Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Håper på Metroid. Utrolig rart at det ikke er blitt annonsert noe fra den kanten Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Zelda U ja, dæven! Nesten så en skulle hatt en Wii U bare på grunn av det, men, tja, vi får se. Spørs nok Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har aldri spilt et Smash Bros-spill, så for meg så den turneringa totalt kaotisk og random ut. Ikke som et "skikkelig" fighting-spill som Street Fighter 4 eller Tekken. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vel, buttonmashing hjelper deg ca like mye i smash bros som i Tekken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) For meg virka det som det bare var pøst på med mest mulig flashy farger og effekter og jeg så knapt hva de 4 fighterne gjorde på skjermen engang. Bare spektakulært "lysshow" hele tiden. Absolutt ikke noe must-have for min del. Men så har jeg aldri spilt eller fulgt med på "ssb scenen" heller. Endret 11. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 For meg virka det som det bare var pøst på med mest mulig flashy farger og effekter og jeg så knapt hva de 4 fighterne gjorde på skjermen engang. Bare spektakulært "lysshow" hele tiden. Absolutt ikke noe must-have for min del. Men så har jeg aldri spilt eller fulgt med på "ssb scenen" heller. Spill 1v1, null items, 3-4 liv hver, da er det plutselig et "annet" spill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Sikkert mange som ikke skjønner at jeg gidder å se på SF4-turneringer eller delta i dem heller så det er greit, det Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Håper på Metroid. Utrolig rart at det ikke er blitt annonsert noe fra den kanten Så det holdt ikke med Mario, Zelda, Kirby og Yoshi? Ta det med ro. Du så vel Samus blandt de figurene de viste frem? Det betyr at hun vil dukke opp rimelig snart i en eller annen form. I første omgang bare til Smash Bros, men de sa de figurene vil fungere i blandt annet Captain Toad og Yoshi. Dermed skal man ikke se bort fra at Samus blir spillbar i dem, sammen med de andre figurene. Det er ikke ekte Metroid, men nært nok for nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vel, jeg kommer ALDRI til å kjøpe disse lekefigurene for å få en ny skin i disse andre spillene. Det er tåpelig, men ser at det fungerer for barn. Yoshi -> Kirby's Epic Yarn i ny skin. Snork Captain Toad -> Snork Kirby/Sonic -> Så litt interessant ut. Zelda -> Yay! Mario Maker -> Snork Virker som at Nintendo har kjørt seg fast i alle disse 2D/Isometriske spillene. Hadde de vært til 3DS så greit nok, men føler det er litt cop out å gi de ut til Wii U. De hadde fungert vel så bra på håndholdt. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Håper på Metroid. Utrolig rart at det ikke er blitt annonsert noe fra den kanten Metroid har tradisjonelt ikke vært så populært i Japan, og det siste bidraget i serien kan jo ikke akkurat kalles bra... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Kunne jo forsøkt seg på nytt 2D Metroid til 3DS. Fusion er vel det siste i den retningen mener jeg? Det begynner å bli noen år siden. New M eller hva det heter har je gikke prøvd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Other M er et bra spill i seg selv, bare et litt merkelig metroid-spill. Du burde definitivt prøve det. Er veldig bra actionspill. Bare litt mange cutscenes. Og du har fortsatt samme greia med å samle skjulte energy packs og missiles og scanne omgivelsene i first person, pluss ballen. Du unlocker ikke våpen på samme måte som i Super Metroid, men ved spesifikke punkter i storylinja. Det er litt snodig men man blir vant med det. Bare å ikke gå inn med Super Metroid-forventninger så er det et brillefint spill Endret 11. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Aonuma said to Venturebeat, "No one explicitly said that that was Link". http://www.cnet.com/news/the-legend-of-zelda-wii-u-has-nintendo-made-link-a-girl/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Joda, men i det første Zelda-spillet hadde Link faktisk både rød og blå klær etterhvert som du fant upgrades. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Synes også presentasjonen var ganske skuffende. Hadde håpt på Metroid, Star Fox eller Super Mario 128/Moonshine/Universe, men fikk ingen av dem. Zelda ser interessant ut, men vi vet jo ikke stort ennå, og det er uansett langt unna. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Synes også presentasjonen var ganske skuffende. Hadde håpt på Metroid, Star Fox eller Super Mario 128/Moonshine/Universe, men fikk ingen av dem. Zelda ser interessant ut, men vi vet jo ikke stort ennå, og det er uansett langt unna. Confirmed: Star Fox is coming to Wii U http://www.denofgeek.com/games/star-fox/30879/confirmed-star-fox-is-coming-to-wii-u#ixzz34L8NFoQn Endret 11. juni 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Skuffer ikke alltid Nintendo Directs da? Bare å la være å ha så høye forhåpninger hver gang. Jeg er hvertfall glad for å slippe det typiske E3-sirkuset på nintendo sin konferanse. Med gaulende "journalister" so whoooooo'er til hver eneste setning, og overnervøse utviklere/sjefer som ikke er vant til å stå på en scene som kommer med kleine publikumsfrierier. Endret 11. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vel, buttonmashing hjelper deg ca like mye i smash bros som i Tekken Like mye, eller like lite? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vel, buttonmashing hjelper deg ca like mye i smash bros som i Tekken Like mye, eller like lite? Det blir to sider av samme sak. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har aldri spilt et Smash Bros-spill, så for meg så den turneringa totalt kaotisk og random ut. Ikke som et "skikkelig" fighting-spill som Street Fighter 4 eller Tekken. Se denne dokumentaren om Smash brosh så skifter du sikkert mening om at det ikke er noe skikkelig beat em up spill med skills. Trenger bare å se hvordan Korean DJ spiller de første minuttene. Det er såklart om du spiller uten items og de greiene der som er lagt til for å få mest mulig kaos og for at lillebror skal ha en sjangse mot storebror. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå