Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Takk for hjelp, men tror jeg må gi opp. Har registrert meg både på club nintendo UK og US nå (uten at jeg egentlig aner hva det innebærer), men dette går ikke. Sist nå fikk jeg opp at koden allerede er i bruk.

 

Så da må jeg nok vente på bergsala...

Hvis du registrerte koden din UK så er den oppbrukt,(derav koden er allerede ibruk) men jeg tror du må vente til mandag, jeg registrerte koden min på en lørdag, fikk koden på mail mandag, lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg registrerte på den norske distributørens side, så jeg må nok pent vente en stund før jeg får min.

 

edit: forresten, noen som vet hvor man får kjøpt det større batteriet til gamepaden til en OK pris? Er jo helt vilt fort det lader seg ut..

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Jeg registrerte på den norske distributørens side, så jeg må nok pent vente en stund før jeg får min.

 

edit: forresten, noen som vet hvor man får kjøpt det større batteriet til gamepaden til en OK pris? Er jo helt vilt fort det lader seg ut..

Ok, da må du nok vente ja.

Min pad står i laderen rett ved der jeg spiller og bruker ledning hvis nødvendig.

399; Orginalbatteri.

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/WIIUBATTERY/wii-u-gamepad-batteri

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Hm, jeg og broren min sliter med å få stars på banene når vi spiller. For å unlocke flere characters. Er det noe spesiellt "triks" for det? Første plass er ikke nok, er vel en total av hvor mange triks man gjør, om man faller av banen eller ikke og sånt? Er det større sjans på 150 cc enn 100cc?

 

Han spilte akkurat en cup singleplayer og hadde 1st på alle banene men fikk fortsatt ingen stars.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

 

Characters, except for Mii, are unlocked at random by completing cups, unlike previous Mario Kart games (where, in many cases, fixed characters were unlocked by completing specific cups on specific engine classes); however, a new character cannot be obtained if the same cup is played in the same engine class again (eg. If the 50cc Mushroom Cup is played and a new character is unlocked, another character cannot be obtained from the 50cc Mushroom Cup.)[16]. Additionally, unlockable characters appear as CPUs during races when they are not unlocked yet, making this game the first Mario Kart game to do so.[17] Miis are the only character not randomly unlocked as they are always the 8th character unlocked.

http://www.mariowiki.com/Mario_Kart_8#Unlocking_criteria

Lenke til kommentar

Jeg registrerte den også på bergsala forresten. Det eneste som skjer er at du ikke får noe spill av dem, siden du har registrert på club Nintendo.

HÆ? Jeg registrerte ikke koden noen andre steder enn på bergsala.

 

Et spm til. Virtual Console på wii u. Er det knyttet mot konto eller konsoll? Hvordan fungerer det?

 

Lastet akkurat ned super Mario bros 3, vanvittig moro! Noen som har tips til en god retro kontroller?

 

Edit: ooog enda et spm fra en nybegynner. Hvordan tar jeg backup av save games? Hørt ymse rykter om at du mister ALT om wii u må på rep/replacement? :o

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Hm, jeg og broren min sliter med å få stars på banene når vi spiller. For å unlocke flere characters. Er det noe spesiellt "triks" for det? Første plass er ikke nok, er vel en total av hvor mange triks man gjør, om man faller av banen eller ikke og sånt? Er det større sjans på 150 cc enn 100cc?

 

Han spilte akkurat en cup singleplayer og hadde 1st på alle banene men fikk fortsatt ingen stars.

 

Eneste "trikset" jeg kan anbefale er å ta 1. plass i samtlige baner i cupèn du velger.

 

Lenke til kommentar

Da er første boss i Wind Waker tatt. Tja greit spill. Hater kameraet, og har ikke fått WOW følelsen enda. Men det er det bare RayMan som har gitt meg. Men prøver litt til. Mye å sette seg inn i. Å jeg som ikke er 100% fokusert ofte glemmer hint osv når jeg slår av.

 

Gode tips på hva jeg må gjøre osv? Har skjønt at jeg må gi fisk mat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...