Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke prøvd Pikmin før Pikmin 3, men ble skuffet. Det er slettes ikke dårlig, men for min del ble det for mye stress. Dagene er alt for korte, og jeg har veldig lite mat i romskipet. Det gjør at jeg stort sett surrer rundt og prøver å skaffe nok mat, så hele spillet føles mer som en jobb enn et spill. Tror nok dette vil endre seg etterhvert, men gadd aldri spille så mye.

Zelda har jeg spilt det meste av, men Wind Waker er faktisk ett av de få jeg ikke har prøvd ennå. Men om det er noe lignende som alle de andre er det nok et trygt kjøp. Ble skuffet over Skyward Sword, men ellers har det vært ganske bra hele veien, stort sett. Det minner meg på at jeg ikke har fullført Link Between Worlds, så jeg får vel sette igang snart. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke prøvd Pikmin før Pikmin 3, men ble skuffet. Det er slettes ikke dårlig, men for min del ble det for mye stress. Dagene er alt for korte, og jeg har veldig lite mat i romskipet. Det gjør at jeg stort sett surrer rundt og prøver å skaffe nok mat, så hele spillet føles mer som en jobb enn et spill. Tror nok dette vil endre seg etterhvert, men gadd aldri spille så mye.

Zelda har jeg spilt det meste av, men Wind Waker er faktisk ett av de få jeg ikke har prøvd ennå. Men om det er noe lignende som alle de andre er det nok et trygt kjøp. Ble skuffet over Skyward Sword, men ellers har det vært ganske bra hele veien, stort sett. Det minner meg på at jeg ikke har fullført Link Between Worlds, så jeg får vel sette igang snart. :)

Er forholdsvis enig med deg, det er, for min del litt vanskelig (selv om jeg liker noen utfordringer), det er nok av "baller å sjonglere i luften" for de som liker det, samtidig er det en digg følelse å mestre og Pikmin 3 i seg selv er utrolig raffinert og godt å spille/god kontrollfølelse.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp 3 stjerner på alle cups i Mario Kart 8. Skuffa over at jeg ikke fikk noe som helst som belønning. :( Det var for å være helt ærlig noen av de mest frustrerende timene jeg har opplevd i noe spill. Alltid morsomt å ha klart tre førsteplasser og ligge kjempegodt an på siste bane, siste runde, så blir man truffet av et blått skall fulgt opp av et rødt skall rett i ræva, og bam, femteplass. MORSOMT.

Fikk vel gullbil? Det var kanskje minimum én stjerne på alle sammen.

Har selv fått tak i alle stamps og tre stjerner på alle cups, syns det kunne vært flere utfordringer og flere belønninger.

Lenke til kommentar

Tror jeg går for Zelda. Hvor finner jeg nedlastingskoden? Har registrert Mario Kart på club nintendo nå, men har ikke fått noe kode for å laste ned spill.

Hvis du har norsk wii u konto får du ikke nedlastingskode før 31. august.

Lenke til kommentar

Tror jeg går for Zelda. Hvor finner jeg nedlastingskoden? Har registrert Mario Kart på club nintendo nå, men har ikke fått noe kode for å laste ned spill.

Jeg har norsk Wii U-konto og har fått spillet. Må bare registrere deg på UK-siden til Nintedo med NIntendo-IDen din som login.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

D'oh. Angrer på at jeg ikke leste her før jeg registrerte koden. Var veldig gira på å spille wind waker, så hvis jeg hadde vært mer obs så hadde jeg valgt Monster Hunter 3 i stedet for WW, også heller bare kjøpt wind waker.

Oh well. Får fyre opp Mario Kart så snart den rykende ferske konsollen oppdaterer seg.

Lenke til kommentar

Jeg har norsk Wii U-konto og har fått spillet. Må bare registrere deg på UK-siden til Nintedo med NIntendo-IDen din som login.

Registrerte meg på UK siden, men trengte ikke noe Nintendo id for å registrere. Har fått Mail om at produktet er registrert, men ingen nedlastingskode

Lenke til kommentar

Etter du har registrert deg så må du velge spill før du får koden for spillet du vil laste ned. Det er en egen side for å velge spill, hvor det vil stå at du får lov å velge et av spillene gratis. Jeg fant den ved å se på de fanene i club nintendo når du er logget inn som skifter mellom aktuelle nyheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter du har registrert deg så må du velge spill før du får koden for spillet du vil laste ned. Det er en egen side for å velge spill, hvor det vil stå at du får lov å velge et av spillene gratis. Jeg fant den ved å se på de fanene i club nintendo når du er logget inn som skifter mellom aktuelle nyheter.

Nå fant jeg det. Takk for hjelpen! Det ble Wind Waker. Gleder meg til å spille to nye spill i sommer :D

Lenke til kommentar

Nintendo hopes to share Metroid news 'at some point in the near future'

"With Metroid it's very easy to imagine some interesting implementation for the Wii U," he said. Miyamoto went on to explain that the extra screen and gyro controls provide "a lot of interesting opportunities for development, and we can bring a lot of our games to life in a completely unique way with that".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk nettopp 3 stjerner på alle cups i Mario Kart 8. Skuffa over at jeg ikke fikk noe som helst som belønning. :( Det var for å være helt ærlig noen av de mest frustrerende timene jeg har opplevd i noe spill. Alltid morsomt å ha klart tre førsteplasser og ligge kjempegodt an på siste bane, siste runde, så blir man truffet av et blått skall fulgt opp av et rødt skall rett i ræva, og bam, femteplass. MORSOMT.

Hvordan får man 3 stjerner til en CUP forresten?

Jeg likte at den "we never said it was Link" var en bokstavelig utsagn. Dvs, det er Link, men de gadd aldri å påpeke det, lol.

Jeg gjorde forovørig samme tabbe som mange andre, registrerte koden min på norsk nettside og får ikke kode før seint i August en gang.

Lenke til kommentar

Hvordan får man 3 stjerner til en CUP forresten?

Jeg likte at den "we never said it was Link" var en bokstavelig utsagn. Dvs, det er Link, men de gadd aldri å påpeke det, lol.

Jeg gjorde forovørig samme tabbe som mange andre, registrerte koden min på norsk nettside og får ikke kode før seint i August en gang.

Du får tre stjerner om du vinner alle løpene i den cupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...