anaconda Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Kommer Yoshi's New Island ut denne uken eller er det neste uke? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Fredag, altså i morgen. Edge er ikke nådige i siste nummer: No one part of Yoshi’s New Island is ruinous by itself, but the sum is so much less than the 20-year-old parts from which it’s cobbled together. No one deserves to be duped by the Crayola box art into expecting a true sequel t oa childhood-gulping adventure, which is still counted among the most innovative 16bit games of the mid-’90s. Arzest has laid an egg here, but not of the golden variety. 4/10 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Har de fjerna barneskrikinga? Det gjorde spillet utrolig slitsomt på SNES. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-yoshi-s-new-island/157924 http://www.gamespot.com/reviews/yoshi-s-new-island-review/1900-6415694/ http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-13-yoshis-new-island-review Hadde en følelse av det etter hva jeg hadde sett og lest av det. Edit: IGN er litt mer positiv http://www.ign.com/articles/2014/03/13/yoshis-new-island-review Endret 13. mars 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Nå har visst Wii U salget gått forbi PS4 salget i Japan. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Virkelig? I så fall er det utrolig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 I antall enheter solgt til sammen? Eller snakker vi i et spesifikt tidsrom? Om det er førstnevnte, høres det ut som veldig gode nyheter, men de er vel det uansett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg antar at det er snakk om lanseringsperiodene til begge konsollene. Det er egentlig ikke så overraskende mtp at Wii U ble lansert i desember og at den hadde sterke lanseringsspill (NSMB og Monster Hunter).Forrige uke solgte PS4 ca. 35k enheter og Wii U ca. 7.7k enheter.Sammenlagt leder Wii U med ca. 1.25 mill enheter. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Virkelig? I så fall er det utrolig. I antall enheter solgt til sammen? Eller snakker vi i et spesifikt tidsrom? Om det er førstnevnte, høres det ut som veldig gode nyheter, men de er vel det uansett. Jeg antar at det er snakk om lanseringsperiodene til begge konsollene. Det er egentlig ikke så overraskende mtp at Wii U ble lansert i desember og at den hadde sterke lanseringsspill (NSMB og Monster Hunter). Forrige uke solgte PS4 ca. 35k enheter og Wii U ca. 7.7k enheter. Sammenlagt leder Wii U med ca. 1.25 mill enheter. Whilst it can certainly be said that early PlayStation 4 sales throughout the west have outperformed those achieved by Wii U, turn your attention solely to Japan and it paints an entirely different picture. When Nintendo’s latest console hit retailers back in December 2012, according to Media Create’s data it had secured sales of 557,901 units during the first three weeks following launch. Comparatively, for the same three week period after launch, the PlayStation 4 now only sits at 410,083 unit sales, a figure that sits nearly 147,818 below its rival despite the feverish anticipation that has surrounded Sony’s next-gen machine. http://www.nintendo-insider.com/2014/03/13/early-playstation-4-sales-tracking-behind-wii-u-japan/ 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Da må jeg bare stemple PS4 med mitt varemerkeregistrerte flop alert klistermerke Men vil nok tro at det har mer med når på året den ble lansert, og hvor dårlige spill PS4 har i forhold til å selge på det japanske markedet. Som sagt over så ble wii u lansert med New super mario Bros og Monter Hunter hvor iallfall Monster Hunter er veldig populært i Japan. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Fornuftig av japanere og ikke løpe mann av huse for en konsoll som egentlig ikke har noe spill å by på. Hadde Nintendo spilt sine kort korrekt så kunne de ha gått av med en knusende seier i Japan. Men dessverre så makter de av diverse grunner ikke det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Det største problemet nå for tiden er at man lager flere konsoller enn man lager spill til dem. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Dæven, da har jeg kjøpt med 3DS XL! Gleder meg til å spille Pokemon Y Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Grattis! Pokémon X/Y er knall, så bare å glede seg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Kjøpte Ocarina of Time og A Link Between Worlds i tillegg, regner med at det ikke blir bortkastede penger. Endret 17. mars 2014 av Selvin Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Begge er veldig bra, men som med alle Zelda-spill har jeg masse moro inntil jeg er ferdig med første eller andre dungeon... Deretter slutter jeg fort å spille. Vet ikke hva som feiler meg.:/ Har begynt på 999 igjen nå, på tide å fullføre spillet. Det er deilig bra. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hver gang jeg har begynt på nytt på Ocarina of Time (3DS) har jeg stoppet før halvveis..også får jeg dårlig samvittighet en gang i året og tenker jeg skal prøve igjen. Og stopper pånytt. Sikker på jeg hadde fullført det hvis det var på en "ordentlig" konsoll på TV'n..klarer ikke sitte og stirre ned på 3DS-skjermen i flere timer, blir stokk stiv i nakke og rygg. Hadde vært dritfett med et system som kunne vise den øvre DS-skjermen på TV'n ja.. ei venninne er på samme viset, har prøvd og stoppet halvveis flere ganger hun også. Endret 17. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg hører til dem som ikke ble spesielt imponert av Ocarina of Time og til tross for gjentatte forsøk har jeg aldri spilt lenger enn halvveis, rett og slett fordi jeg begynner å kjede meg, og jeg har hatt det samme problemet med alle Zelda-spill siden. Er imidlertid stor fan av Legend of Zelda til NES, som jeg har fullført flere ganger, og Link to the Past, men av en eller annen grunn jeg ikke helt forstår selv kjeder jeg meg med 3D-Zeldaene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Mystery House Marathon i Super Mario 3D World er djevelens verk! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Det var vel det eneste brettet jeg ikke gadd å fullføre. Kom litt over halvveis på det meste, men når man måtte gjøre alt på nytt hver gang orket jeg ikke mer. Edit: Professor Layton vs Phoenix Wright: Ace Attorney review Gleder meg. Endret 18. mars 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå