Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kom til sistebossen i Mario & Luigi Superstar Saga, men måtte til slutt gi tapt. Tror jeg holdt på over en halv time, så det frister lite å prøve på nytt. Men bra spill var det, selv om jeg synes det hadde litt for mange minispill som ikke hadde noe med saken å gjøre. Nå er det bare å vente på Golden Sun. Får håpe sistebossen ikke er like vanskelig der Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Takker for gode forslag, men er ikke den type spill jeg er ute etter. Har forøvrig 3D world, og Rayman, MK8 og SSB blir mest sannsynlig kjøpt på et eller annet tidspunkt. Vurderer å prøve et Legospill da jeg aldri har spilt det før. Noen kan også skaffes ganske billig. Ellers gir jeg kanskje the cave og/eller trine2 en kjangs. Trine 2 kan trygt anbefales! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Sony's Yoshida Has Been Banned Twice on Miiverse Måtte le litt når jeg leste det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 I want to challenge myself, says Metroid series director Veteran Nintendo designer Yoshio Sakamoto has said he would like to "satisfy" fans of the classic franchises he's worked on in the past, but also challenge himself to take them in new directions. http://www.computerandvideogames.com/459245/i-want-to-challenge-myself-says-metroid-series-director/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 AKA lage ENDA ett metroid-spill ingen fans vil ha. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Takker for gode forslag, men er ikke den type spill jeg er ute etter. Har forøvrig 3D world, og Rayman, MK8 og SSB blir mest sannsynlig kjøpt på et eller annet tidspunkt. Vurderer å prøve et Legospill da jeg aldri har spilt det før. Noen kan også skaffes ganske billig. Ellers gir jeg kanskje the cave og/eller trine2 en kjangs. For de som måtte lure; jeg gikk for Lego Batman 2 for 137kr +frakt hos CDon. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Nå er det bare å vente på Golden Sun. Får håpe sistebossen ikke er like vanskelig der Golden Sun er temmelig oppskrytt, og ut fra bildene på eShop så det ikke ut som om grafikken tålte å bli blåst opp til over 50 tommer spesielt godt sammenliknet med de andre GBA-spillene. Mitt tips er å styre unna, med mindre du har forferdelig lyst til å spille gjennom en JRPG akkurat nå. Jeg har endelig fått tid til å sette meg ned med WiiU-en, og har spilt Super Mario 3D World i et par timer. Morsomste Mario-spillet jeg har spilt på lenge, og banene er akkurat passe lange til at jeg hele tiden tenker "bare én bane til". Har også prøvd et par GBA-spill, og de så overraskende bra ut på 55 tommer. Gleder meg til det kommer noen spill der jeg ikke har spilt i hjel på GBA allerede. Dessverre er det ingen som er annonsert. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Golden Sun er temmelig oppskrytt. Oppskrytt? Er du gal? Definitivt et av de bedre, nye JRPGene siden Final Fantasys storhetstid (FFV-IX). http://www.metacritic.com/game/game-boy-advance/golden-sun Greit nok med forskjellige meninger, men her tar du rett og slett bare FEIL! Endret 16. april 2014 av Klatt3n Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hehe, regnet nesten med at det er en upopulær mening. Det er ikke det at spillet er dårlig, det er bare veldig middelmådig. Teite puzzles, teit "slutt" og alt for enkelt og uten dybde er det jeg ikke liker med det. Jeg kan gå med på at det er subjektivt om man liker puzzlesene eller ikke, men resten står uansett. 6/10 fra meg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Var innom Lefdal på Alnabru i dag, de hadde Nintendoland, Arkham City - Armored Edition og Assassin's Creed 3 til 59,- kroner stykket, til Wii U! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Nintendo sued over Wii U Patent Infringement http://www.gamerheadlines.com/2014/04/nintendo-sued-over-wii-u-patent-infringement/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Rumor: Mario Kart 8 To Receive Playable Demo Soon Endret 22. april 2014 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Fatal Frame/Project Zero for Wii U in the Works Kan jo bli bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Dæven steike sier jeg hvis de PRØVER seg på å drite i lokalisering til engelsk igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Fatal Frame/Project Zero for Wii U in the Works Kan jo bli bra. Wii spillet skremte vettet av meg og en kompis..fy flate. Endret 22. april 2014 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) MAJORA’S MASK ¿EN CAMINO PARANINTENDO 3DS? "Tretten år er gått siden Ocarina of Time ble opprinnelig utgitt, og en av de gode tingene som gjorde dette remake mulig var at det var mange folk som sa de ønsket. Vi sa at vi kunne gjøre det i 3D, så det ble [...] Jeg tror at hvis det var noen følelser og lignende skrål fra fans for en remake av Majora er Mask, ville det ikke være umulig å gjøre "[...] kan spille i ditt eget tempo, ville være et element av spillingen at fansen ville virkelig sette pris på. "- Eiji Aonuma. Google translate. Endret 23. april 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Japansk, oversatt til spansk, oversatt til google translate norsk.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Da er MK8-bundle bekreftet for den 30. mai i Europa: 32 GB Premium med Mario Kart 8 og en ukes prøveperiode på Wii Karaoke U. Prisen er den samme som de andre Premium-utgavene, altså rundt 2600 kroner i Norge. Endret 24. april 2014 av kilik 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) http://www.technobuffalo.com/2014/04/15/mario-golf-world-tour-demo-this-week-free-game-boy-color-game-available/ "Fans who purchase the game before May 29th will also get a free copy of Mario Golf for the Game Boy Color on the Nintendo 3DS Virtual Console" Noen som vet om dette også gjelder oss? Norge er jo ikke med i Club Nintendo-greiene, så vil gjerne finne ut av dette før jeg kjøper. Er det noen her som tidligere har bennyttet seg av sånne tilbud? Endret 25. april 2014 av Endeby Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Overclockers Xbox One price now £299, as Nintendo announce Mario Kart 8 bundle http://metro.co.uk/2014/04/24/retailer-cuts-xbox-one-price-to-329-as-nintendo-announce-mario-kart-8-bundle-4707686/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå