

De har lagt til flere Fire Emblem-karakterer, jeg er fornøyd.

Eneste som mangler er at Zero Suit Samus får et alternativt kostyme uten høye hæler.

Lenke til kommentar

Hva synes dere?

De har lagt til flere Fire Emblem-karakterer, jeg er fornøyd.

Eneste som mangler er at Zero Suit Samus får et alternativt kostyme uten høye hæler.

Antar de skal gjøre henne så sexy som mulig ^^

Må si jeg er imponert over hvor sykt mye bedre hun så ut i det nye Super Smash!

Lenke til kommentar

Rundet Golden Sun i kveld og må si det var et herlig spill. Bra kampsystem, artige gåter og musikken var fantastisk. Kanskje litt lett og litt kort, men greit nok det. Nå er det bare for Nintendo å få ut Golden Sun: The Lost Age, for jeg vil ha mer :wee:

Fikk du alle djinniene og slo Deadbeard på Crossbone Isle da?

The Lost Age er forøvrig en god del lengre, spesielt om du ikke vet hvor du skal dra ettersom du får en båt etter et par timer.

Lenke til kommentar

Har tatt Deadbeard, men mangler noen av Djinniene. Er uansett ikke så viktig for meg å finne alle. Føler dog at jeg brukte god tid på å utforske og gå tilbake til tidligere områder etter hvert som jeg fikk nye egenskaper, så hvor de er vet jeg ikke.

Det er en (valgfri) hule helt på enden av The Lost Age som krever at du har fått tak i alle Djinnier, for å få alle Djinnier i The Lost Age må du overføre data fra Golden Sun med link kabel (vet ikke om det kommer et verktøy for dette på Wii U,) eller passord (et virkelig herk å taste inn.)

Nå sitter jeg og lurer på om jeg fortsatt har den gamle kassetten med The Lost Age, mener å huske jeg grindet noe voldsomt for å skaffe meg (blant annet) 3 Excalibur, og eksperimenterte rimelig bra med klasseoppsett.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt tak i Project 64 med Pokemon Stadium 1 på(gjerne 2'ern også, men 1 er første prior). Har så lyst å spille det igjen etter det ble lagt bort for 10 år siden. Noen som vet om hvor det er trygt å skaffe project 64?

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt tak i Project 64 med Pokemon Stadium 1 på(gjerne 2'ern også, men 1 er første prior). Har så lyst å spille det igjen etter det ble lagt bort for 10 år siden. Noen som vet om hvor det er trygt å skaffe project 64?

På deres egen hjemmeside kanskje? http://www.pj64-emu.com/

Coolrom har vell også diverese emulatorer og "andre" ting som navnet tilsier.

btw:

NOTE: Emulator files are often unrecognized by your anti-virus software and detected as malware (viruses, worms, etc.). Don't worry, this is almost always a false alarm.
Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Alle som likte Ghosts'n Goblins til NES og Super Ghouls'n Ghosts til SNES burde sjekke ut Volgarr the Viking, som bare koster noen få dollar på Steam. Ved siden av Shovel Knight er dette en av de beste 2D-plattformspillene som har kommet ut på lenge, med presis kontroll, varierte verdener og fiender og en vanskelighetsgrad på linje med de overnevnte spillene. Har akkurat spilt gjennom en gang og det føltes som en bragd til tross for at jeg fikk den dårligste endingen.

Lenke til kommentar

Rundet Golden Sun i kveld og må si det var et herlig spill. Bra kampsystem, artige gåter og musikken var fantastisk. Kanskje litt lett og litt kort, men greit nok det. Nå er det bare for Nintendo å få ut Golden Sun: The Lost Age, for jeg vil ha mer :wee:

Spillet var fantastisk. Blandt de beste rollespillene jeg har spilt. Bare det første har jeg spilt i 450 timer totalt på GBA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...