Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Knapt det også, kommer vel ett fortollingsgebyr på 95 også?

EDIT: Velger man express fra amazon.co.uk tar vel de seg av fortollingen, da er det kanskje noe rimeligere ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1000 blanke for ett spill er uansett uhørt i min bok, plastikk figurer eller ei.

Enig der. Kjøpte limited edition av WindWaker HD som kostet 750kr på gamestop. 250kr extra for Ganondorf figur var definitivt akseptabelt, men når det blir snakk om en hel 500 lapp extra bare for et blått skall, ja da skal det jammen meg lyse og spille mariokart musikk også!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke begynn å klage på "oss" igjen. Nesten hver gang det kommer et nytt spill begynner du å raljere her over hvor mye alle ignorerer alt som ikke er "supermariozelda".

Endret av Bytex
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Føler jeg er litt likegyldig til Yoshi's New Island. Ikke fordi det er på håndholdt, men fordi det jeg har sett av gameplay ikke har overbevist meg. Ser ut som et helt middels plattformspill. Og etter å ha spilt det glimrende Donkey Kong Tropical Freeze er jeg redd det vil bli en solid nedtur.

Gleder meg derimot til Professor Layton vs Phoenix Wright: Ace Attorney som kommer i slutten av måneden. Det er allerede forhåndsbestilt.

Lenke til kommentar

Men til poenget. Hva synes folk som det neste Kirby-spillet så langt? Etter det jeg har sett og hørt blir jeg bare mer og mer giret på det. Det kan bli helt konge. Vet det bare er på håndholdt, men i teorien kan det vel hende en eller to av dere har en 3DS dere faktisk bruker en gang i året eller to. :)

Bare noen dager til Yoshi's New Island er ute, og ingen her har kommentert det en eneste gang. Kan ikke si jeg er overrasket, da det "bare er på håndholdt".

Svarer med et sitat av Kirby-innlegget ditt, som jeg egentlig hadde tenkt å kommentere, men som havnet i glemmeboken.

Gleder meg veldig til neste Kirby på 3DS. Synes det ser veldig bra ut - både visuelt og mtp spillbarhet - og gleder meg til å få spilt det. Kirby har egentlig vært en favoritt lenge, men det er først i "voksen" alder at jeg har blitt ordentlig eksponert for Kirby (om man ser fort fra Super Smash Bros.).

Når det gjelder Yoshi's New Island, så må jeg innrømme at jeg ikke er like begeistret som for Kirby. Når det er sagt så synes jeg det ser ut som en fryd å spille, og kan nok bli et veldig bra tillegg til 3DS-katalogen. Kjenner jeg har alt for mange 3DS-titler (og DS, forsåvidt) jeg vil spille.

Lenke til kommentar

Ser veldig fram til Professor Layton vs. Ace Attorney. Varmer opp ved å spille alle Layton-spillene i rekkefølge. Har vært fan av Ace Attorney-serien i mange år, men hadde aldri spilt noe av Layton-serien. Så jeg snuste opp de fire spillene til DS og de to til 3DS og er omtrent halvveis nå.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt min første time med Rayman Legends og har storkost meg. Håper det fortsetter slik. Det er slike spill jeg liker :-).

Deilig å slippe å spille 3-4 brett mange ganger hvis man sliter slik som på New Super Mario Bros og New Super Luigi U. New Super Luigi U måtte jeg bare avslutte på da jeg var redd for kontrollerens ve og vel etter å ha måtte spille noen brett alt for mange ganger :-P

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så snill og ikke begynn å klage på "oss" igjen. Nesten hver gang det kommer et nytt spill begynner du å raljere her over hvor mye alle ignorerer alt som ikke er "supermariozelda".

At dere kun bryr dere om Mario og Zelda er fakta, men Yoshi's Island er jo Mario. Likevel gir dere blaffen uten engang å gi det en sjanse. WTF? Hadde det vært på Wii U hadde dere nok vært ekstatiske. Bare se på alle de andre Mario-spillene som er identiske med forgjengerne dere var i ekstase for. 3D World, Super Luigi, New Super Mario Bros U osv... Mange identiske spill på Wii U er dere i eksase for, men et på håndholdt blir ignorert? Så hva mener dere jeg skal tro?

Lenke til kommentar

2000kr og du sitter med en konsoll og et par spill, nytt. Jeg ville nok ikke betalt mer enn 1200-1300 for det brukt, men nå kjøper jeg aldri ting brukt. Du burde nok liste opp spillene det er snakk om i tillegg, da det har litt å si.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

2000kr og du sitter med en konsoll og et par spill, nytt. Jeg ville nok ikke betalt mer enn 1200-1300 for det brukt, men nå kjøper jeg aldri ting brukt. Du burde nok liste opp spillene det er snakk om i tillegg, da det har litt å si.

Er kun snakk om Zelda OOT, Dead or Alive og Resident Evil Revelations :)

Lenke til kommentar

At dere kun bryr dere om Mario og Zelda er fakta, men Yoshi's Island er jo Mario. Likevel gir dere blaffen uten engang å gi det en sjanse. WTF? Hadde det vært på Wii U hadde dere nok vært ekstatiske. Bare se på alle de andre Mario-spillene som er identiske med forgjengerne dere var i ekstase for. 3D World, Super Luigi, New Super Mario Bros U osv... Mange identiske spill på Wii U er dere i eksase for, men et på håndholdt blir ignorert? Så hva mener dere jeg skal tro?

Altså, jeg tror noen må dra deg litt i bukseselene her, fordi dette går alt for fort :p

Folk liker nok håndholdt også, det er bare at de litt større titlene som Zelda osv som kommer til wiiU er noe folk gleder seg litt mere til, derav mer interesse for det.

Greit at du sier din mening, men ikke bli aggressiv. Er ikke bra å bruke bite da det ikke er Super Effective mot de andre her i rommet akkurat nå. Men enig med deg i at Yoshi's New Island blir et kjøp! Spilte det første på Snes da jeg var liten, og jeg husker hvor sykt spennende og morsomt det var. Det hadde liksom en helt egen måte å gi meg spillglede på.

Håper det nye til 3ds blir bra, ellers blir jeg enormt skuffet! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...