Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ikke lenge til brawl 2 kommer ut

Når kommer det?

Jeg leste om det sist uke og tror det var slik spillet kommer ut i sommeren til 3ds og til wii u til desember.

Personlig skjønner jeg ikke poenget med super smash bros brawl 2 som jeg kaller det på 3ds. 80% av morroa jeg har hatt på alle spillene er jo two player moden la med venner

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

noen her som bruker e-shop regelmessig? er det like god kvalitet på spillene på e-shop som på disc? sikkert dumt spm, men greit å spør engang for mye enn engang for lite ;)

Hvorfor vil du ikke ha den fysisk? om maskinen går adundas har du jo mista spillet, er det ikke hyggeligere med fysisk kopi som du kan ha i samlinga?:)

når jeg registrerte mario kart 8 på nintendo.co.uk så valgte jeg meg et gratis spill, men hvor finner jeg koden?

Får man 1 gratis spill med mk8? nice:)

Lenke til kommentar

noen her som bruker e-shop regelmessig? er det like god kvalitet på spillene på e-shop som på disc? sikkert dumt spm, men greit å spør engang for mye enn engang for lite ;)

Hvorfor vil du ikke ha den fysisk? om maskinen går adundas har du jo mista spillet, er det ikke hyggeligere med fysisk kopi som du kan ha i samlinga? :)

når jeg registrerte mario kart 8 på nintendo.co.uk så valgte jeg meg et gratis spill, men hvor finner jeg koden?

Veldig enkelt å greit å ha det på disk, slipper da all slags diskbytte etc. bare starte igang det spillet en vil :)

Ja, man får 1. gratis spill av de utvalgte her: http://www.gamereactor.no/nyheter/226364/Mario+Kart+8-kunder+f%E5r+med+et+gratis+spill/

har selv valgt meg new mario super bros .. Fant ut av det :) så nå står den for nedlasting.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor vil du ikke ha den fysisk? om maskinen går adundas har du jo mista spillet, er det ikke hyggeligere med fysisk kopi som du kan ha i samlinga? :)

Veldig enkelt å greit å ha det på disk, slipper da all slags diskbytte etc. bare starte igang det spillet en vil :)

Ja, man får 1. gratis spill av de utvalgte her: http://www.gamereactor.no/nyheter/226364/Mario+Kart+8-kunder+f%E5r+med+et+gratis+spill/

har selv valgt meg new mario super bros .. Fant ut av det :) så nå står den for nedlasting.

Det er jo rått, spill som koster like mye som mario kart 8 helt gratis :) Nå slipper jeg å kjøpe sonic lost world:) Håper kampanjen varer til den 21 når jeg får inn penger

Lenke til kommentar

Liker den nye oppdateringen til Wii U. Trykket på powerknappen på gamepaden og et sekund senere var jeg inne på menyen. Kunne nesten starte Mario Kart før konsollen var slått på :p

Jepp. Etter den nye oppdateringen så "pushes" og lagres innhold på GamePaden mens konsollen er i standby.. På denne måten kan du utføre enkle ting som å gi ordre om å starte et spill fra GamePaden før konsollen selv har bootet opp.

Lenke til kommentar

Jeg fikk et gratis spill med Mario Kart 8 gjennom e-shop, men jeg må vente til august en gang for å få spillet. Antageligvis fordi det er et ubisoft spill x)

Du kan registrere koden mot england (http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/club_nintendo/productRegistrationLogin.do) for å laste ned spillet med en gang. Hvis ikke du prater om noe annet da? Ubisoft?

Monster Hunter 3, registrerte gjennom en norsk side.

Lenke til kommentar

Hvis man registrerer koden på både den norske og den engelske siden, får man to spill da? Høres jo nesten slik ut.

Ja, jeg registrerte begge steder. Fikk fra UK instant. Så får vi se i august om jeg får det andre spillet også :)

Det er litt av grunnen til at det tar så lang tid; i norge må de validere hver kode. Så jeg tviler på at man får ekstra spill.

Verdt et forsøk, dog :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg ville ha gamblet på det. Mailen jeg fikk sa følgende:

Vennligst ta vare på denne e-posten til kampanjen er avsluttet og du har mottatt nedlastingskoden. Vi ber deg også om å ta vare på lappen med PIN-koden og ikke vise den til noen andre. En PIN-kode kan kun benyttes én gang, og dobbeltregistrerte PIN-koder leder til diskvalifisering.

Lenke til kommentar

Argh, blir gal. Kjøpte nettopp en U, prøver å logge inn med Nintendo ID-brukeren min, og får bare beskjed om "a network update is required, goto system setting", men jeg kan jo ikke gjøre det, for jeg er jo ikke ferdig med oppsettet ennå. Må jeg virkelig lage en ny bruker, endre oppsett, og så slette den, før jeg får bruke maskinen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Argh, blir gal. Kjøpte nettopp en U, prøver å logge inn med Nintendo ID-brukeren min, og får bare beskjed om "a network update is required, goto system setting", men jeg kan jo ikke gjøre det, for jeg er jo ikke ferdig med oppsettet ennå. Må jeg virkelig lage en ny bruker, endre oppsett, og så slette den, før jeg får bruke maskinen?

Er du kobla til internett? skal ikke trenge bruker til det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...