Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg spilte gjennom det på PS4. Var bra, men synes det ble litt ensformig og måten historien ble fortalt på likte jeg ikke. Men det har nydelig grafikk og musikk og kampsystemet er engasjerende. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Dagens lille godbit på 3DS eShop fronten heter så mye som The Denpa Men. Jeg vet det bare er 3DS, og enda verre, bare på eShop. Regner ikke med at noen av dere fortsetter å lese denne posten etter dette, men jeg tar sjansen likevel. Du forsøker virkelig å komme på god fot med folk. Verdt å ta en titt på: http://www.denpamen.com/ Prøver bare å diskutere andre spill en Mario, Mario og Mario. Er stor fan av Nintendo, men er drittlei Mario og Wii U. Hvorfor ikke diskutere 3DS en gang i blandt? Den er tross alt en langt større suksess enn Wii U noensinne kommer til å bli, og har et enormt bibliotek med drøssevis av klassikere allerede. Hvorfor er det da ingen som bryr seg om den? For den saks skyld, hvorfor er det absolutt null diskusjon om eShop på Wii U? Wii U burde en gang for alle vise at hardware har lite å si når det kommer til bra spill. "Alle" klager over at Wii U er så godt som død og har svært lite spill, men det dere ser ut til å mene er at den har stor mangel på AAA-spill. Man kan like gjerne si det kommer få filmer pr år, fordi det bare er noen få som er "verdig" Oscar-nominasjon, og alle andre filmer ikke teller. Med tiden har jeg lært meg å sette pris på hvordan du til stadighet blir oppgitt over at noen på det store Internettet ikke vil diskutere det du vil diskutere. Fra nå av skal jeg starte alle mine innlegg i denne tråden - der alle helt åpenbart er direkte relatert til et eller annet Mario-spill - med "Denne posten kommer til å handle om et Mario-spill, så dersom du ikke går under navnet Schreiber kan du fortsette å lese." Når det er sagt, så må jeg si at jeg elsker eShop, både til 3DS og WiiU. Den store nedturen for min egen del er imidlertid at Nintendos egne spille er like dyre - eller dyrere - enn en fysisk kopi. Det finnes selvfølgelig unntak. Annet enn det, så er det flere perler på eShop - mange flere enn jeg har fått sjekket ut til nå. Når det gjelder prisen på indie-spill på eShop, så har jeg inntrykk av at det ofte kjøres tilbud på disse, samt at prisen ellers er veldig overkommelig. 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Neste Nintendo-maskin i 2016? Virker som de ikke har bestemt seg for om de skal både ha en håndholdt og hjemmekonsoll eller en hybrid-konsoll som har vært spekulert tidligere. Hvis det blir to forskjellige blir de veldig like arkitekturmessig, så de er rimelig krysskompatible omtrent som iPhone og iPad. Iwata: Still, I am not sure if the form factor (the size and configuration of the hardware) will be integrated. In contrast, the number of form factors might increase. Currently, we can only provide two form factors because if we had three or four different architectures, we would face serious shortages of software on every platform. To cite a specific case, Apple is able to release smart devices with various form factors one after another because there is one way of programming adopted by all platforms. Apple has a common platform called iOS. Another example is Android. Though there are various models, Android does not face software shortages because there is one common way of programming on the Android platform that works with various models. The point is, Nintendo platforms should be like those two examples. Whether we will ultimately need just one device will be determined by what consumers demand in the future, and that is not something we know at the moment. However, we are hoping to change and correct the situation in which we develop games for different platforms individually and sometimes disappoint consumers with game shortages as we attempt to move from one platform to another, and we believe that we will be able to deliver tangible results in the future. [...] Also, the idea I mentioned about redefining the definition of video game platforms will also require approximately two years. Ellers lover han videre støtte til Wii U i flere år framover: We will continue to work hard to ensure that consumers who already own our platforms are satisfied, and make sure that people will continue to see great value in our software, but I would like to say that we are preparing for our next hardware system, and in fact, we already have a clear idea to some extent about the direction our next hardware is going to take We do not believe that this year's estimate of 3.6m units of Wii U hardware will be the peak of its lifecycle, and we would like to work hard to make sure that we give sufficient momentum to the system so that we can expect good results in and after the next fiscal year, too Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg tolker det ikke som at de tenker på en hybridmaskin, men ett felles operativsystem og økosystem i bunn. Dette passer også godt med sammenslåingen av avdelinger tidligere. Å kjøre samme operativsystem på både håndholdt og stue -konsolene, vil nok gjøre det mye lettere for Nintendo både med tanke på utvikling og muligheter. Man kan da også se for seg at saves og enkelte spill kan deles mellom den håndholdte og stuekonsolen, noe som det allerede er uttrykt ønske om i makredet. Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Mario Kart 8 Bonus Game Promotion-kampanjen kommer til Norge! http://www.nintendo.no/arkivet/2014/201405-1 Endret 14. mai 2014 av Stian838 6 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Vel, jeg kjøpte Child of Light i går og fikk spilt litt i dag. FOR en atmosfære! Jeg digger det så langt. Er kommet til første boss og tapte så det sang, jammen ikke sikker på hvordan jeg skal klare den, men etter en liten pause så kanskje det går senere på andre forsøk? Jeg er notisk dårlig i ethvert spill jeg prøver utenom Crusader Kings. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Skulle vel egentlig bare mangle, men allikevel godt å se at kampanjen kommer her til lands også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Mario Kart 8 Bonus Game Promotion-kampanjen kommer til Norge! http://www.nintendo.no/arkivet/2014/201405-1 Nice! Jeg tror jeg velger Mario & Sonic at Sochi 2014 Winter Games eller Sonic Lost World Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Synd jeg ikke klarer å få et lite snev av entusiasme for Mario Kart-serien.. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Synd jeg ikke klarer å få et lite snev av entusiasme for Mario Kart-serien.. Spille heller det du har entusiasme for, etter egen erfaring kan et sug etter opphypede spill lett by på skuffelse. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Mario Kart 8 Bonus Game Promotion-kampanjen kommer til Norge! http://www.nintendo.no/arkivet/2014/201405-1 Nice! Jeg tror jeg velger Mario & Sonic at Sochi 2014 Winter Games eller Sonic Lost World Fantastisk av Nintendo! Vil anbefale deg å holde deg unna Sonic Lost World. Det er rett og slett ikke særlig bra. Selv går jeg for Wonderful 101. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Hadde tenkt å vente til høst og spilletid med Mariokart. Men 2 for 1 ble for fristende :-). Endret 14. mai 2014 av MobilNerd 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hadde tenkt å vente til høst og spilletid med Mariokart. Men 2 for 1 ble for fristende :-). Enig. Regner med det blir TLoZ: wind waker på meg. Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 For meg står det mellom Wii Play U og The Wonderful 101.. Har de andre spillene som tilbys og som er noe for meg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Med tiden har jeg lært meg å sette pris på hvordan du til stadighet blir oppgitt over at noen på det store Internettet ikke vil diskutere det du vil diskutere. Fra nå av skal jeg starte alle mine innlegg i denne tråden - der alle helt åpenbart er direkte relatert til et eller annet Mario-spill - med "Denne posten kommer til å handle om et Mario-spill, så dersom du ikke går under navnet Schreiber kan du fortsette å lese." Når det er sagt, så må jeg si at jeg elsker eShop, både til 3DS og WiiU. Den store nedturen for min egen del er imidlertid at Nintendos egne spille er like dyre - eller dyrere - enn en fysisk kopi. Det finnes selvfølgelig unntak. Annet enn det, så er det flere perler på eShop - mange flere enn jeg har fått sjekket ut til nå. Når det gjelder prisen på indie-spill på eShop, så har jeg inntrykk av at det ofte kjøres tilbud på disse, samt at prisen ellers er veldig overkommelig. "Det store internett" er en ting. Å prøve å diskutere Nintendo i Nintendo-seksjonen på et av de største forumene i Norge er noe helt annet. Å få i gang en diskusjon her rundt 3DS eller eShop er komplett umulig, til tross for at alle her er store fans av Nintendo. Det er faktisk mye enklere å få i gang en diskusjon om en tyve år gammel konsoll enn en håndholdt konsoll som selger svært bra. Men hvem fanken selges den til, siden ingen våger å innrømme at de faktisk eier en? Endret 14. mai 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg eier en, synes den er fantastisk morsom å spille på, men innleggene dine alene er nesten nok til å få meg til å ønske å trampe den istykker enn å faktisk spille på den. 6 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 For meg står det mellom Wii Play U og The Wonderful 101.. Har de andre spillene som tilbys og som er noe for meg. Om du ikkje hadde hatt dei andre spela, kva hadde du da valgt? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg eier en, synes den er fantastisk morsom å spille på, men innleggene dine alene er nesten nok til å få meg til å ønske å trampe den istykker enn å faktisk spille på den. Saklig... Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg eier en, synes den er fantastisk morsom å spille på, men innleggene dine alene er nesten nok til å få meg til å ønske å trampe den istykker enn å faktisk spille på den. Saklig... Vel, jeg kjøpte nå enern i serien etter å ha lest "anmeldelsen" din, så alle føler det ikke helt slik MEN nå er jeg litt irritert, for etter å ha klart første oppdraget så fikk jeg beskjed om at jeg kunne ha 6 folk i gruppa istedenfor 4, men selv om jeg har 1 som er klar i det Denpa-huset, så går det ikke å legge ham til gruppa. Fasit plz -.- Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg får velge mellom Pikmin 3 (Pikmin 2 var en favoritt på Gamecube) eller Wii Party U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå