Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Monster hunter 3 ultimate litt mere enn jeg burde :p I går natt lå jeg i 4 timer i sengs og så på våpen guides på YouTube..

Akkurat DET var litt av grunnen til at jeg ikke gikk for for MH3; jeg har rett og slett ikke tid til et så avansert spill :)

Men bra du liker det :)

 

Gikk du for MK8-dealen, eller kjøpte du MH3 alene?

Lenke til kommentar

Ble sittende og se litt gameplay fra Tomodachi Life på youtube. Det virket.. spesielt. Fikk litt lyst til å prøve det.

Gleder meg til den der. Ante ikke helt hva det var før jeg leste om det i et Nintendo-blad, men nå er jeg giret enn jeg strengt tatt burde være. :p Gleder meg også til Story of seasons. Kort sagt er det neste Harvest Moon. De mistet bare lisensen eller noe sånt, så de måtte endre navn. De kan vel heller ikke gjøre det til en direkte klone, så vi får se. Kanskje vi endelig får en oppdatert Harvest Moon med litt nytt gameplay osv? Men det grunnleggende med gårdsdrift osv blir jo selvsagt det samme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ble sittende og se litt gameplay fra Tomodachi Life på youtube. Det virket.. spesielt. Fikk litt lyst til å prøve det.

Er ikke det bare et spill basert på nintendo eieren?

 

Jeg liker Monster hunter 3 ultimate litt mere enn jeg burde :p I går natt lå jeg i 4 timer i sengs og så på våpen guides på YouTube..

Hadde det på wii for 4 år siden, lite som skjer egentlig

 

 

Fant et sånn 2000 Wii Points Card liggende her, er det ikke lenger mulighet for meg å løse inn den?

Fungerer kun på wii og ds, altså ikke wii u og 3ds

 

Um nei

Lenke til kommentar

 

Gleder meg til den der. Ante ikke helt hva det var før jeg leste om det i et Nintendo-blad, men nå er jeg giret enn jeg strengt tatt burde være. :p Gleder meg også til Story of seasons. Kort sagt er det neste Harvest Moon. De mistet bare lisensen eller noe sånt, så de måtte endre navn. De kan vel heller ikke gjøre det til en direkte klone, så vi får se. Kanskje vi endelig får en oppdatert Harvest Moon med litt nytt gameplay osv? Men det grunnleggende med gårdsdrift osv blir jo selvsagt det samme.

 

 

 

Hehe, hadde en følelse av at du skulle ha det. Kjøpte det akkurat selv. Kommer allerede 6. juni visst. Blir spennende.

 

Harvest Moon har jeg aldri spilt, men har fått med meg at det er en populær serie. Får se om jeg gir Story of Seasons en sjanse når det kommer.

 

Testet Rhythm Thief & the Emperor’s Treasure nå i sted. Pen grafikk og historien virker ok, men føler spillet sliter litt med å registrere bevegelser og knappetrykking. Ble nesten litt frustrerende.

Lenke til kommentar

Elsker Harvet Moon, men det er ikke et spill for alle. Gameplayet er (spesielt i starten) stort sett:

 

1. Plant noe.

2. Vann det du plantet.

3. Bruk resten av dagen (i spillet) til å gjøre hva du vil. Stort sett fint lite.

4. Stå opp neste dag.

5. Vann det du plantet.

6. Gjenta punkt 2 - 5 helt det du plantet er ferdig.

7. Høst ut det du plantet, plant noe nytt, vann det.

8. Selg det du høstet.

9. Gjenta steg 6.

 

:p Ja, høres dørgende kjedelig ut. Men du vil etterhvert få plante ganske mye, samt gårdsdyr (kuer, høns osv.) I tillegg blir du kjent med folkene i byen (og kan til og med gifte deg), delta på festivaler og mye annet. Tenk et Animal Crossing hvor du kan drive en gård, så er du ikke langt unna. :)

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd Farmville på Facebook, men spilte en del Farmville 2 på iPad. Det er ikke det samme. I Farmville 2 trykker man på en ting for å plante, trykke for å vanne og trykke for å høste inn. Prøv å ta den mekanikken og dytt den inn i et Animal Crossing og legg til mange minispill, så begynner det å ligne mer på Harvest Moon. :)

Lenke til kommentar

Elendig av Nintendo å kun tilby minimap på gamepaden i Mario Kart 8. Ønsker man å bruke pro controller, Wiimote, Wiimote+nunchuck eller classic controller så er det ingen mulighet for minimap eller å se hvilke items de andre motstanderene har. Spiller man lokal multiplayer så vil da kun én spiller ha minimap og kunne se alle andre sine items. I tillegg støttes ikke motion controls med pro kontrolleren, selv om den strengt tatt inneholder en gyro.

 

Skulle gjerne sett litt mer variasjon i karakterene også, ikke bare masse babyer og koopalings. Ville heller hatt Boo, Diddy Kong, Bowser Jr. for å nevne noen enn åtte koopalings. Men så har ikke karakterene fryktelig mye å si på gameplay.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye Mario Kart 8 koster gjennom e-shop?

Ingen butikker i Kristiansand som hadde spill igjen (virker som de aller fleste fikk få kopier av spillet).

Gamezone hadde noen igjen, men det var for CE pakken, litt for dyrt for meg.

 

Kan du ikke bare sjekke selv? haha, men tror det skal ligge på 499

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Elsker Harvet Moon, men det er ikke et spill for alle. Gameplayet er (spesielt i starten) stort sett:

 

1. Plant noe.

2. Vann det du plantet.

3. Bruk resten av dagen (i spillet) til å gjøre hva du vil. Stort sett fint lite.

4. Stå opp neste dag.

5. Vann det du plantet.

6. Gjenta punkt 2 - 5 helt det du plantet er ferdig.

7. Høst ut det du plantet, plant noe nytt, vann det.

8. Selg det du høstet.

9. Gjenta steg 6.

 

:p Ja, høres dørgende kjedelig ut. Men du vil etterhvert få plante ganske mye, samt gårdsdyr (kuer, høns osv.) I tillegg blir du kjent med folkene i byen (og kan til og med gifte deg), delta på festivaler og mye annet. Tenk et Animal Crossing hvor du kan drive en gård, så er du ikke langt unna. :)

Minner meg mistenkelig mye på hayday og farmville :p

 

 

 

 

Fant et sånn 2000 Wii Points Card liggende her, er det ikke lenger mulighet for meg å løse inn den?

Fungerer kun på wii og ds, altså ikke wii u og 3ds

 

Um nei

 

 

Hva mener du med: Um nei? At de virker på Wii U?

 

Jeg mente man kan kjøpte points til 3ds og wii u

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvor mye Mario Kart 8 koster gjennom e-shop?

Ingen butikker i Kristiansand som hadde spill igjen (virker som de aller fleste fikk få kopier av spillet).

Gamezone hadde noen igjen, men det var for CE pakken, litt for dyrt for meg.

 

Kan du ikke bare sjekke selv? haha, men tror det skal ligge på 499

 

Hvis det var en mulighet, hvorfor ville jeg ha spurt?

Men hvis det er tilfellet, så tror jeg kjøper digitalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...