Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Fikk Wii U-en min i posten for 2 dager siden og har selvfølgelig oppdatert den til 5.0.0, men jeg har et lite spørsmål... Er det noen flere som opplever at konsollen fryser seg fast ennå? Trodde dette var noe Nintendo ordnet opp i for flere oppdateringer siden.

Det har ikke skjedd i spill ennå, men det har skjedd gjentatte ganger med overgangen mellom spill -> hovedmeny eller hovedmeny -> systeminstillinger f.eks.

Har hatt konsollen siden januar og har aldri opplevd frys.

Hatt konsollen siden dagen før launch og aldri opplevd frys. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jula var ikke en bra periode å få Wii U. Jeg ble sittende i nesten 2 dager å prøve å oppdatere faenskapen fordi nintendo sine servere knela fullstendig når alle skulle laste ned spill/eshop/updates samtidig.

Først uka etter jul fikk jeg sjekka ut eShop. Og det var litt kjedelig, for jeg fikk Zelda Windwaker-pakken, men kunne ikke laste ned spillet før flere dager senere.

Lenke til kommentar

Fikk Wii U-en min i posten for 2 dager siden og har selvfølgelig oppdatert den til 5.0.0, men jeg har et lite spørsmål... Er det noen flere som opplever at konsollen fryser seg fast ennå? Trodde dette var noe Nintendo ordnet opp i for flere oppdateringer siden.

Det har ikke skjedd i spill ennå, men det har skjedd gjentatte ganger med overgangen mellom spill -> hovedmeny eller hovedmeny -> systeminstillinger f.eks.

Har bare opplevd dette i spillet Sonic and All stars racing transformed. Eller har jeg ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar

Da er jeg også stolt eier av Wii U! Kjøpte Mario kart pakken + nunchuck og remote plus. BLODPRIS for de 2 sistnevnte, 849,- for å være nøyaktig. Får igjen 100 av de da expert hadde merket feil i butikken kontra nett. Hvor får man tak i nunchuck og remote plus billig?

Lenke til kommentar

Da er jeg også stolt eier av Wii U! Kjøpte Mario kart pakken + nunchuck og remote plus. BLODPRIS for de 2 sistnevnte, 849,- for å være nøyaktig. Får igjen 100 av de da expert hadde merket feil i butikken kontra nett. Hvor får man tak i nunchuck og remote plus billig?

Hvis du tenker på den addon til wii remote, så mener jeg å huske at Clas Ohlson solgte de billigere enn alle andre. Usikker på om det er forsatt er slik.

Lenke til kommentar

Wii Remote Plus og Nunchuck

Så var ikke noe røver kjøp du gjorde nei :)

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Jaja, får trøste meg med at Mario Kart pakka som det var ålreit pris på. Og når jeg får igjen 100 kr blir det ikke så gale, med tanke på at man gjerne må betale frakt i nettbutikker.

Elsker Wii U så langt! Valgte den fremfor ps4 rett og slett for å ha flere spill sambo gidder å bli med på :) + at det er faktisk ganske morsomme spill til denne lille saken her!

En ting, jeg skjønner ikke en pøkk av det derre "miiverse"-opplegget. Er det egentlig noe å bry seg om?

Kjøper dere spill digitalt eller på disc? Skulle gjerne kjøpt digitalt jeg, men hastigheten på nettet her er ikke så interessert så jeg må nok holde meg til discer.

Lenke til kommentar

Åå. Jeg har bare fått bekreftelsesmail om at de har mottatt koden min. Dobbeltsjekket at jeg skrev riktig også.

Så står det "Du vil få tilsendt nedlastingskoden mellom den 11. og 31. august 2014"

Da har du registrert koden hos bergsala, det tar flere mnd ja. Gå til club nintendo du

Lenke til kommentar

Takk for hjelp, men tror jeg må gi opp. Har registrert meg både på club nintendo UK og US nå (uten at jeg egentlig aner hva det innebærer), men dette går ikke. Sist nå fikk jeg opp at koden allerede er i bruk.

Så da må jeg nok vente på bergsala...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...