Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mario Kart 8 review - 9/10 in Edge: "As essential as Super Mario 3D World"

"The new HD visuals are gorgeous, but Nintendo has also built on 7's neatly interlaced mechanics and introduced a nuanced handling model to create the greatest Mario Kart yet."

Så videre i linken din at Wii U Mario Kart 8 bundle kommer til Europa også - i flere typer.

http://www.computerandvideogames.com/460442/mario-kart-8-wii-u-hardware-bundles-announced/

Kanskje man vil ha Luigi-grønn?

image_319066_full.jpg

Endret av Mr_Spock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri spilt SNES-spillet, eller noen av de andre. Klarer ikke å få noe hype for det nye da. Spilte MK på DS litt med lillebror bare for å ha noe å gjøre på hytta, men det ble fort litt kjedelig med så små skjermer.

Lenke til kommentar

Hadde ikke Mario Kart til N64 (husker ikke hvorfor), men på Gamecuben og Wii er det soleklart den meste spilte tittelen her i kåken. På Wii også endel nettspilling, fungerte veldig bra. Spilte ofte 2 mot andre på nett. Spillet er jo genialt på den måten at skills ikke bestandig avgjør så mye, jeg har spilt det veldig mye mot datteren siden hun var veldig liten - og hun vant som regel like ofte som meg.

Lenke til kommentar

Enn hvis man ikke har venner som vet hva Mario Kart eller en Wii er for noe, og ikke digger online-spilling? Er det no morsomt å bare "grinde" baner alene?

Jeg syntes i alle fall det, tidligere Mario kart spill på konsoll ( bortsett fra Double dash) så har man kun kunnet spillet campagne mode alene, for å låse opp nye cup`s og karts / figurer, så spillet er jo lagt opp for man skal kunne kose seg i singelplayer også<3

Håper likevel man kan spille campagne i co-op på Mario kart 8.

Lenke til kommentar

Enn hvis man ikke har venner som vet hva Mario Kart eller en Wii er for noe, og ikke digger online-spilling? Er det no morsomt å bare "grinde" baner alene?

Jeg syntes i alle fall det, tidligere Mario kart spill på konsoll ( bortsett fra Double dash) så har man kun kunnet spillet campagne mode alene, for å låse opp nye cup`s og karts / figurer, så spillet er jo lagt opp for man skal kunne kose seg i singelplayer også<3

Håper likevel man kan spille campagne i co-op på Mario kart 8.

Etter hva jeg har fått med meg kan man spille 4 sammen i stua på story modus"/campagne".

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Jeg har helt kuttet ut å kjøpe spill på grunnlag av lokal multiplayermodus. Etter at man er ferdig med tenårene og alle man kjenner har partner og full jobb hender det kanskje 1-2 ganger i året at man kan få til multiplayer med 3-4 stykker. Det er rett og slett ikke noe folk prioriterer lenger, spesielt ikke når man når som helst kan spille online multiplayer uten å ta en eneste telefon.

Lenke til kommentar

Jo men greia er at når man er forbi skole/høyskole stadiet forsvinner egentlig muligheten til å dra med seg 3-4 kompiser i stua og spille tv-spill. Så jeg lurer litt på om MK fortsatt har noe for seg når man IKKE har kompiser og pils i stua.

Som rent singleplayer-spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sikkert fint for de som har 4 folk i stua si det. Men jeg skal gi det en sjanse siden jeg først har en Wii U og det ikke akkurat renner over av nye spill til den.

Jeg har helt kuttet ut å kjøpe spill på grunnlag av lokal multiplayermodus. Etter at man er ferdig med tenårene og alle man kjenner har partner og full jobb hender det kanskje 1-2 ganger i året at man kan få til multiplayer med 3-4 stykker. Det er rett og slett ikke noe folk prioriterer lenger, spesielt ikke når man når som helst kan spille online multiplayer uten å ta en eneste telefon.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men 4 stykker i stua er like morsomt som i "gamle dager".

Mange har fortsatt god kontakt med sine venner fra barndommen av, i tillegg er det drit morsomt å ta seg en pils eller fire når man skal konkurrere. Synd dette ikke prioriteres mer.

Sportsfriends review

The decision to open up the game beyond the PlayStation Move controller is a welcome one, but it's a brave person who elects to play an extremely physical game in which, with DualShock 4s involved, the object is to jostle a £60 controller in your competitor's sweat-slicked hands. It's an even braver one who agrees to to face up to a small room full of their prized possessions and a throng of friends with bellyfuls of Polish lager.

Thankfully, Sportsfriends' other attractions are more suited to the sofa, where you can look to win without risking the contents of your lounge or dislocating an arm. They're still full of boisterous, scrappy humour, though.

Take BaraBariBall, a lo-fi, volleyball-themed spin on Smash Bros. and a small, perfectly formed marvel. It's a sport whose rules are simple and unchanging - dunk a ball into the opposing half's pool of water and wait for it to sink to the bottom to score, while avoiding drowning yourself - and are brilliantly stretched over a series of maps and a selection of well-balanced characters.

Så Nintendo, aldri dropp 4 player sofa morro!

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Helt på spikerhodet faktisk.

Lenke til kommentar

Jo men greia er at når man er forbi skole/høyskole stadiet forsvinner egentlig muligheten til å dra med seg 3-4 kompiser i stua og spille tv-spill. Så jeg lurer litt på om MK fortsatt har noe for seg når man IKKE har kompiser og pils i stua.

Som rent singleplayer-spill.

Åja, jeg visste ikke at det var slik. Ingen som sa det til meg. Jeg er 51, har barn osv. Og har holdt på slik med pils og kompiser siden N64 kom i hus.

Kanskje på tide jeg slutter med det nå da, synd for det er jo veldig gøy.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...