Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Gleder meg i hjel til å kjøpe Mario Kart 8. Må vente til jeg er ferdig med alle eksamene, ellers er jeg redd karakterene kommer til å falle :p En uke til sommerferie!!

 

Hva synes dere som har spillet? Verdt ventetiden?

Bare en uke? trodde folk som gikk på skole hadde sommerferie fra 21 juni

Lenke til kommentar

 

Gleder meg i hjel til å kjøpe Mario Kart 8. Må vente til jeg er ferdig med alle eksamene, ellers er jeg redd karakterene kommer til å falle :p En uke til sommerferie!!

 

Hva synes dere som har spillet? Verdt ventetiden?

Bare en uke? trodde folk som gikk på skole hadde sommerferie fra 21 juni

 

 

Går på BI, og min siste eksamen er 11. juni

Lenke til kommentar

 

Gleder meg i hjel til å kjøpe Mario Kart 8. Må vente til jeg er ferdig med alle eksamene, ellers er jeg redd karakterene kommer til å falle :p En uke til sommerferie!!

 

Hva synes dere som har spillet? Verdt ventetiden?

Bare en uke? trodde folk som gikk på skole hadde sommerferie fra 21 juni

 

Siste eksamen for meg var i slutten av mai... Nå jobber jeg dog fulltid i ny jobb og skal ikke ha ferie i sommer, så fri og fri fru Blom...;)

Lenke til kommentar

"Promising the first three-dimensional setting for the farming RPG franchise, Harvest Moon: The Lost Valley"

 

Første i 3D? Har de glemt Harvest Moon 3D: A New Beginning? :p For øvrig er Lost Valley fra noen andre. Neste "ekte" Harvest Moon er Story of Seasons. Navnet er annerledes, men det fra folkene som lagde alle de andre spillene.

 

 

Ugh enda en av de spillene, blir bare det samme som hayday og farmville, klarer meg fint med farmville...

Helt forskjellige spill. Det blir som å si du ikke trenger Tomb Raider fordi du har Temple Run.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Farmville er jo et rævva spill da. :nei:

Nei det er fantastisk, jeg spiller det hver dag på min fantastiske iphone og det er frykelig mange andre som spiller det med, mye bedre enn det tullet harvest moon og det koster ikke hundrevis av kroner heller...

 

 

"Promising the first three-dimensional setting for the farming RPG franchise, Harvest Moon: The Lost Valley"

 

Første i 3D? Har de glemt Harvest Moon 3D: A New Beginning? :p For øvrig er Lost Valley fra noen andre. Neste "ekte" Harvest Moon er Story of Seasons. Navnet er annerledes, men det fra folkene som lagde alle de andre spillene.

 

 

Ugh enda en av de spillene, blir bare det samme som hayday og farmville, klarer meg fint med farmville...

Helt forskjellige spill. Det blir som å si du ikke trenger Tomb Raider fordi du har Temple Run.

 

Nei, tom raider og temple run handler ikke om samme ting så feil sammenligning

Lenke til kommentar

 

Farmville er jo et rævva spill da. :nei:

Nei det er fantastisk, jeg spiller det hver dag på min fantastiske iphone og det er frykelig mange andre som spiller det med, mye bedre enn det tullet harvest moon og det koster ikke hundrevis av kroner heller...

 

 

Nå, du har vel sikkert brukt mer penger i farmville enn hva et vanlig spill koster.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Farmville er jo et rævva spill da. :nei:

Nei det er fantastisk, jeg spiller det hver dag på min fantastiske iphone og det er frykelig mange andre som spiller det med, mye bedre enn det tullet harvest moon og det koster ikke hundrevis av kroner heller...

 

 

Nå, du har vel sikkert brukt mer penger i farmville enn hva et vanlig spill koster.

 

Jeg har brukt penger bare engang og det var et billig engangs tilbud

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Nei, tom raider og temple run handler ikke om samme ting så feil sammenligning

 

Nettopp. ;) Begge handler om å utforske gamle templer osv, men det er det eneste like. Carmageddon, Gran Turismo og Need for speed er alle bilspill, men kan ikke sammenlignes.

 

Temple run handler å å rømme fra gale gorrilaer

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han hater jo ikke Farmville, han elsker det.

Elske blir feil men jeg er hekta, vet ikke hvordan det skjedde og jeg hater ikke harvest moon men jeg liker det bare ikke:) Har et spill på ds som jeg kjøpte noen år siden og det var så kjedelig, eller så var det animal crossing men det er samme spill:)

I et tempel. Lara plaffet ned gorillaer. I et tempel. :p Men du ser poenget. Det blir helt feil å hate Harvest Moon fordi du hater Farmville.

Da er det sikkert derfor gorillaene er så sinte i temple run fordi lara plaffa dem ned:)

 

Men jeg har ikke sagt jeg hater noen av dem

Lenke til kommentar

Aaaaaaaanyway, neste "ekte" Harvest Moon blir som sagt Story of Seasons. Om man er noenlunde interessert i Harvest Moon bør man absolutt prøve det. Er man i tvil kan man jo prøve ett av de eldre spillene til en billig penge. Gameplayet er mye av det samme hele veien, så man vet hva man får. :)

Lenke til kommentar

Lasta ned det første Dillon-spillet for en ukes tid siden. Artig nok, men føler ikke noe brennende engasjement for det. Får se om det tar seg opp for meg etter hvert, har ikke kommet lenger enn til den andre landsbyen.

 

eller så var det animal crossing men det er samme spill:)

Nei.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ikke lenge til brawl 2 kommer ut

 

Lasta ned det første Dillon-spillet for en ukes tid siden. Artig nok, men føler ikke noe brennende engasjement for det. Får se om det tar seg opp for meg etter hvert, har ikke kommet lenger enn til den andre landsbyen.

 

eller så var det animal crossing men det er samme spill:)

Nei.

Hva nei? Jeg syns dem var like

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...