Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nytt Star Fox på vei til Wii U. Vil kanskje bli vist frem i kveld. http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-10-star-fox-headed-to-wii-u-report Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Blir Nintendo direct'en lagt ut umiddelbart etter sending? Rekker ikke hjem før den er ferdig. :-/ Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Blir Nintendo direct'en lagt ut umiddelbart etter sending? Rekker ikke hjem før den er ferdig. :-/ Bruker de ikke å bli lagt ut på eshop så finner du den via WiiU eller 3ds. Og om ikke så kommer den sikkert fort ut på youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hvor kan man se Nintendo sin konferanse live? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 http://e3.nintendo.com/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Så ganske Star fox ut det Miyamoto lekte seg med der ja. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Zelda Wii U slippes en gang i 2015. http://www.youtube.com/watch?v=mM9MGY2OL8o 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nintendo går sikkert snart under PC games -> Indie utvikler. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ooooh, Zelda! Liker stilen. Håper vi får se noe gameplay. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Kommer vel en liten gameplay video rundt jul... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Kommer vel en liten gameplay video rundt jul... Ja, man kan jo fort bli lei av et spill to år før lansering "host Watchdogs"... Zelda Wii U ser lovende ut. Endret 10. juni 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Aiaiai, Zelda. Stilen er sinnsykt pen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Håper ikke det blir QTE helvete hvertfall..det så litt sånn ut i den traileren. Hvis det ikke var en cutscene, da. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nintendo går sikkert snart under PC games -> Indie utvikler. Nope. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fy faen, utrolig mange titler som jeg gleder meg til! Det eneste jeg ikke var så hyped for var Captain Toad, tror jeg får nok action fra han i Super Mario 3d world Førsteinntrykket mitt av Splatoon var dårlig, men etterhvert som utviklerne snakket om hvordan spillet var i praksis, så ble jeg hyped. Det så GØY UT! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fikk sjekket ut traileren nå, og fjesene ser jo hinsides mongodårlig ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fy faen, utrolig mange titler som jeg gleder meg til! Det eneste jeg ikke var så hyped for var Captain Toad, tror jeg får nok action fra han i Super Mario 3d world Førsteinntrykket mitt av Splatoon var dårlig, men etterhvert som utviklerne snakket om hvordan spillet var i praksis, så ble jeg hyped. Det så GØY UT! Enig der. Wii U'en min har ikke vært i bruk siden 3D World, og det gikk jeg fort lei av. Men både nye Kirby og Yoshi lover bra (med mindre de tvinger oss til å hente hemmelige ting for å fortsette storyen...), og holder et øye med Splatoon. Nytt Zelda kan bli interessant, og har ikke gitt opp Toad ennå. Vi får se hvordan det blir i praksis først. Nesten så jeg ikke savnet et nytt Mario. Alle vet de jobber med et nytt Mario, så er spent på hvordan det blir når de holder de tilbake så utrolig lenge. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ser eventen fra start nå. Amiibo høres lame ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Faen i helvete altså, Nintendo siden er helt mongo i både Chrome og Explorer på jobb,,link til visningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå