Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Har lest lite om pikmin 3 her inne, et spill jeg synes fortjener mer oppmerksomhet.

Jeg hadde ingen tidligere erfaringer med denne serien, og hadde nok heller aldri kjøpt spillet om det ikke var for MK8-dealen.

Men fy flate for et fantastisk spill! Utforsking av denne fantastiske verdenen er veldig morsomt. Puzzleelementene er bra og planlegging av dagene gjør at man "vil bare spille én dag til"!

 

Jeg har brukt mye mer tid på dette, for meg ukjente spillet, enn MK8!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest lite om pikmin 3 her inne, et spill jeg synes fortjener mer oppmerksomhet.

Jeg hadde ingen tidligere erfaringer med denne serien, og hadde nok heller aldri kjøpt spillet om det ikke var for MK8-dealen.

Men fy flate for et fantastisk spill! Utforsking av denne fantastiske verdenen er veldig morsomt. Puzzleelementene er bra og planlegging av dagene gjør at man "vil bare spille én dag til"!

 

Jeg har brukt mye mer tid på dette, for meg ukjente spillet, enn MK8!

 

Flott å lese, det er det spillet jeg har bestilt i gratiskampanjen. Pikmin 2 var en av de beste opplevelsene mine på Gamecube.

Lenke til kommentar

Har lest lite om pikmin 3 her inne, et spill jeg synes fortjener mer oppmerksomhet.

Jeg hadde ingen tidligere erfaringer med denne serien, og hadde nok heller aldri kjøpt spillet om det ikke var for MK8-dealen.

Men fy flate for et fantastisk spill! Utforsking av denne fantastiske verdenen er veldig morsomt. Puzzleelementene er bra og planlegging av dagene gjør at man "vil bare spille én dag til"!

 

Jeg har brukt mye mer tid på dette, for meg ukjente spillet, enn MK8!

 

 

Lastet det ned i går, så får klokke inn noen timer utover dagen.

Får vi disse spillene med en gang her i norge eller har dere clubnintendo konto?

Lenke til kommentar

må ha konto i et annet land visstnok. I norge sendes ikke disse rabattkodene for gratis spill ut før 31. august. Latterlig

Er det noe man må gjøre annet en å vente på at disse kodene skal sendes ut. Må man registrerre MK8 noen plass? Hvordan veit Nintendo at vi har kjøpt MK8. Hadde man feks kunne lånt spillet med en venn spillt det på WiiU sin og da fått registrert at man har MK8? Er det noen som veit hvordan dette gratis spill greiene funker for oss som ikke gidder å registrere oss i UK.

Lenke til kommentar

Altså, man lager en konto på Club Nintendo UK. Legger inn all info om det. En adresse i london finner du på google. Legger inn club nintendo koden fra mario kart 8, og voiiiila! Dukker det opp en banner som står at du er kvalifisert for et gratis spill. Velg hvilket du ønsker, og koden dukker opp på skjermen.

Lenke til kommentar

må ha konto i et annet land visstnok. I norge sendes ikke disse rabattkodene for gratis spill ut før 31. august. Latterlig.

 

Er det så farlig om du må vente litt da? :)

 

Gidder ikke styre med britisk konto. Har plenty med ting å spille, hvis jeg får tid til å spille i sommer i det hele tatt. Tror vi skal være fornøyd med at de har funnet en måte å omgå club nintendo-kravet på jeg. Tidligere kampanjer av denne typen har vi i Norge vært totalt utelatt fra.

Lenke til kommentar

Har vært nede på 12. plass i andre runde, og vunnet. Så hvis du sliter med å ta igjen folk er de enten jævlig gode. Eller så kjører du ueffektivt og bruker masse shells unødvendig istedet for å satse defense

Glemte å si, jeg pleier av og til å spille med de beste i verden. Så ja, går det galt et race, er det ikke lett å engang komme seg fra 12. til 1. :p Pleier å være på et kompetitivt forum for folk som spiller Mario Kart, Smash, Pokemon og mer. Men jeg må si at det er rart at folk gidder å spille Mario Kart kompetitivt. Og det er det vel flere som er enig i, våger jeg å påstå. :p Men det blir nok kanskje å ditche MK8 for SSB4 når det kommer. Liker ikke helt MK8. Er morsomt til en viss grad, men enkelt det verste i hele serien.

Lenke til kommentar

Jeg brukte bare Nintendo-kontoen min da jeg logget inn på Nintendo sine UK-sider. Ingen registrering var nødvendig.

 

 

Behøvde ikke adresse. Kun navn og email.

Dere må vel være clubnintendo medlem, får ikke logget inn på nintendouk uten, jeg "logget" inn med nintendoID og kom videre til clubnintendo.

Lenke til kommentar

 

må ha konto i et annet land visstnok. I norge sendes ikke disse rabattkodene for gratis spill ut før 31. august. Latterlig

Er det noe man må gjøre annet en å vente på at disse kodene skal sendes ut. Må man registrerre MK8 noen plass? Hvordan veit Nintendo at vi har kjøpt MK8. Hadde man feks kunne lånt spillet med en venn spillt det på WiiU sin og da fått registrert at man har MK8? Er det noen som veit hvordan dette gratis spill greiene funker for oss som ikke gidder å registrere oss i UK.

 

Alt du lurer på står her: http://www.nintendo.no/arkivet/2014/140514-3?view=Standard

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man trenger ingen engelsk adresse for å registrere Maro Kart 8 på Club nintendo. Registrerer navn og epostadresse, legger inn pinkoden som kom med MK8 og velger spill, og vips så får man en kode rett på skjermen i tillegg til på epost som kan skrives inn på eshop på konsollen og da få spillet man vlagte gratis. Jeg valgte Pikmin 3, og det er et spill jeg kan anbefale på det sterkeste. Hadde aldri Pikmin 2, men spilte det originale Pikmin på Gamecube, og det er morsomt å se at spillet holder seg så bra, selv om det er vledig likt det originale Pikmin.

Lenke til kommentar

 

 

må ha konto i et annet land visstnok. I norge sendes ikke disse rabattkodene for gratis spill ut før 31. august. Latterlig

Er det noe man må gjøre annet en å vente på at disse kodene skal sendes ut. Må man registrerre MK8 noen plass? Hvordan veit Nintendo at vi har kjøpt MK8. Hadde man feks kunne lånt spillet med en venn spillt det på WiiU sin og da fått registrert at man har MK8? Er det noen som veit hvordan dette gratis spill greiene funker for oss som ikke gidder å registrere oss i UK.

 

Alt du lurer på står her: http://www.nintendo.no/arkivet/2014/140514-3?view=Standard

 

Takker for den, fikk registrert koden og ønska meg Monster hunter 3. Stod immelom det og Wonderfull 101.

 

Har Pikmin og Zelda som hadde vært soleklare førstevalg om ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...