David_1214 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som vet hvor mye Mario Kart 8 koster gjennom e-shop? Ingen butikker i Kristiansand som hadde spill igjen (virker som de aller fleste fikk få kopier av spillet). Gamezone hadde noen igjen, men det var for CE pakken, litt for dyrt for meg. Kan du ikke bare sjekke selv? haha, men tror det skal ligge på 499 Hvis det var en mulighet, hvorfor ville jeg ha spurt? Men hvis det er tilfellet, så tror jeg kjøper digitalt. Nei, altså, det blir vanskelig å kjøpe mario kart 8 på eshop om du ikke har mulighet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) E-shop utilgjengelig, bah Nintendo.Forøvrig ikke rart at spillet er solgt ut en del plasser også.2nd June 2014 – On 30th May, Mario Kart 8 for Wii U launched simultaneously around the world to global acclaim, garnering some of the strongest review scores in the history of the series. Following this, Nintendo has today reported that the game sold more than 1.2 million* total units across Japan, Europe and The Americas from Thursday, 29th May to Sunday, 1st June.** Endret 2. juni 2014 av saladin waits for alice Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Nintendo har aldri hatt en bedre mulighet til å snu Wii Us skjebne. Klarer de vise noe lovende på E3/Nintendo direct om noen uker kan de bygge momentum og kanskje klare å komme seg opp til Gamecube-tall til slutt. Tør likevel ikke håpe på noe. Iwata og co har gjort tabbe etter tabbe de siste årene når det gjelder PR og markedsføring, og jeg begynner å lure på om de har noen som helst forståelse for hvordan man selger en konsoll. De er fordømt gode å lage spill, men er dårlige selgere. EDIT: IKKE sammenlign Harvest Moon og Farmville. Det er nesten som å sammenligne Clash of Clans med Civilization. Tematikken ligner. Men Harvest Moon er faktisk et (bra) spill. Ikke en psykologisk studie designet for å skvise mest mulig penger ut av husmødre. Endret 2. juni 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er vel ingen E3 på Nintendo lenger vel? De har bare sånn play show og ingen presentasjon lenger.Den eneste måten å vinne E3 på, er å ikke delta. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er vel ingen E3 på Nintendo lenger vel? De har bare sånn play show og ingen presentasjon lenger. Den eneste måten å vinne E3 på, er å ikke delta. Mente deres Nintendo direct eller hva de kaller det. Mener forresten fortsatt at det er en tabbe for Nintendo å ikke ha en presskonferanse. De gjemmer seg vekk ved å ikke stille opp mot de store gutta, og de eneste som kommer til å få med seg Nintendo-nyhetene nå er de som allerede liker Nintendo, og de har uansett Wii U fra før av. Jeg mener hele greia stammer fra Nintendos gnienhet når det gjelder å bruke penger på markedsføring og PR. De tror spillene snakker for seg selv, men det gjør de dessverre ikke. Budskapet må ut. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg syns de kunne bare ha lansert trailere, alla Nintendo Direct.E3 er en vits. Jeg ser på det hvert år for "cringe moments". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nintendo har aldri hatt en bedre mulighet til å snu Wii Us skjebne. Klarer de vise noe lovende på E3/Nintendo direct om noen uker kan de bygge momentum og kanskje klare å komme seg opp til Gamecube-tall til slutt. Tør likevel ikke håpe på noe. Iwata og co har gjort tabbe etter tabbe de siste årene når det gjelder PR og markedsføring, og jeg begynner å lure på om de har noen som helst forståelse for hvordan man selger en konsoll. De er fordømt gode å lage spill, men er dårlige selgere. EDIT: IKKE sammenlign Harvest Moon og Farmville. Det er nesten som å sammenligne Clash of Clans med Civilization. Tematikken ligner. Men Harvest Moon er faktisk et (bra) spill. Ikke en psykologisk studie designet for å skvise mest mulig penger ut av husmødre. Jeg sammenligner harvest moon med farmville fordi det er samme oppsett og det med husmødre er tulball. Jeg spiller farmville på iphone min hver eneste dag, det at man kan bruker penger er jo bare bra så da kan man få extra fordeler:) Harvest moon har jeg aldri hatt sjansen for uansett, farmville er bedre imo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 E3 er fantastisk morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg syns de kunne bare ha lansert trailere, alla Nintendo Direct. E3 er en vits. Jeg ser på det hvert år for "cringe moments". Nintendo hadde e3 sist år Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Nei, det hadde de ikke. To år siden hadde de E3-konferanse. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg syns de kunne bare ha lansert trailere, alla Nintendo Direct. E3 er en vits. Jeg ser på det hvert år for "cringe moments". Nintendo hadde e3 sist år Nix! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 de eneste som kommer til å få med seg Nintendo-nyhetene nå er de som allerede liker Nintendo, og de har uansett Wii U fra før av. Ikke absolutt alle. Jeg liker Nintendo, men har framdeles ikke en Wii U. Venter på å se noe fra neste Zelda før jeg tar en avgjørelse på om jeg kjøper en eller ikke. Derfor er jeg spent på hva de sier på deres Nintendo direct under E3. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Er vel ingen E3 på Nintendo lenger vel? De har bare sånn play show og ingen presentasjon lenger. Den eneste måten å vinne E3 på, er å ikke delta. Mente deres Nintendo direct eller hva de kaller det. Mener forresten fortsatt at det er en tabbe for Nintendo å ikke ha en presskonferanse. De gjemmer seg vekk ved å ikke stille opp mot de store gutta, og de eneste som kommer til å få med seg Nintendo-nyhetene nå er de som allerede liker Nintendo, og de har uansett Wii U fra før av. Jeg mener hele greia stammer fra Nintendos gnienhet når det gjelder å bruke penger på markedsføring og PR. De tror spillene snakker for seg selv, men det gjør de dessverre ikke. Budskapet må ut. Ikke glem at presentasjonen bare er en time eller to, mens E3 går over en hel uke. Vil ikke si de gjemmer seg bort, akkurat. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Altså Nintendo var på E3-messen i fjor. De hadde stor stand og greier. Det samme vil skje i år. De vil blant annet kjøre turnering i Smash Bros. Forskjellen fra de andre er at de sender ut en ferdiginnspilt video i stedet for en live konferanse med journalister/fans i salen i forkant av messen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noe som er kjedelig, da presentasjonene er mye av sjarmen med E3. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Altså Nintendo var på E3-messen i fjor. De hadde stor stand og greier. Det samme vil skje i år. De vil blant annet kjøre turnering i Smash Bros. Forskjellen fra de andre er at de sender ut en ferdiginnspilt video i stedet for en live konferanse med journalister/fans i salen i forkant av messen. Joda. Men hvor stor prosent utgjør de som faktisk er på E3, sammenlignet med alle som sitter hjemme, med popcorn klar og ser på presentasjonene direkte? Jeg synes Nintendo sender et signal når de ikke har en ordentlig pressekonferanse, et signal om at de har gitt opp og ikke ønsker å bruke mer penger enn de må på Wii U. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Tar med med alle som er på E3 (alt fra media til youtube-folk) blir det fort nok dekning av det aller meste og mer til. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kjøpte spillet gjennom e-shop seint i går. Dessverre blir det ikke mye spilling på meg i dag, ettersom jeg har det skikkelig vondt i tommelen. Vanskelig å akselerer med en tommel som har gått gjennom mange eksamener Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gleder meg i hjel til å kjøpe Mario Kart 8. Må vente til jeg er ferdig med alle eksamene, ellers er jeg redd karakterene kommer til å falle En uke til sommerferie!! Hva synes dere som har spillet? Verdt ventetiden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå