Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Zelda Wii U slippes en gang i 2015.

 

http://www.youtube.com/watch?v=mM9MGY2OL8o

 

Krisedårlig kvalitet på det klippet der da :(

 

ELLER det kan væra maskina her som har tryna max :p

 

EDIT: Takk for link :)

 

EDIT: Jeg gir opp, ikke en dritt som fungerer.

 

Gled deg heller til det slippes, ved å se så dårlige videoer slipper Nintendo nedskalere spillet grafikkmessig til release, ler...

Lenke til kommentar

 

Fy flate meg Zelda var LEKKERT :wee:

Word!

Xenoblade så ræv ut.

Hehehe, jeg er helt uenig med dere. Xenoblade Chronicles X så lekkert ut, er veldig fornøyd med grå og trist setting. Zelda leverte en langt mindre mørk og realistisk stil enn jeg håpet, så da var det bra Xenoblade gjorde det. :wee:

 

I forhold til den tech demoen Nintendo viste av Zelda når Wii U kom ut så virker det klippet av Zelda veldig svakt. Var også så utrolig lite de viste oss.

Lenke til kommentar

Yay, go Spartapus! Var ikke bare jeg som likte Xenoblade Chronicles. :w00t:

 

 

 

 

iRH0CpCtBQwhY.gif

 

Fikk sjekket ut traileren nå, og fjesene ser jo hinsides mongodårlig ut.

 

Jeg har fremdeles ikke kommet over sjokket.

 

Still better than new Zelda style. #OhYeah #Nonconformist #Hipster #AgainstTheFlow #ActuallySerious :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Yay, go Spartapus! Var ikke bare jeg som likte Xenoblade Chronicles. :w00t:

 

Hvis du mener originale Xenoblade, så er det en av mine favoritter når det kommer til japanske rollespill (for ikke å nevne Xenogears). Det ser ut som om Xenoblade Chronicles X er laget i samme ånd og etter hva jeg har lest skal det ha et lignende kampsystem, og da kan det nesten ikke slå feil. Jeg håper imidlertid at de kommer med et litt mer unikt navn på spillet før det slippes.

Lenke til kommentar

 

Hvis du mener originale Xenoblade, så er det en av mine favoritter når det kommer til japanske rollespill (for ikke å nevne Xenogears).

Har aldri fått prøvd det så mye, men det lille jeg har prøvd likte jeg. Xenogears har jeg aldri spilt.

 

 

I så fall har du snytt deg selv, for Xenoblade blir bare bedre jo lengre inn i det man kommer! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...