Joffe25 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Da har jeg endelig fått tilbake NIntendo Network ID min og fått registrert den på nye Wii U. Tok Bergsala en uke og ordne men sånn er det når de må snakke med Nintendo Of Europe i Tyskland.Hva skjedde med den forgje WiiU din? daua den? Hadde dårlig økonomi der og da så solgte den siden jeg trengte penger og fant først ut etter jeg kjøpte den nye at Nintendo Network ID er låst til den første maskinen du registrer den på.Nintendo idioti fra ende til annen. Solgte også unna min Wii U da den ikke dugde til annet enn å samle støv. Men med nytt Zelda innenforbi rekkevidde må man jo selvsagt handle ny konsoll. Så det er ett helvete å få flyttet kontoen over til nye maskin altså? Makan til opplegg. Er helt enig det er idioti men er heldigvis ikke vanskelig bare tidskrevende og irriterende når du er vant til systemet til Microsoft og sony. Du må fylle ut service skjema på http://www.nintendo.no/serviceskjema/ og så tar de kontakt med deg når deg er gjort som sagt i mitt tilfelle tok det 7-8 dager. Ok, takk for info : Ser man blir bedt om konsollens serienummer her, er det da den nye konsollen sitt man skal legge inn? Blir jo litt kinking om man må finne frem serienummeret til den gamle konsollen, selv om dette sikkert lar seg gjør for min del. Ja jeg skrev inn serienummeret på min nye Wii U og det gikk helt fint Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Glimrende Greit å ha i bakhånd til dagen en ny konsoll titter innom, takk ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Må jeg registrere meg på nytt, i tillegg til å være registrert på nintendoen, inne på store.nintendo.co.uk for å få kjøpt spill via pcn. Virker noe tungvindt kontra andre tjenester hvor man har en login på det meste når man først er innenfor et system. Eneste stedet jeg får logga inne med eksisterende informasjon er på miiverse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) meh, lurer på om jeg skal gidde å gjøre Wii -> Wii u system transfer..har begge kobla til TVn nå..nesten like greit å bare bytte mellom hdmi og component på fjernkontrollen som å gjøre alt det der og risikere at noe henger seg og begge konsollene blir bokstøtter.. Endret 9. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Da kan du trøste deg med at du er den eneste i nabolaget med bokstøtter til 2000 kroner pr stk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Wii en har vel rundt 30 virtual console spill liggende. Og begge funker jo. Og Wii tar ikke større plass enn en bok. Tror bare jeg beholder begge som de er. Leste et par skrekkhistorier der de ble sittende fast på enkelte savegames og måtte sende inn hele konsollen for å få den igang igjen. Ser rett og slett ingen fordeler med å flytte alt til Wii u..driter hardt i om man kan spille VC spill med gamepad uten tv, det er uinteressant for meg uansett. Det eneste jeg sparer er å bytte fra hdmi til component inngang på fjernkontrollen til TVn egentlig Endret 9. juli 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Har tilbrakt en uke i Sverige, hvor jeg kjøpte Donkey Kong Country: Tropical Freeze, New Super Mario Bros. U og Super Mario 3D World, så det var ekstra vondt og komme hjem til en TV-benk hvor Wii U'en min var borte. Mario Kart 8 abstinenser har jeg også. Tok avskjed med Wii U'en min tidlig i forrige uke da jeg sendte den inn til Bergsala Service pga. av "freeze" problemer. Fikk gladmeldingen i går om at de hadde overført NNID-en min fra min gamle Basic konsoll over på en flunkende ny Premium utgave som etter planen skal bli sendt fra deres servicesenter i dag.Vil gi Bergsala applaus for den jobben de har gjort. Om jeg ser bort fra den tiden det har tatt Posten og frakte konsollen til Larvik er dette en prosess som bare har tatt 3-4 dager. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Dette skjedde med meg også. Surt, men gidder ikke stresse med å klage. http://www.dinside.no/929571/kundene-raser-etter-platekompaniet-salg Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ser Coop Obs selger Wii U til 1890,- Det må jo være et bra tilbud? Vet ikke om det gjelder hele landet eller om det er lokalt. Elkjøp mener jeg tok 2490,- Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ser Coop Obs selger Wii U til 1890,- Det må jo være et bra tilbud? Vet ikke om det gjelder hele landet eller om det er lokalt. Elkjøp mener jeg tok 2490,- Kommer vel ann på utgaven. Fikk Wii u Basic for 1690,- i fjor fra Siba Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Det var premium. Kun den de har. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Bra pris det! Kjøpte nylig wii u prem med Mario kart til 2490,- på Elkjøp.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg og noen venner har drevet å spilt Wii Sports og har det kjempe gøy med golf og bowling. Men vi kunne tenkt oss mer...er det noen andre spill som vi må skaffe? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Mario Kart? Nja.... er litt mer sport som fenger gjengen tror jeg. Spesielt golf og bowling biten på Wii Sports. Men om det finnes noe som har litt mer innhold kanskje? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Wii Sports Resort har vel en del flere øvelser. 2 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Ser Coop Obs selger Wii U til 1890,- Det må jo være et bra tilbud? Vet ikke om det gjelder hele landet eller om det er lokalt. Elkjøp mener jeg tok 2490,- Det er et ekstremt bra tilbud. Det du KAN gjøre er å ta bilde av tilbudet, for så å vise det i skranken på Elkjøp. Da vil du få den til 1830,- på Elkjøp, siden de har prisgaranti (Vis frem bevis og få det til den billigste prisen minus 10% av differansen. Så siden Elkjøp selger den til 2490,- så får du den 60kr billigere og kan legge den direkte på navn -garanti-). Kjøpte den selv på Obs!, og ja. Det er en premium. Svart type 32GB. Følger med Nintendoland. Ikke at det har så mye å si. Havnet selv på rundt 5000,- når jeg hadde kjøpt de spillene jeg ville ha, og et par ekstra kontrollere Man kan kjøpe WIi Sports U-pakken. Da får man en kontroller (Motion+) med Wii Sports U til 499,- (429,- på nett). Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Elkjøp har ikke prisgaranti lenger. Det er en god del år siden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Elkjøp har ikke prisgaranti lenger. Det er en god del år sidenJeg var innom og skulle handle ett tastatur for noen mnd. siden, kostet 399,- på Elkjøp i mens det gikk for 249,- som billigste på nettet. Karen bak disken sjekket dette opp, og sa det var helt greit at jeg da fikk det for 249,- Prisgaranti eller ei, hyggelig fyr. Endret 14. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Elkjøp har ikke prisgaranti lenger. Det er en god del år sidenJeg var innom og skulle handle ett tastatur for noen mnd. siden, kostet 399,- på Elkjøp i mens det gikk for 249,- som billigste på nettet. Karen bak disken sjekket dette opp, og sa det var helt greit at jeg da fikk det for 249,- Prisgaranti eller ei, hyggelig fyr. Da var du heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå