Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Vel, hver gang jeg begynte å få litt momentum og våpen ble jeg gangraped og drept en eller anna plass mens jeg utforsket.

Også var det 10 zombier rundt eks-liket mitt så jeg fikk ikke gear tilbake. Ble bare frustrert og sluttet å spille ganske tidlig. Kanskje gi det en sjanse senere en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hver gang jeg begynte å få litt momentum og våpen ble jeg gangraped og drept en eller anna plass mens jeg utforsket.

Også var det 10 zombier rundt eks-liket mitt så jeg fikk ikke gear tilbake. Ble bare frustrert og sluttet å spille ganske tidlig. Kanskje gi det en sjanse senere en gang.

Da er/blir du rett og slett for utålmodig.

Men, spillet passer nok ikke for alle. Personlig syns jeg det var veldig underholdende, og ganske creepy til tider.

Og, som nevnt, for 50-100kr mener jeg det er en must have til WiiU.

Lenke til kommentar

Andre her som hater å spille mot japser i MK8? De provoserer meg så mye med dems flaks på slutten (eller hele racet på 1. fra start til slutt). Spiller mye bedre enn de fleste japser jeg møter ofte og er hele tiden på 1., så får de flaks på slutten. Er så lei det. De fleste japser jeg har møtt har vært dårlige, men vunnet mye grunnet den type flaks. Om det hadde vært japser som QoN, Kanbu, Mercury, NOBUO, -WataS- (vet ikke om de to sistnevnte har MK8) og flere kjente japser, så skulle jeg ha tapt med glede, fordi jeg vet at de er gode. Håper bare vi får SSB4 snart... Smash er alltid et spill det er ok å tape i, fordi du vet at det er mye mer skill-based enn luck-based.

Lenke til kommentar

Andre her som hater å spille mot japser i MK8? De provoserer meg så mye med dems flaks på slutten (eller hele racet på 1. fra start til slutt). Spiller mye bedre enn de fleste japser jeg møter ofte og er hele tiden på 1., så får de flaks på slutten. Er så lei det. De fleste japser jeg har møtt har vært dårlige, men vunnet mye grunnet den type flaks. Om det hadde vært japser som QoN, Kanbu, Mercury, NOBUO, -WataS- (vet ikke om de to sistnevnte har MK8) og flere kjente japser, så skulle jeg ha tapt med glede, fordi jeg vet at de er gode. Håper bare vi får SSB4 snart... Smash er alltid et spill det er ok å tape i, fordi du vet at det er mye mer skill-based enn luck-based.

Må lære deg å bruke items taktisk vettu ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker Zombiu veldig godt, men måtte passere halve spillet før jeg fikk den gode mestringsfølelsen. Jeg synes konsekvensen av å dø er ikke er urimelig stor (i spillet altså). Takket være snarveier taper man i praksis kun noen minutter med fremgang. Det er sånn passe irriterende, og ikke så mye verre enn i en del andre spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rasistisk skjellsord.

Prøvd Mario Golf med ranking fra hele verden? Sist jeg sjekket var plass 1 - 9 japanere. Det er neppe tilfeldig. Det er heller ikke tilfeldig at eSport-kulturen startet i nettopp sør-Korea. Japanere og sør-koreanere har en helt annen kultur enn oss når det gjelder spill, og fokuserer mye mer på ett enkelt spill enn oss. Dermed blir de som regel langt flinkere oss. Så er "japse" er rasistisk skjellsord når det faktisk er sant at de er bedre enn oss? ;)

Lenke til kommentar

Det har ikke med flaks å gjøre. det er rett og slett slik at "japser" får spesielle fordeler fra Nintendo. Det er en del av maktkampen i Asia og gjort slik for at japanere ikke skal tape mot folk fra andre land i regionen. Har du en japansk ip adresse så flommer du over av fordeler i spillet.

 

Den der hadde det vært interessant å se kilder på.

Lenke til kommentar

 

 

Det har ikke med flaks å gjøre. det er rett og slett slik at "japser" får spesielle fordeler fra Nintendo. Det er en del av maktkampen i Asia og gjort slik for at japanere ikke skal tape mot folk fra andre land i regionen. Har du en japansk ip adresse så flommer du over av fordeler i spillet.

Den der hadde det vært interessant å se kilder på.

Det er jo ikke ment serriøst da...

 

I så fall er han ikke veldig smart :)

Lenke til kommentar

Da var en ny Nintendo Wii U i hus her sammen med Super Mario 3D World, The Legend Of Zelda Windwaker HD, Mass Effect 3 Special Edition, Fifa 13, Mariokart 8 og Donkey Kong Country Tropical Freeze. Eneste skåret i gleden er ventetiden på svar fra Bergsala om og få overført Nintendo Network ID fra den gamle maskinen til den nye men jeg kan vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...