Joffe25 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Noen har fått tilbake på skatten i år? Yeah for en gang skyld så det måtte feires ekstra hardt Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei, kjæresten gav meg nettopp en brukt wii (Svart) Med orginale kontroller, men da hun kjøpte den brukt fikk hun med en av Gamestop sine uorginale trådløse. Får ikke dette til å funke. Det å faktisk få ¨¨pekeren¨¨ inn på skjermen er ett mareritt, når jeg har fått den der funker den greit helt til den går ut igjen. Bare det å gå gjennom settings er et maretitt. Er det sensor baren eller kontrollen det er noe galt med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 sensor baren sannsynligvis. Eller så er det kontrolleren sine motion sensorer som er fucked. Vanskelig å si..forsvinner bare pekeren helt plutselig? Hvis det bare var kontrolleren ville pekeren bare stoppet, ikke forsvunnet helt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Har du en eller annen form for belysning rundt/bak TV? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Sensorbaren er egentlig bare en rad av lysdioder, og kontrolleren har et IR(?)kamera som orienterer seg etter lyset. Man kan faktisk bruke wiimoten med å sette opp en liten rad av telys (ja, jeg har prøvd) Så Mala sitt spørsmål er ganske relevant; har man lys i nærheten av der sensorbaren står, kan den forstyrre "signalene". 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tror jeg har funnet problemet. Gikk utifra at siden med Gamestop logoen skulle væee utover, men det førte til at sensorene var ned i tv benken. Prøver igjen etterpå burde funke da Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) First game to offer Wii U, 3DS cross-buy comes to European eShop Update: Squids Odyssey developer The Game Bakers told Siliconera that they approached Nintendo of America about this type of cross-buy sale, which Nintendo apparently calls "conditional sales," but were told that NOA "could not support this operation yet." Polygon has reached out to Nintendo of America for additional comment and will update this post with any made. http://www.polygon.com/2014/6/30/5857008/nintendo-3ds-wii-u-cross-buy-eshop Endret 30. juni 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 En måte å spille multiplayer i Zelda - Ocarina of Time: http://www.youtube.com/watch?v=IsB_DQv8rYU Jeg må kanskje advare at disse to på mange måter ødelegger spillet... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg så en speedrun av Link to the Past på en anna 24h-charity stream. De utnytter bare kjente glitches og bugs. I LTTP kunne man glitche gjennom veggen i slottet tidlig i spillet og bare gå gjennom veggene ned til sistebossen og drepe han etter 10 minutter ^^ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 En måte å spille multiplayer i Zelda - Ocarina of Time: Jeg må kanskje advare at disse to på mange måter ødelegger spillet... De ødelegger jo ikke spillet, de utnytter snarveiene programmererne tok spillet ble utviklet. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 En måte å spille multiplayer i Zelda - Ocarina of Time: Jeg må kanskje advare at disse to på mange måter ødelegger spillet... De ødelegger jo ikke spillet, de utnytter snarveiene programmererne tok spillet ble utviklet. Jeg mente det ikke bokstavelig... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Dere som har hatt Wii U en stund, er det nødvendig med noe "screen protector" på gamepaden, eller holder den seg grei likevel? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Håper Bergsala svarer meg snart angående og få overført NIntendo Network Id min over på den nye Wii U maskinen min. Er snart en uke sida jeg sendte inn support skjemaet Dere som har hatt Wii U en stund, er det nødvendig med noe "screen protector" på gamepaden, eller holder den seg grei likevel? Aldri hatt noen screen protector på gamepaden min og det har gått helt fint samme med min 3ds xl Endret 1. juli 2014 av Joffe25 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 DS og 3DS brettes sammen, så de har på det viset innebygd screen protestion. Men nei, har aldri hatt noe problem med det på Wii U, eller noen andre systemer. Selv telefonen og iPad funker utmerket uten. Lenke til kommentar
Mashpotato Samurai Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 DS og 3DS brettes sammen, så de har på det viset innebygd screen protestion. Men nei, har aldri hatt noe problem med det på Wii U, eller noen andre systemer. Selv telefonen og iPad funker utmerket uten. På telefon/iPad bruker du fingrene og ikke stylus. Stylus kan ripe opp skjermen fortere, så det lønner seg å bruke skjermbeskyttelse på 3DS/WiiU gamepad. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg bruker nå fingrene på gamepaden også jeg da. Er jo evig stress å skulle bruke stylusen. Har kun brukt stylusen en gang i et eller annet som krevde det og håpte at jeg aldri skulle måtte bruke den igjen. Men samme med 3ds, bruker så og si aldri stylus der heller. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Screen protection er bare tull så lenge man behandler utstyret bra og ikke bruker overdreven kraft når man trykker på skjermen med en stylus. Har man f.eks barn som bruker 3DS eller Wii U så ville jeg satt på screen protector ettersom barn har tendens til å være veldig hardhendte. Har aldri hatt problem med å skrape opp skjermene med stylus, selv på min trofaste DS Lite som jeg har brukt enormt mange timer på. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 DS og 3DS brettes sammen, så de har på det viset innebygd screen protestion. Men nei, har aldri hatt noe problem med det på Wii U, eller noen andre systemer. Selv telefonen og iPad funker utmerket uten. På telefon/iPad bruker du fingrene og ikke stylus. Stylus kan ripe opp skjermen fortere, så det lønner seg å bruke skjermbeskyttelse på 3DS/WiiU gamepad. Haha, da skal du trykke rimelig hardt med stylusen hvis du klarer å lage en ripe i skjermen med den. Stylusen skal så vidt røre skjermen, ikke presses ned i den som om det gjaldt livet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Dette er megaflaut, men har så vidt spilt zelda i min tid, det var da OoT og Majoras Mask. Hvilket spill burde jeg starte med for å komme inn i serien igjen? Har Wii U med virtual console, så tenkte kanskje a link to the past? Eller det aller første på NES? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Dette er megaflaut, men har så vidt spilt zelda i min tid, det var da OoT og Majoras Mask. Hvilket spill burde jeg starte med for å komme inn i serien igjen? Har Wii U med virtual console, så tenkte kanskje a link to the past? Eller det aller første på NES? A link to the past er bra, minish cap ligger vel på virtual console også. Wind Waker HD er tilgjenglig på wii u, også bør du få med deg skyward sword på wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå