Mala Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Meget Nå var det ikke store summen forskjell på det jeg kjøpte, så var vel derfor Endret 14. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Konkurransetilsynet lot ikke Elkjøp markedsføre sin prisgaranti, fordi det ga for stor konkurransefordel. Da valgte Elkjøp (forståelig nok) å droppe hele greia. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 De gjør det hvis kunden har funnet forskjellen selv. Men de i kassa følger såklart ikke med på alle prisendringer selv Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 De gjør det hvis kunden har funnet forskjellen selv. Men de i kassa følger såklart ikke med på alle prisendringer selv Stemmer nok ikke helt. Varierer fra selger til selger, de har full rett til å nekte å matche prisen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Game hadde også en sånn prisgaranti, men tror de droppa det også. Nå er de ofte dyrere enn Gamestop. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Konkurransetilsynet lot ikke Elkjøp markedsføre sin prisgaranti, fordi det ga for stor konkurransefordel. Da valgte Elkjøp (forståelig nok) å droppe hele greia. Stemmer nok ikke i det heletatt, eventuelt at de driter i hva andre sier de har lov til Elkjøp Megastore i Tromsø annonserer med dette ved inngangen til sine lokaler. Skal da sies at dette er en forhåndsvis ny prisgaranti. Har selv jobbet i Elkjøp, og vi hadde ikke denne prisgarantien de kjører nå, selv om vi kunne gjøre det så langt at inntjeningen på produktet var forhåndsvis greit uansett. Greia nå er at om man finner en billigere, så får man den til den billigste prisen minus 10% av mellomlegget. I dette tilfellet så var det ca 60kr billigere enn Coop OBS! sin Wii U som var på 1890,- som da gjorde at Elkjøp Megastore Tromsø må ta 1830,- for den. Ser fra gaaaamle poster at de hadde denne før, men den jeg har selv brukt var at varen ble solgt til samme pris. Nå er det uansett match - 10% av mellomlegget. Riktignok da på Megastore i Tromsø. Edit: Har forhørt meg litt med venner som jobber på Elkjøp, og lurer på om dette er lokale garantier? I "mindre" byer altså. Da de hadde denne i en by litt nord for Trondheim, bare ikke -10% av mellomlegget. Men da som en uoffisiell garanti. Endret 14. juli 2014 av dmbardal Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Har jobbet i Elkjøp. Sluttet for mindre enn ett år siden. Da fikk vi beskjed om at vi ikke hadde prisgaranti, men skulle matche det vi følte var rimelig. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Har jobbet i Elkjøp. Sluttet for mindre enn ett år siden. Da fikk vi beskjed om at vi ikke hadde prisgaranti, men skulle matche det vi følte var rimelig. Da høres det ut som om det er noe lokalt når det kommer til reklamen de fører utenfor inngangen her i Tromsø. Mulig de føler de trenger det, da Elkjøp er relativt dyre i forhold til andre butikker. Teknikmagasinet og OBS! feks. Den er i full bruk her i Tromsø og i Nord-Trøndelag iallfall, det er sikkert Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Andre som er FORBANNA over at Shovelknight ikke er på 3DS/Wii U i Europa enda? Gahh, hvilket år lever vi i liksom. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Det er i så fall en skam. Shovel Knight er det beste 2D-plattformspillet som har blitt laget siden Super Mario Bros 3. Har kjøpt Steam-versjonen selv og allerede rundet det en gang. Et av årets beste spillopplevelser for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 plager meg ikke stort, har det jo på pc. Bruker Xbox paden til sånne spill uansett. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Xbox 360-paden har elendig d-pad, pluss at spillet er perfekt til holdhåndt format. Kjøper det ikke på Steam. Har hørt mange si spillet er best på 3DS Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Xbox 360-paden har elendig d-pad, pluss at spillet er perfekt til holdhåndt format. Kjøper det ikke på Steam. Har hørt mange si spillet er best på 3DS Xbox One pad´en du må bruke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 vel, dere whiner om dårlig dpad og andre bagateller, jeg spiller spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg spilte Shovel Knight med 360-kontroll på PC og hadde ingen problemer med d-paden. Når jeg døde var det alltid min egen feil. Såvidt jeg vet er det ingen forskjell på 3DS- og Steam-versjonen utover det som gir seg selv pga. formatet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 vi i Europa blir nok bare nødt til å runke til YouTube vids.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Neida. Kommer nok til EU, så må amerikanerne runke. Slik som til den som kom til Wii. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Er det bestemt at det kun kommer til Japan? Forrige på Wii såg vi jo på våre breddegrader, og det var ett helt grusomt spill (i positiv forstand) Trist i tilfelle! Jeg tar uansett gjerne en versjon med engelsk tekst fremfor full oversettelse da! Høres som regel mongo ut oversatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå