PÃ¥inter Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Takk for hjelp, men tror jeg må gi opp. Har registrert meg både på club nintendo UK og US nå (uten at jeg egentlig aner hva det innebærer), men dette går ikke. Sist nå fikk jeg opp at koden allerede er i bruk. Så da må jeg nok vente på bergsala... Hvis du registrerte koden din UK så er den oppbrukt,(derav koden er allerede ibruk) men jeg tror du må vente til mandag, jeg registrerte koden min på en lørdag, fikk koden på mail mandag, lykke til. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Jeg registrerte på den norske distributørens side, så jeg må nok pent vente en stund før jeg får min. edit: forresten, noen som vet hvor man får kjøpt det større batteriet til gamepaden til en OK pris? Er jo helt vilt fort det lader seg ut.. Endret 20. juni 2014 av NiRaM Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Jeg registrerte på den norske distributørens side, så jeg må nok pent vente en stund før jeg får min. edit: forresten, noen som vet hvor man får kjøpt det større batteriet til gamepaden til en OK pris? Er jo helt vilt fort det lader seg ut.. Ok, da må du nok vente ja. Min pad står i laderen rett ved der jeg spiller og bruker ledning hvis nødvendig. 399; Orginalbatteri. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/WIIUBATTERY/wii-u-gamepad-batteri Endret 20. juni 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Du skulle fått koden med en gang du registrerte den. Det fikk jeg da jeg registrerte på UK-siden. En halvtime senere kom mailen med samme kode. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg registrerte den også på bergsala forresten. Det eneste som skjer er at du ikke får noe spill av dem, siden du har registrert på club Nintendo. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Oppdaget til min store forskrekkelse i går at det ikke fulgte med en Wii Remote Plus med Wii U'en. Det var litt nedtur. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 NINTENDO TEASES FUTURE COMMUNICATION BETWEEN WII U AND 3DS http://www.ign.com/articles/2014/06/20/nintendo-teases-future-communication-between-wii-u-and-3ds# Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Hm, jeg og broren min sliter med å få stars på banene når vi spiller. For å unlocke flere characters. Er det noe spesiellt "triks" for det? Første plass er ikke nok, er vel en total av hvor mange triks man gjør, om man faller av banen eller ikke og sånt? Er det større sjans på 150 cc enn 100cc? Han spilte akkurat en cup singleplayer og hadde 1st på alle banene men fikk fortsatt ingen stars. Endret 21. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Characters, except for Mii, are unlocked at random by completing cups, unlike previous Mario Kart games (where, in many cases, fixed characters were unlocked by completing specific cups on specific engine classes); however, a new character cannot be obtained if the same cup is played in the same engine class again (eg. If the 50cc Mushroom Cup is played and a new character is unlocked, another character cannot be obtained from the 50cc Mushroom Cup.)[16]. Additionally, unlockable characters appear as CPUs during races when they are not unlocked yet, making this game the first Mario Kart game to do so.[17] Miis are the only character not randomly unlocked as they are always the 8th character unlocked. http://www.mariowiki.com/Mario_Kart_8#Unlocking_criteria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Aha..er det nok cups i hver klasse til å få unlocka alle sammen da? Hvordan unlocker jeg mirror mode på banene? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Jeg registrerte den også på bergsala forresten. Det eneste som skjer er at du ikke får noe spill av dem, siden du har registrert på club Nintendo.HÆ? Jeg registrerte ikke koden noen andre steder enn på bergsala. Et spm til. Virtual Console på wii u. Er det knyttet mot konto eller konsoll? Hvordan fungerer det? Lastet akkurat ned super Mario bros 3, vanvittig moro! Noen som har tips til en god retro kontroller? Edit: ooog enda et spm fra en nybegynner. Hvordan tar jeg backup av save games? Hørt ymse rykter om at du mister ALT om wii u må på rep/replacement? :o Endret 21. juni 2014 av NiRaM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 VC er knytta til konsollen. Så du får ikke spillene fra wii automatisk til wii u. Må bruke system transfer greia Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ok. Har aldri hatt Wii så det er ikkeno problem. Men er det slik at jeg mister innholdet hvis den må på rep? Det er jo isåfall merkelig, og ille. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 På Wii U er det bare å slenge på en ekstern harddisk og lagre alt der, så er du sikret. Lenke til kommentar
Kris10an756 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Lastet akkurat ned super Mario bros 3, vanvittig moro! Noen som har tips til en god retro kontroller? Anbefaler denne. Har en slik selv Wii U Pro Controller fungerer også utmerket til retrospill. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hm, jeg og broren min sliter med å få stars på banene når vi spiller. For å unlocke flere characters. Er det noe spesiellt "triks" for det? Første plass er ikke nok, er vel en total av hvor mange triks man gjør, om man faller av banen eller ikke og sånt? Er det større sjans på 150 cc enn 100cc? Han spilte akkurat en cup singleplayer og hadde 1st på alle banene men fikk fortsatt ingen stars. Eneste "trikset" jeg kan anbefale er å ta 1. plass i samtlige baner i cupèn du velger. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Og der var Rosalina ute i Mario Golf. Like rar som jeg håpet hun skulle være, så dette blir moro. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Da er første boss i Wind Waker tatt. Tja greit spill. Hater kameraet, og har ikke fått WOW følelsen enda. Men det er det bare RayMan som har gitt meg. Men prøver litt til. Mye å sette seg inn i. Å jeg som ikke er 100% fokusert ofte glemmer hint osv når jeg slår av. Gode tips på hva jeg må gjøre osv? Har skjønt at jeg må gi fisk mat? Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Trykka litt feil her. Endret 21. juni 2014 av Torkilorkidorki Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Gi fisk mat er alltid lurt. For ikke og spoile noe (har ikke snøring på hvordan man lager sånn spoiler greie, og hvertfall ikke på mobil). Men utforsk alt du kan, mye moro å finne rundt omkring. Finn pictographen og fast sail mener jeg de heter. Wow øyeblikkene kommer, spesielt hvis du har spillt litt Zelda før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå