Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i dette, men jeg tror de vil tjene mye på å raskt få et stort og variert bibliotek av spill på eshopen, og da må de ha med de litt mer ukjente perlene som jeg nevnte. Så det jeg klager over er vel egentlig at det går for tregt, men samtidig, så er det vel ikke fordi Nintendo ikke "gidder" men fordi de jobber med andre ting. Mest sannsynlig burde de vel hatt flere ansatte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Play-Asia er en bra butikk det.

Jeg spiller Xenoblade og har lagt merke til at det er skrivefeil i oversettelsen. Det var en setning i stad som sa: "then we have to seach for the right way". Det er den tredje hittil jeg har sett, ihvertfall den andre. Den andre skrivefeilen var at det var brukt then istedet for them. Enten er det jeg som blingser noe veldig, ellers så er det noen som har slurvet med jobbet.

Lenke til kommentar

Tror det har en del med trening å gjøre, hvis man er vant til å tenke slik som puzzlesene vil at du skal tenke, så går det fortere. Spiller selv Pandora's Box om dagen, og har ikke brukt en eneste hint-coin så langt, og forsøker å klare det uten, men det er selvsagt stress. Tror man bare trenger tålmodighet - og så er det lurt å gå videre om du ikke klarer noe slik at man ikke blir for frustrert. Kan heller gå tilbake senere :)

Lenke til kommentar

Er det Layton versus Wright spillet bekreftet til å komme hit? Trodde det var Japan-only.

Det er vel ikke bekreftet, men Layton er en såpass stor franchise her i Europa at jeg tror vi kan være rimelig sikker på at det kommer.

Phoenix Wright var også relativt stor før bruken av slike brikker ble veldig populært, så jeg vil tro det også er et marked for han. Og sammen er de jo dynamitt :)

Lenke til kommentar

De var jo ganske fast bestemt på at det var Japan-only, så vi får se. Håper ihvertfall det kommer hit.

Ellers har jeg nettopp forhåndsbestilt Super Mario 3D Land for 299,- på elkjop.no. Digger disse tilbudene elkjøp har på spill. Jeg har spart masse penger på å kjøpe spill derfra. Ser de har Mario Kart 7 til samme pris, men venter med det spillet. Skal ha Doctor Lautrec og PL 4 også, så november blir litt av en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...