Raspeball Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Blir nok Pikmin 3 på med med Mario Kart 8. Har hatt Pikmin 3 på innkjøpslista en stund, så det passer egentlig meget bra. Det spillet ser rett og slett helt fantastisk ut. Plukket opp Professor Layton and the Miracle Mask til 3DS i dag. Fant det til 150 kr, så slo til på det. Har egentlig tenkt på Professor Layton-serien lenge nå, men har aldri fått begynt på noen av spillene. Så, nå som jeg faktisk har kjøpt et, så håper jeg at jeg får spilt flere etterhvert. Noen her inne som har erfaringer med disse spillene? Har høstet kun lovord i mine kretser, så jeg ser frem til å få spilt det (selv om det kanskje må vike litt for Kirby Triple Deluxe og Mario Golf). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg er stor fan av Professor Layton-serien. Spillene har gode historier, artige gåter og nydelig musikk og grafikk. Rett og slett utrolig koselige spill. Spilte gjennom Professor Layton vs Phoenix Wright for ikke så lenge siden også. Synes ikke det var like bra som et rent Layton-spill, men herlig spill det også. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Har tenkt på MH 3 Ultimate helt siden jeg fikk Wii U'en til jul, men det var liksom for dyrt hver gang jeg sjekket eshop. Kanskje jeg tar MK8 og får det på kjøpet da Eller sett på den andre måten, kjøpe MH3U og få MK8 på kjøpet. Endret 15. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 For meg står det mellom Wii Play U og The Wonderful 101.. Har de andre spillene som tilbys og som er noe for meg. Om du ikkje hadde hatt dei andre spela, kva hadde du da valgt? Jeg tror det hadde blitt Pikmin 3. Fantastisk morsomt, fargerikt og utfordrende. Det er småting som irriterer meg litt og som ikke er helt polert (Pikmin AI er ikke så god og bugs oppstår fort dersom man frakter mye frukt og andre ting mellom loading-soner og beveger seg mellom disse to sonene), men de gode elementene veier opp for dette. Plukket opp Professor Layton and the Miracle Mask til 3DS i dag. Fant det til 150 kr, så slo til på det. Har egentlig tenkt på Professor Layton-serien lenge nå, men har aldri fått begynt på noen av spillene. Så, nå som jeg faktisk har kjøpt et, så håper jeg at jeg får spilt flere etterhvert. Noen her inne som har erfaringer med disse spillene? Har høstet kun lovord i mine kretser, så jeg ser frem til å få spilt det (selv om det kanskje må vike litt for Kirby Triple Deluxe og Mario Golf). Jeg tok et skippertak og gikk på Layton-jakt. Kjøpte alle DS-spill og spilte gjennom dem i rekkefølge (Curious Village, Pandora's Box, Lost Future og Spectre's Call. Etter å ha sett filmen "Eternal Diva" er jeg nå på Miracle Mask som jeg ikke har kommet meg gjennom ennå. Eksamenstid om dagen. Håper å ha kommet meg gjennom serien i løpet av sommeren. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Wonderful 101 testa jeg demoen, det virka jo artig men litt slitsomt i lengden..syns ikke det var verdt å skulle betale 400kr for så jeg kjøpte det aldri. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) MK8-anmeldelsene er nå ute. Eurogamer med 10/10 "the best entry in a series and the most exciting yet." http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-15-mario-kart-8-review Edge gir 9/10 "Mario Kart 8 is as essential a purchase as Super Mario 3D World" http://www.edge-online.com/review/mario-kart-8-review/ Endret 15. mai 2014 av kilik 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Ok, jeg er overbevist. Kjøper i ettermiddag og sjekker det ut. Eller var den koden senere i mai? Eh ja..30.mai. vil det si at jeg IKKE får boe kode og gratis spill hvis jeg kjøper idag? Endret 15. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Over to uker til spillet kommer ut, også i Japan og USA. Litt merkelig at anmeldelsene kommer nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Doh..trodde det var tilgjengelig idag med alle anmeldelsene Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 MK8-anmeldelsene er nå ute. Eurogamer med 10/10 "the best entry in a series and the most exciting yet." http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-15-mario-kart-8-review Edge gir 9/10 "Mario Kart 8 is as essential a purchase as Super Mario 3D World" http://www.edge-online.com/review/mario-kart-8-review/ All the scores in one place http://www.computerandvideogames.com/463793/mario-kart-8-review-round-up/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Meh, hvorfor kommer ørten anmeldelser 2 uker før spillet kommer ut? Da er jo nesten hypen dødd igjen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Meh, hvorfor kommer ørten anmeldelser 2 uker før spillet kommer ut? Da er jo nesten hypen dødd igjen. En bør ikke kjøpe spill på grunn av hype, spill bør kjøpes fordi man synes det er gøy, disse anmeldelsene bekrefter bar det de som har forhåndsbestilt spillet håpte, "og visste", om spillet, altså at Mario kart 8 er DRIT GØY. Endret 15. mai 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Vanskelig å vite om det er gøy før man har prøvd det selv. Endret 15. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vanskelig å vite om det er gøy før man har prøvd det selv. Jeg har spilt mario kart siden snes, jeg har såpass tiltro til at de ikke ødelegger formulaèn for mye for serien til at jeg ikke kjøper neste i serien, anmeldelsene bekrefter min "tro". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Får satse på en demo snart. Spesiellt med min bakgrunn, som har hatt null og niks å gjøre med serien tidligere. Så nei, jeg har ingen nostalgi for den og den N64-banen som sikkert er med. Jeg har ikke hatt noe nintendo-konsoller før Wii. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Herlig at vi får gratis spill. Da slipper jeg å boikotte et av de mest lovende spillene i år. For meg står det mellom Pikmin 3 og Wind Waker. Wind Waker spilte jeg på gamecube,og jeg har egentlig slutta å kjøpe spill flere ganger. Men Pikmin-serien har jeg ingen erfaring med. Hmm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Tja, WW HD er jo akkurat det samme spillet, men de har kutta ned endel på den siste triforce-questen så du slipper å først finne 8 skattekart, så finne alle triforce shards etterpå. Noe som forvirra meg ganske heftig når jeg søkte etter guides på nettet når jeg plagdes med den biten F.eks. hadde det aldri ramlet meg inn å drive og spamme auksjonshuset for å få tak i Swift Sail. Men fy flate som det korter reisetidene. Nå er det bare 3 kart også får du locations til alle shardene. Jeg hadde ikke spilt WW før på WiiU. Den kjipeste delen var vel når jeg reiste rundt hele verden for å få det spøkelsesskipet til å spawne i sonen jeg befant meg i, for å få tak i en shard. Kan godt skjønne at de klippet drastisk ned på den questen, ble jo bare "grinding" omtrent. Endret 15. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hvilket av de spillene vil dere anbefale? Har pikmin 3 og wind waker fikk jeg med konsollen. Luerer på monster hunter, nintendoland, og wonderful 101, men tar gjerne imot forslag hvis det er andre spill folk mener er bedre. Endret 15. mai 2014 av colert Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Av dei tre du nevner hadde eg gått for Nintendoland. Undervurdert spel og veldig kjekt med venner. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Å fytti! Med et gratis spill er det vanskelig å si nei takk til Mario Kart 8.Tror det går for Nintendoland også, selvom Monster Hunter 3 frister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå