Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fy flate meg Zelda var LEKKERT :wee:

Word!

Xenoblade så ræv ut.

Hehehe, jeg er helt uenig med dere. Xenoblade Chronicles X så lekkert ut, er veldig fornøyd med grå og trist setting. Zelda leverte en langt mindre mørk og realistisk stil enn jeg håpet, så da var det bra Xenoblade gjorde det. :wee:

 

I forhold til den tech demoen Nintendo viste av Zelda når Wii U kom ut så virker det klippet av Zelda veldig svakt. Var også så utrolig lite de viste oss.

 

Heldigvis er det lov å være uenig.:) Men jeg synes at ansiktene var stive og flate, forventer mer når man ser hva Nintendo får til med Bayonetta og Zelda.

Lenke til kommentar

Bra av Nintendo utfra forventningene (som var ganske lave)

 

Open-world Zelda og Splatoon var mest imponerende. Plattformspillene virker solide også, særlig Kirby.

 

StarFox annonsert, så håper vi får se mer av det snart.

 

Eksklusive Wii U-spill

 

Wii Sports Club juli 2014
Hyrule Warriors september 2014
Bayonetta 2 oktober 2014
Sonic Boom november 2014
Captain Toad: Treasure Tracker november 2014
Smash Bros. 4 ??? 2014

Yoshi's Wooly World ??? 2015
Devil's Third ??? 2015
Mario Party 10 ??? 2015
Splatoon ??? 2015
Xenoblade Chronicles X ??? 2015
Mario Maker ??? 2015
Kirby: Canvas Course ??? 2015
Zelda U ??? 2015

StarFox U ??? 201X

Project Guard ??? 201X

Project Giant Robot ??? 201X

 

 

2015 kan bli legendarisk...

Lenke til kommentar

Jeg hadde mine tvil hvor bra NIntendo ville støtte Wii U framover etter det dårlige salget, men de gir på ingen måter opp. De neste to årene ser ut til å bli fantastiske for konsollen.

 

Det negative er selvsagt fortsatt bedriten tredjepartsstøtte, men det har man jo blitt vant til.

 

Også savner man jo et Metroid U, men noe må man jo spare til E3 neste år (forhåpentligvis :) ).

Lenke til kommentar

IGN streamer skikkelig gameplay av Xenoblade nå. Ser bra ut.

 

http://www.ign.com/videos/2014/06/09/ign-live-presents-e3

 

Masse gameplay i spoiler.

 

 

 

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Kommer det nyeste batman spillet til WiiU? må være det tøffeste jeg har sett på en god stund.

Jeg har på følelsen av at jeg er den eneste personen på planten som ble skuffet. :p Ja, Batmobilen er tøff, og ja, å sveve så fritt kan bli morsomt. Men vi kunne sveve til en viss grad allerede i Arkham City, og fjerner vi Batmobilen fra Arkham Knight klarer jeg ikke å se hva som er nytt og annerledes enn det vi har gjort i tre spill allerede. Origins ble alt for lik City, og jeg frykter Knight også bare blir mer av det samme. Det ser bra, ja, men det hjelper ikke om gameplayet er ren rutine. Se på Assassin's Creed, for eksempel. AC2 var bra, men etter det har det bare vært mer og mer av det samme. Det fikk en opptur med AC4, men Unity ser ut til å være samme, gamle formel igjen. Skuffa!

 

Og for den saks skyld, hva med skurkene som er bekreftet? Scarecrow, Penguin, Harley, Riddler, Two-Face... Riddler er ny, og Two-Face har vel bare hatt en stor cameo så langt. Men Scarecrow, Penguin og Harley har vi møtt før. Hva med noen nye skurker?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Nå kan vi følge med på en Super Smash Bros WiiU invitational turnering på twitch

 

http://www.twitch.tv/twitch

 

De snakker om å banne zero suit samus allerede for å være OP lol..og alle top playerne er asiater. typisk.

 

Ingen asiatere i finalen, dog. Og, såvidt jeg forstår det, så var 9/16 ikke asiatere/av asiatisk avstamning... /pirk :p

 

Når det er sagt, så synes jeg Smash4-turneringen var positiv. Opp i mot 180k seere på Twitch! Likte ikke alt jeg så av spillet, men det virker definitivt bedre enn Brawl. Selve turneringen var jo veldig avslappet, sammenliknet med typiske Smash-turneringer, men det var jo festlig med items (mye kult!) og gamle (og nye) helter. Synes faktisk 3DS-versjonen kanskje virker aller mest lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...