Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjop - Vanlig versjon Spill + CD?

Elkjop - CE versjon Spill + CD + kontroll.

Jeg mener CD soundtracket følger med på vanlig edition, fram til alle versjonene med gullcoveret er solgt.

En tidligere post jeg la ut.

Quote: "The CD will only be included in the units produced this year. Additionally, Nintendo will only be including gold colored packaging in this year's production run. Next year, the game will switch to standard white packaging, shown in the above images, and no bonus CD."

Hvis du ikke har bestillt CE/Bundle versjonen med kontroll, ville jeg avbestillt til den prisen og heller kjøpt på Elkjøp (linken) 299,- :)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Irritasjon!

Tar endelig frem Wii`en fra flyttelasset, ble sugen på litt Resident Evil remake gaming i natt! Men nei, så går det ikke å styre rundt i menyene med GC-kontrollen :p Jallagreier altså. Ingen batterier for hånd heller, og frister ikke å rote frem det rælet av en sensor bar og wiimote.

*rote videre etter oppladbare batterier*

Lenke til kommentar

Irritasjon!

Tar endelig frem Wii`en fra flyttelasset, ble sugen på litt Resident Evil remake gaming i natt! Men nei, så går det ikke å styre rundt i menyene med GC-kontrollen :p Jallagreier altså. Ingen batterier for hånd heller, og frister ikke å rote frem det rælet av en sensor bar og wiimote.

*rote videre etter oppladbare batterier*

Seriøst? Det er det dummeste jeg har hørt. Capcom altså. Eksperter på å bruke minimalt med ressurser på å porte alt mulig rundt.

Lenke til kommentar

Har alltid følt at DS kun blir tidsfordriv etter man har spillt de "beste" spilla. Det er absolutt noen kule spill der, men føler ikke touchskjermene blir utnyttet godt nok, og blir veldig fort lei.

DS er heller ikke kraftig nok til å kjøre SNES/GBA emulatorer, og syns skjermene på DSi er for små. DSi XL blir for stort og voldsomt igjen for det lille av grafikk som er der.(3DS for små igjen). Liker størrelsen på PSP skjermen, og skulle ønske Nintendo kunne gjort mye av det Sony nå gjør med Psvita: 2 analogspaker og stor flott skjerm.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst? Det er det dummeste jeg har hørt. Capcom altså. Eksperter på å bruke minimalt med ressurser på å porte alt mulig rundt.

Sorry for elendig ordlegging, spillet går selvfølgelig fint ann å spille med GC-kontrollen. Det jeg mente var at jeg stod fast i Wii menyen med den kontrollen :p Nå skal det sies at jeg ikke har oppdatert konsollen min på noen år, men er dette fortsatt ett problem i dag?

Lenke til kommentar

WII U, den skal jeg nok ikke ha nei! Fy søren Nintendo har skuffet ganske mye etter N64 og Gamecube.

N64 er den mest skuffende Nintendo-konsollen noensinne, opg Gamecube var også relativt skuffende sett i forhold til konkurransen, så deilig at de er tilbake med en fantastisk konsoll med Wii!

Bliri definitivt Wii U om den følger i Wii sine fotspor og ikke i N64 sine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...