Morfeo Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er enig i dette, men jeg tror de vil tjene mye på å raskt få et stort og variert bibliotek av spill på eshopen, og da må de ha med de litt mer ukjente perlene som jeg nevnte. Så det jeg klager over er vel egentlig at det går for tregt, men samtidig, så er det vel ikke fordi Nintendo ikke "gidder" men fordi de jobber med andre ting. Mest sannsynlig burde de vel hatt flere ansatte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Edit: Jeg fikk hentelapp fra Play-Asia idag. Rekommandert og greier. Så da betyr det at 999 er kommet. Har ikke hentet det enda, men ser ut til å ha fungert perfekt med den nettbutikken. Kommer nok til å importere flere spill nå. Endret 30. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Play-Asia er en bra butikk det. Jeg spiller Xenoblade og har lagt merke til at det er skrivefeil i oversettelsen. Det var en setning i stad som sa: "then we have to seach for the right way". Det er den tredje hittil jeg har sett, ihvertfall den andre. Den andre skrivefeilen var at det var brukt then istedet for them. Enten er det jeg som blingser noe veldig, ellers så er det noen som har slurvet med jobbet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Sitter og spiller Xenoblade selv akkurat nuh. Hvilken level er du i Cloudemyx? Har oppdaget en feil i oversettelsen selv. Husker ikke hva setningen var, men det var en "a" der som ikke skulle vært der. Endret 30. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg er level 34 og er på vei opp til hodet. Gikk gjennom et sted i stad som var helt nydelig og hadde en fantastisk musikk på natten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Såpass ja. Jeg er bare level 17. Synes alle de forskjellige melodiene har vært flotte til nå. Er ofte slik at musikken er veldig god i RPG-spill. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) De kan bli litt intetsigende etter å ha hørt på de en stund. Var et sted jeg var på der musikken ikke var noe spennende i det hele tatt. Ellers er det digg å kverke monstre som er like store som en bygning. Hvor langt har du kommet? Endret 30. september 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Akkurat kommet der jeg, Reyn og Sharla holder på å drepe den mechonen med tentaklene som har tatt Juju. Ellers frister det veldig å gå til angrep på level 81 monstre, men vet jo at jeg blir drept på et slag da Endret 30. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg blir også det hvis jeg prøver meg på de. Så en i stad på level 96. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bestilte Super Mario 3D Land for et par dager siden. Og herregud jeg gleder emg etter den videoen jeg lastet ned via eStore. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg gleder meg også veldig til det spillet. Super Mario 3D Land, Paper Mario, Professor Layton 5 og Doctor Lautrec er de jeg ser mest frem til. Edit: Kanskje også Tales of the Abyss. Endret 30. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg er visst ikke smart nok til å spille Prof. Layton. Eller har ikke nok tålmodighet. Må bruke masse hints på hver puzzle, eller gå på gamefaqs og lese løsningen Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Tror det har en del med trening å gjøre, hvis man er vant til å tenke slik som puzzlesene vil at du skal tenke, så går det fortere. Spiller selv Pandora's Box om dagen, og har ikke brukt en eneste hint-coin så langt, og forsøker å klare det uten, men det er selvsagt stress. Tror man bare trenger tålmodighet - og så er det lurt å gå videre om du ikke klarer noe slik at man ikke blir for frustrert. Kan heller gå tilbake senere Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det er flere puzzles jeg også sliter med. Det er spesielt matematikk-oppgavene, så må gjerne bruke alle tre hintene der. Men utviklerne er litt lure også, for de klarer å villede deg veldig ofte. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Ja, jeg sliter selvsagt også med puzzles. Men de vanskeligste matteoppgavene feks, er nesten alltid lure-spørsmål, det er ihvertfall min erfaring. Fantastisk serie dog, gleder meg vilt til Layton versus Wright! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det Layton versus Wright spillet bekreftet til å komme hit? Trodde det var Japan-only. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det Layton versus Wright spillet bekreftet til å komme hit? Trodde det var Japan-only. Det er vel ikke bekreftet, men Layton er en såpass stor franchise her i Europa at jeg tror vi kan være rimelig sikker på at det kommer. Phoenix Wright var også relativt stor før bruken av slike brikker ble veldig populært, så jeg vil tro det også er et marked for han. Og sammen er de jo dynamitt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 De var jo ganske fast bestemt på at det var Japan-only, så vi får se. Håper ihvertfall det kommer hit. Ellers har jeg nettopp forhåndsbestilt Super Mario 3D Land for 299,- på elkjop.no. Digger disse tilbudene elkjøp har på spill. Jeg har spart masse penger på å kjøpe spill derfra. Ser de har Mario Kart 7 til samme pris, men venter med det spillet. Skal ha Doctor Lautrec og PL 4 også, så november blir litt av en måned. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvem var ganske fast på at det var Japan-only? Det har ikke jeg hørt noe om. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Xenoblades, Pandora's Tower og Last Story var vel Japan only? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå