Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men jeg tenkte jo hertillands da. :p Tror nok den kommer hit også før jul i alle fall. Nintendo har jo bedret trenden med å slippe spill tidligere i vesten også.

 

Alt i alt tror jeg faktisk årets E3 kan bli spennende både fra Nintendo, Sony og Microsoft. Er ting jeg er spent på fra alle 3 som jeg har tro på vil nevnes i alle fall. :D

 

Lurer på om noen klarer å snike til seg litt info ang. ryktene om at Nintendo er godt i gang med å planlegge en ny Wii U maskin, eller Wii U's etterfølger.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

De er selvsagt i gang med neste konsoll, men vil ikke gi den ut før Wii U-eiere er fornøyde.

 

http://www.technobuffalo.com/2014/05/14/nintendo-prepping-new-console-but-wont-release-it-until-wii-u-owners-are-satisfied/

Sant det, men som han er inne på i artikkelen så trenger vi neppe vente helt til 2019 før det kommer en ny Nintendo konsoll. Så klart kommer de nok med et nytt Zelda til Wii U først. Det tror jeg kan komme i slutten av 2015 hvis vi er heldig. :)

Lenke til kommentar

da klarte jeg ikke å holde meg... måtte ha en wii u , nesten ene å alene pga mario kart 8.

gleder meg til å prøve den.. kjøpte med en pro controller i tillegg. kjøpte også større batteri til wii u gamepaden :)

 

har noen spm til dere.. Hvor mange spill får en plass til på 32GB, om en skal laste ned fra e-shoppen?

og hvordan får en ekstra mer hdd plass? er det mulig med en ekstern usb HDD?

 

kjører dere trådløs nett med wii u? eller har dere kjøpt adaptere for å få tråd?

Lenke til kommentar

Gratulerer! Klokt valg ;)

 

Angående plass på disken er det veldig varierende hvor stor plass et spill tar, men om du planlegger å kjøpe mange spill fra eShop må du nok kjøpe en ekstern disk.

Det besvarer vel også ditt neste spørsmål; du kan koble til en USB hdd for ekstra plass. Den bør dog ha egen strømforsyning, eller i det minste et y-ledd slik at du bruker to USB-porter til disken.

 

Hvis du googler det, finner du lister over disker som er testet og som virker bra.

 

Bruker trådløst.

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

takk for svar ! :)

er det mulig å sette den opp mot england, så en får billigere spill fra e-shoppen? er dette noe du gjør?

 

Du kan det, men England har stort sett samme priser som oss, men skal visstnok være noen andre land i Europa som kan være et godt valg for lavere priser

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

takk for svar ! :)

er det mulig å sette den opp mot england, så en får billigere spill fra e-shoppen? er dette noe du gjør?

 

Du kan det, men England har stort sett samme priser som oss, men skal visstnok være noen andre land i Europa som kan være et godt valg for lavere priser

 

 

hvilket land anbefaler du ? og gjør du det ? :)

Lenke til kommentar

 

 

takk for svar ! :)

er det mulig å sette den opp mot england, så en får billigere spill fra e-shoppen? er dette noe du gjør?

 

Du kan det, men England har stort sett samme priser som oss, men skal visstnok være noen andre land i Europa som kan være et godt valg for lavere priser

 

 

hvilket land anbefaler du ? og gjør du det ? :)

 

 

Lenge siden jeg gjorde dette, men du får bare bytte land, og kikke litt rundt. Mener å huske at vi har mulighet til å bytte til Australia. De skal visst ha ganske bra priser

Lenke til kommentar

Tok det siste eksemplaret av Mario Kart 8 på Coop Obs i dag. Da jeg kom hadde de kun 3 stk igjen i hylla. Gikk litt rundt i butikken for å handle andre ting og kom tilbake så var det bare 1 igjen. Rasket det til meg kjapt da.

Skuffende at Elkjøp aldri har spill på release. Dette skjer hver eneste gang. Derfor handler jeg alltid spill på Coop Obs.

Lenke til kommentar

Positivt at det tydeligvis går bra med salget til Mario Kart. Absolutt det Nintendo trenger for WiiU! Blir spennende å se hvor mye det ender opp med å selge. Blir nok ingen ny runde med Mario Kart Wii, men kan jo håpe på noen millioner kopier blir solgt.

 

Gleder meg enormt til jeg selv kan få satt meg ned med det :) Må bare komme seg gjennom den siste eksamenen først...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tok det siste eksemplaret av Mario Kart 8 på Coop Obs i dag. Da jeg kom hadde de kun 3 stk igjen i hylla. Gikk litt rundt i butikken for å handle andre ting og kom tilbake så var det bare 1 igjen. Rasket det til meg kjapt da.

Skuffende at Elkjøp aldri har spill på release. Dette skjer hver eneste gang. Derfor handler jeg alltid spill på Coop Obs.

Bedre å kjøpte på elkjøpt sine nettsider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...