Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og vurderer Wii U med Mario Kart. Har ikke eid en Nintendo konsoll siden gamecube. Har solgt unna både spill pc (og snart ps3). Savner de gode familiespilla som til og med fruen kanskje blir med på.

Hvilke spill anbefales til wii u for tiden? Er det fryktelig sent å kjøpe nå, med tanke på neste generasjon igjen?

Elkjøp selger Mario kart bundle til 2490,-

Lenke til kommentar

Sitter og vurderer Wii U med Mario Kart. Har ikke eid en Nintendo konsoll siden gamecube. Har solgt unna både spill pc (og snart ps3). Savner de gode familiespilla som til og med fruen kanskje blir med på.

Hvilke spill anbefales til wii u for tiden? Er det fryktelig sent å kjøpe nå, med tanke på neste generasjon igjen?

Elkjøp selger Mario kart bundle til 2490,-

Trygt kjøp, flere familie/4 player spill kommer.

Disse under er allerede sluppet til Wii U

Wii U Games for Family Fun

https://www.commonsensemedia.org/lists/wii-u-games-for-family-fun

Kommer

Lenke til kommentar

Sent? Denne generasjonen er jo bare så vidt i gang?

Har knapt rørt Wii U'en min siden launch, men noen spill er det jo. Mario kjenner du garantert til, og jeg regner med Zelda ikke er så ukjent for deg. Men hva med Wonderful 101? Pikmin 3? Jeg holder også et øye med Yoshi's Yarn, neste Kirby og neste StarFox. Ellers har vi jo Smash Bros om en stund. :) Men personlig foretrekker jeg 3DS, så er nok ikke til stor hjelp på Wii U fronten, dessverre.

Lenke til kommentar

Fikk Wii U-en min i posten for 2 dager siden og har selvfølgelig oppdatert den til 5.0.0, men jeg har et lite spørsmål... Er det noen flere som opplever at konsollen fryser seg fast ennå? Trodde dette var noe Nintendo ordnet opp i for flere oppdateringer siden.

Det har ikke skjedd i spill ennå, men det har skjedd gjentatte ganger med overgangen mellom spill -> hovedmeny eller hovedmeny -> systeminstillinger f.eks.

Lenke til kommentar

Fikk Wii U-en min i posten for 2 dager siden og har selvfølgelig oppdatert den til 5.0.0, men jeg har et lite spørsmål... Er det noen flere som opplever at konsollen fryser seg fast ennå? Trodde dette var noe Nintendo ordnet opp i for flere oppdateringer siden.

Det har ikke skjedd i spill ennå, men det har skjedd gjentatte ganger med overgangen mellom spill -> hovedmeny eller hovedmeny -> systeminstillinger f.eks.

Aldri opplevd at noe fryser seg i det hele tatt jeg

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1478879

Lenke til kommentar

Har hatt konsollen siden januar og har aldri opplevd frys.
Lenke til kommentar

Fikk endelig hentet Wii U'en min hos Expert - 8 dager etter at jeg bestilte den. De lovet det skulle ta 2-5 dager, så det synes jeg var dårlig. Sendte dem en klage, og mottok et egentlig ganske utilfredsstilende svar. MEN nå er Wii U'en i hus, og den står og oppdaterer seg as we speak. Håper å få prøvd den i mellom kampene i kveld.

Lenke til kommentar

Virker ikke som jeg får spilt.

Wii U'en vil ikke oppdatere seg. Den frøys helt, og vil ikke skru seg av, begge skjermene er hvite og det er en merkelig summe/pipelyd.

Dårlig start merker jeg.

Edit: alt ordnet seg med å ta strømmen. Laster ned Wii Party U as we speak, selv om det går ekstreeeeeeemt sakte.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...