Kenichi-san Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Samme som SirKratoS & iToMaN - CE for 599,- @ Elkjøp forhåndsbestillt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har selvfølgelig også bestilt. Har hørt at hele introvideoen til spillet ligger på nettet, men jeg har ikke sett den. Holder meg unna alt slikt. Samme her. Vil heller oppleve slikt når jeg sitter med spillet selv. Det eneste jeg har sett er den del trailere, men de har vist veldig lite fra gameplayet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tror ikke jeg har sett så mange trailere heller. Har vært fast bestemt på å kjøpe spillet da jeg hørte om Skyward Sword. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hyggelig å se at såpass mange har Zelda forhåndsbestilt, det blir genialt! Lenke til kommentar
lyon Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har også bestilt det, men kjører det mest sannsynelig i dolphin med 1080p. Regner og håper spillet kanskje funker opptil nesten like bra som Wind Waker gjør i dolphin. Som ser herlig ut. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg bestilte et stk Zelda til 499, men er det CE?! Hva er forskjellen på det og "vanlig" ? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Elkjop - Vanlig versjon Spill + CD? Elkjop - CE versjon Spill + CD + kontroll. Jeg mener CD soundtracket følger med på vanlig edition, fram til alle versjonene med gullcoveret er solgt. En tidligere post jeg la ut. Quote: "The CD will only be included in the units produced this year. Additionally, Nintendo will only be including gold colored packaging in this year's production run. Next year, the game will switch to standard white packaging, shown in the above images, and no bonus CD." Hvis du ikke har bestillt CE/Bundle versjonen med kontroll, ville jeg avbestillt til den prisen og heller kjøpt på Elkjøp (linken) 299,- Endret 18. oktober 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå hadde mitt lokale Platekompani fått inn Xenoblade, så da anbefaler jeg alle å skaffe seg dette, et av de siste virkelig bra Wii-spillene! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så det på Elkjøp i dag også, faktisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Irritasjon! Tar endelig frem Wii`en fra flyttelasset, ble sugen på litt Resident Evil remake gaming i natt! Men nei, så går det ikke å styre rundt i menyene med GC-kontrollen Jallagreier altså. Ingen batterier for hånd heller, og frister ikke å rote frem det rælet av en sensor bar og wiimote. *rote videre etter oppladbare batterier* Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Irritasjon! Tar endelig frem Wii`en fra flyttelasset, ble sugen på litt Resident Evil remake gaming i natt! Men nei, så går det ikke å styre rundt i menyene med GC-kontrollen Jallagreier altså. Ingen batterier for hånd heller, og frister ikke å rote frem det rælet av en sensor bar og wiimote. *rote videre etter oppladbare batterier* Seriøst? Det er det dummeste jeg har hørt. Capcom altså. Eksperter på å bruke minimalt med ressurser på å porte alt mulig rundt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det går vel å styre rundt i menyene i spillet? Det er vel Wii-menyene det ikke går å styre? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) WII U, den skal jeg nok ikke ha nei! Fy søren Nintendo har skuffet ganske mye etter N64 og Gamecube. Endret 18. oktober 2011 av Chi Spurger 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er ikke alle som er like interesserte i håndholdte. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har alltid følt at DS kun blir tidsfordriv etter man har spillt de "beste" spilla. Det er absolutt noen kule spill der, men føler ikke touchskjermene blir utnyttet godt nok, og blir veldig fort lei. DS er heller ikke kraftig nok til å kjøre SNES/GBA emulatorer, og syns skjermene på DSi er for små. DSi XL blir for stort og voldsomt igjen for det lille av grafikk som er der.(3DS for små igjen). Liker størrelsen på PSP skjermen, og skulle ønske Nintendo kunne gjort mye av det Sony nå gjør med Psvita: 2 analogspaker og stor flott skjerm. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Seriøst? Det er det dummeste jeg har hørt. Capcom altså. Eksperter på å bruke minimalt med ressurser på å porte alt mulig rundt. Sorry for elendig ordlegging, spillet går selvfølgelig fint ann å spille med GC-kontrollen. Det jeg mente var at jeg stod fast i Wii menyen med den kontrollen Nå skal det sies at jeg ikke har oppdatert konsollen min på noen år, men er dette fortsatt ett problem i dag? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 WII U, den skal jeg nok ikke ha nei! Fy søren Nintendo har skuffet ganske mye etter N64 og Gamecube. N64 er den mest skuffende Nintendo-konsollen noensinne, opg Gamecube var også relativt skuffende sett i forhold til konkurransen, så deilig at de er tilbake med en fantastisk konsoll med Wii! Bliri definitivt Wii U om den følger i Wii sine fotspor og ikke i N64 sine! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Overraskende å høre N64 er nå den beste konsollen som noengang har vært mener nå jeg (nostalgifaktor inkl). 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Rangering av Nintendo's konsoller etter min mening (jeg begynte med Nes): 1. Snes 2. Nes 3. Wii 4. Gamecube 5. N64 Endret 19. oktober 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå