Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.technobuffalo.com/2014/04/15/mario-golf-world-tour-demo-this-week-free-game-boy-color-game-available/

"Fans who purchase the game before May 29th will also get a free copy of Mario Golf for the Game Boy Color on the Nintendo 3DS Virtual Console"

Noen som vet om dette også gjelder oss? Norge er jo ikke med i Club Nintendo-greiene, så vil gjerne finne ut av dette før jeg kjøper.

Er det noen her som tidligere har bennyttet seg av sånne tilbud?

Med tanke på hvor mange timer jeg har brukt på demoen av World Tour blir det garantert kjøp uansett. Og med Etrian Odyssey Untold i morra blir det nok en del moro i tiden fremover. Har også lastet ned Theatrythm Final Fantasy på iPad om igjen for å ladde opp til oppfølgeren. :)

Spent på E3. Første gang på lenge jeg har vurdert å selge eller gi bort en konsoll, men om E3 ikke imponerer blir jeg nok å gi bort Wii U-en til første og beste som spør, og som kan hente selv. Har ikke rørt den siden Super Mario 3D World, og selv det var gørrkjedelig. Er jo bare samme rutinen vi har hatt siden Super Mario Bros 3 på NES, bortsett fra at vi er tvunget til å lete etter hemmeligheter for å få lov til å gå til neste verden. Drittsystem.

Mario Kart interesserer meg heller overhodet ikke. Jippi, vi kan kjøre på veggene nå. Geez... snakker om "revolusjon". Spesielt morsomt var det jo at Sonic & Sega Transformed gjorde det samme som Mario Kart 7 gjorde med å fly og kjøre båt kort tid etter, bare enda bedre. Blir jo morsomt om vi får se Sonic & Sega 3 på E3, der vi kan kjøre på veggene i et bedre spill enn Mario Kart. :p Kall meg fanboy om dere vil, men jeg holder meg til fakta.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hvis ikke vi i Norge får benytte oss av tilbudet som gir oss et gratis spill ved kjøp av Mario Kart, så boikotter jeg hele spillet. Jeg er vanligvis ikke vanskelig, men nekter å la meg forskjellsbehandle på så grovt vis. Det er ille nok hvor dyre spill er i Norge. At andre i Europa får spill strør bare ekstra salt i såret.

De får rett og slett finne en løsning.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt enig, burde være mulig å finne en løsning som ikke krever Club Nintendo. Hvis mange nok her inne sender Bergsala en mail og forteller dem at de burde finne en løsning for oss nordmenn, kanskje de hører etter. Skader jo ihvertfall ikke.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Etrian Odyssey Untold: The Millenium Girl er nå ute på 3DS. Av det jeg har spilt av demoen er det svært likt de andre spillene i serien, men vi har flere skilltrees pr karakter (man må scrolle ned for å se alle), og man kan spille en "ekte" historie om man vil, komplett med bra cutscenes, litt VO her og der, faste karakterer osv (dvs man får bestemme navnet på hovedpersonen). Men det er også en Classic Mode der vi får lage alt selv, som vi er vant med.

Og ja, selvsagt vil alt vi gjør i demoen bli overført til fullversjonen. :) Anbefales til fans av turbaserte adventure/rollespill. Kan vel kalle det et førstepersons turbasert JRPG. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, burde være mulig å finne en løsning som ikke krever Club Nintendo. Hvis mange nok her inne sender Bergsala en mail og forteller dem at de burde finne en løsning for oss nordmenn, kanskje de hører etter. Skader jo ihvertfall ikke.

Du vil bare få et høflig svar om at de ikke har noe innflytelse på hvilke land som er med i Club Nintendo.

Japanerne vet vel knapt hvor Norge ligger engang.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nintendo 2DS går for 699,- på Elkjop.no kun i dag ser det ut til. Tid for å slå til om man har sittet på gjerdet.

Problemet er at jeg vil ha 3ds :(

Er mer enn nok rykter om at Nintendo vil vise frem ny hardware på E3. Tviler sterkt på at det er 3DS 2 eller Wii U 2, men det kan være en ny utgave av 3DS. Kanskje en 2DS XL? Eller en 2DS med 3D-skjerm? Om ryktene stemmer, i alle fall.

In other news er Mario Golf: World Tour nå ute, komplett med første sett DLC med to nye baner og Toadette som spillbar karakter. Eneste minuset jeg ser så langt er at det er vanvittig tregt online for tiden. Har ikke prøvd å spille online, da det så langt har tatt over førti minutter (!) å laste ned DLCen og oppdatere spillet for online play. Men har jo spasert litt rund i slottet osv, så det er ikke utelukkende nedlasting. Likevel, dette var trege saker. Til sammenligning lastet ned en patch på Steam i går. Patchen var på 193MB og tok tre sekunder. :p

Lenke til kommentar

Jeg husker alle sutret at de skulle boikotte Call of duty når det ble kjent at det ikke hadde dedikerte servere lengre. Altså en liste med servere som viser Ping, brett som spilles etc.

Men likevel spilte "alle" i Friends-lista på steam nettopp Call of duty på releasedagen :p

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nintendo 2DS går for 699,- på Elkjop.no kun i dag ser det ut til. Tid for å slå til om man har sittet på gjerdet.

Som den Nintendohora jeg er, så måtte jeg slå til på denne. Har bare fått prøvd den i en halvtimes tid, men jeg digger den! Virker som den beste løsningen for å ligge på rygg og spille, mtp. knappeplassering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I følge en kar i Australia på et Wii U-forum jeg survet på så fungerer det muligens å bytte land på Wii U'en for å skaffe seg engelsk NNID. Da må man bare sørge for å få importert Mario Kart 8 med Club Nintendo-koden for å dytte den inn der, og laste ned gratisspillet. Jeg kommer uansett til å kjøpe spillet på ferie i sommer, så jeg skal i alle fall gjøre et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...