David_1214 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nintendo Land får man jo for 150 kr, bedre å ta et spill som koster litt 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er det sånn at jeg med kjøpt av Mario Kart 8 faktisk kan få Donkey Kong Tropical Freeze gratis? Det gjør jo i så fall kjøpet av spillet veldig enkelt i og med at jeg har tenkt til å skaffe Tropical Freeze uansett. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er det sånn at jeg med kjøpt av Mario Kart 8 faktisk kan få Donkey Kong Tropical Freeze gratis? Det gjør jo i så fall kjøpet av spillet veldig enkelt i og med at jeg har tenkt til å skaffe Tropical Freeze uansett. Nei, det er kun utvalgte Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er det sånn at jeg med kjøpt av Mario Kart 8 faktisk kan få Donkey Kong Tropical Freeze gratis? Det gjør jo i så fall kjøpet av spillet veldig enkelt i og med at jeg har tenkt til å skaffe Tropical Freeze uansett. Niks den er ikke med i listen av utvagte spill du kan velge. Lenke til lista jeg så på gamereactor. http://www.gamereactor.no/nyheter/226364/Mario+Kart+8-kunder+f%E5r+med+et+gratis+spill/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer nok uansett til å bruke pin koden på club nintendo accounten min in UK. Der får man koden med en gang (innen 48 timer) istedet for å vente til august Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Har hatt lyst på Wii Party U i mangel på Mario Party så da får det bli det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Mario Kart 8 Pre-Orders Surpass PS4's Watch Dogs On Amazon's Best Sellers List http://www.cinemablend.com/games/Mario-Kart-8-Pre-Orders-Surpass-PS4-Watch-Dogs-Amazon-Best-Sellers-List-64132.html 2 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hadde tenkt å vente til høst og spilletid med Mariokart. Men 2 for 1 ble for fristende :-). Enig. Regner med det blir TLoZ: wind waker på meg. Hm.. Posten til PÃYinter traff meg litt, så jeg er litt i tvil ang. WW HD. Jeg har én erfaring med Zelda fra før; Twilight Princess til wii, et spill jeg ikke er kjempefan av. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva jeg IKKE likte med spillet, men det ble altså ikke en favoritt. Lurer derfor på om jeg skal prøve meg på Pikmin i stedet. Har ingen erfaring med pikmin fra før, bortsett fra å ha prøvd minispillet i nintendoland én gang. Hva har dere å si om disse to spillene? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Hadde tenkt å vente til høst og spilletid med Mariokart. Men 2 for 1 ble for fristende :-). Enig. Regner med det blir TLoZ: wind waker på meg. Hm.. Posten til PÃYinter traff meg litt, så jeg er litt i tvil ang. WW HD. Jeg har én erfaring med Zelda fra før; Twilight Princess til wii, et spill jeg ikke er kjempefan av. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva jeg IKKE likte med spillet, men det ble altså ikke en favoritt. Lurer derfor på om jeg skal prøve meg på Pikmin i stedet. Har ingen erfaring med pikmin fra før, bortsett fra å ha prøvd minispillet i nintendoland én gang. Hva har dere å si om disse to spillene? Wind Waker er jo et helt annet spill enn Twilight princess, så det kan vel nesten ikke sammenlignes Men! Pikmin 3 er også er jævla bra valg. Koste meg veldig med det spillet. Var grunnen til at jeg kjøpte konsollen også Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Blitt en del timer med Kirby: Triple Deluxe i dag, og kan trygt si jeg elsker det spillet. Direkte vanskelig er det ikke, men det trenger det da heller ikke være. Grafikken er flott for de som bryr seg om sånt, og det er stor variasjon i brettene så langt (er bare i 2-2, men har fint lite å klage på så langt.) Den King Dedede rytmegreia var interessant nok til at jeg vil bruke tid på den, og det vil ta lang tid å få alle keychains og sun stones. Aner ikke helt hva jeg forventet da jeg kjøpte dette, men det er helt klart et av de beste spillene til 3DS så langt, imho. Har faktisk droppet både Mario Golf og Etrian Odyssey Untold for en stund pga Kirby, og det sier litt. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Snip Hvordan synes du det er i forhold til Yoshis New Island? Jeg kjøpte Kirby Triple Deluxe i går og det ble sendt i dag. Har det vel på mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Reaction: Mario Kart 8 Accused Of Poor Sales Potential, Ruining Battle Mode And Racism http://www.nintendolife.com/news/2014/05/reaction_mario_kart_8_accused_of_poor_sales_potential_ruining_battle_mode_and_racism Nintendo"hatet" tar nye veier. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 What is Nintendo's E3 Mystery 3DS Game? Blir spennende å se hva det er. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg ser frem til mer info eller gameplay av Yoshi's Yarn jeg! Digget Kirby's Epic Yarn på Wii. Endte med å spille det i 14 timer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Snip Hvordan synes du det er i forhold til Yoshis New Island? Jeg kjøpte Kirby Triple Deluxe i går og det ble sendt i dag. Har det vel på mandag eller tirsdag. Yoshi's New Island var helt greit, men ikke det helt store. Ikke at jeg angrer på at jeg kjøpte det, men burde nok ha ventet til det kom ned i pris. Sjekket for øvrig anmeldelsen av Kirby: Triple Deluxe på IGN. De gav det usle 6.0/10. Det høres kjipt ut, men så leste jeg en del av kommentarene under. Så godt som samtlige jeg leste (og jeg leste mange) er helt enige at det er alt for lite, og det burde fått minst 8/10. Anmeldelsen trekker mye ned på at det er for enkelt, men overser fullstendig at Kirby aldri var ment å være utfordrende for hardcore spillere. Ikke at det ikke er utfordrende. Jeg har dødd noen ganger, og er bare så vidt i gang på verden 3. Kort sagt? Var ikke så alt for imponert over Yoshi's New Island, men har dratt frem Wii U'en for å sjekke noen Kirby-spill der takket var Triple Deluxe. Endret 17. mai 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Yoshi's New Island er jo bare tull.. Det er jo 99% likt SNES versjonen og jeg syntes at mer eller mindre alle nye elementer de har lag til er helt på jordet.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Dermed ikke det helt store, men ikke dårlig heller. De aller fleste Mario- og Zelda-spill er jo bare en ren reprise av de forrige, med noen få nye ting. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Da har jeg fått spilt en del Wii Party U og må si at Nintendo er veldig gode på dette med fantastisk gode "selskapsspill". Er litt trist at det ikke er noe Mario Party til Wii U enda og jeg fatter ikke helt hvorfor de kom med Mario Party til Nintendo 3DS som ikke engang støtter online multiplayer.. Men Wii Party U overrasket veldig positivt med veldig variert innhold og solide minigames. Rangerer det faktisk over Mario Party 8 Nintendo Wii, og definitivt over Mario Party 9 som var et utrolig merkelig spill og det svakeste i serien på lange tider.. Endret 18. mai 2014 av RamGuy Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hva faen feiler det Nintendo egentlig? Super Mario har begynt å irritere vettet av meg, fordi vi er tvunget til å finne hemmelige mynter eller stjerner for å få lov til å fortsette til neste verden. Å lete etter hemmeligheter skal være morsomt og frivillig, ikke noe man er tvunget til å gjøre. Nå er jeg nesten ferdig med fjerde verden i Kirby, men får ikke lov til å dra til bossen fordi jeg ikke har nok sun stones. Det verste er at jeg trenger åtte, men har 33. Det burde da holde? Nope. Har bare fem i den fjerde verdenen, og de åtte jeg trenger til bossen må hentes i den fjerde verden. Hva faen, Nintendo? SKUFFA!!!!! Først Mario, så Kirby... hva blir det neste? Må vi gjennom kampanjen i Smash Bros for å for å åpne alle de andre karakterene til multiplayer? Vi får ikke dra til neste område i neste Zelda-spill fordi vi ikke har kuttet 500 gresstuster? Dette blir for dumt. Spill skal være moro, ikke en jobb! Faen ta, Nintendo... misliker sterkt denne utviklingen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Mhm..jeg seilet gjennom SM3D world på Wii U helt til jeg hadde slått siste bowser, og manglet 30 stjerner for å dra til neste verden. Da ble det lagt vekk. Og så vidt jeg har sett fra guides er det en drøss med verdener til som jeg aldri kommer til å se. Bl.a. en som unlockes hvis man samler alle stemplene i hvert brett. men men...sikkert gøy for OCD folk. Men det er vel ikke noe nytt de har begynt med. I Super Mario World på SNES var jo 2/3 av kartet og spillet skjulte ting. Tråla man rett gjennom skippa man masse brett. Endret 19. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå