Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Konge, masse nye karakterer til Mario Kart 8 og Monolith sitt kommende spill, kan ikke bli bedre!!! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Skulle ønske Nintendo gjorde en Apple og lot et spill som er tilgjengelig både for WiiU og 3DS være tilgjengelig på begge system for samme pris. Sånn som med iPhone og iPad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) NES Remix var en heller meh opplevelse for meg. Kjøpte det forrige helg og spilte et par timer. For meg kan det bli MYE bedre, nye karakterer i Mario Kart 8, whateeeever. Er jo bare forskjellige biler likevel. Endret 13. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Må innrømme jeg ikke er så veldig giret på enda en Mario Kart. Er jeg alene? Er litt der selv. Får se om det endrer seg når spillet kommer. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Siden vi får mer innhold i NES Remix 2, så blir det kanskje bedre value for money? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Veldig gledelig å få se litt av X. Samme fantastiske kampsystem som Xenoblade også. Gleder meg så vanvittig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Det jeg syns var stusselig med NES Remix er at det er så få spill alt er hentet fra. Er jo bare 4-5 forskjellige spill med alle mulige variasjoner av simple challenges (og noen dritvanskelige). De kunne dratt ting fra hundrevis av gode titler til NES, også ble det bare Balloon Hunt, Donkey Kong 1+3, Excitebike, Mario Bros, SMB i dusinvis av brett.. Endret 13. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 That's it? Men. Men. WiiU? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Som ventet..en Meh nintendo direct som alle de andre har vært..litt desillusjonert for Wii U'en min nå jeg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg tipper vi får se følgende til Wii U: Donkey Kong - lanseringstrailer Mario Kart - ny trailer + endelig lanseringsdato X (Xenoblade 2) - ny trailer, japansk lanseringsdato Bayonetta 2 - ny trailer/gameplay Mer om Virtual Console Det kaller jeg full pott! For en gangs skyld en Direct som samsvarer med forventningene. Ser fram til å se X og Bayonetta-videoene i litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Var perfekt for min del dette. Blir masse Nintendo snadder fremover! Viss dem legger ut Golden Sun på GBA Virtual Console så skriker jeg. Den serien har jeg brukt over 400 timer på! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg tipper vi får se følgende til Wii U: Donkey Kong - lanseringstrailer Mario Kart - ny trailer + endelig lanseringsdato X (Xenoblade 2) - ny trailer, japansk lanseringsdato Bayonetta 2 - ny trailer/gameplay Mer om Virtual Console Det kaller jeg full pott! For en gangs skyld en Direct som samsvarer med forventningene. Ser fram til å se X og Bayonetta-videoene i litt bedre kvalitet. Du traff godt på den ja. Lyst til å fylle ut en lottokupong for meg på lørdag? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=ZDgtBlzJ0wE Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ser folk rundt omkring er skuffa. Da hadde de nok alt for store forventninger som vanlig. Dette ble på forhånd sagt at det ville være fokus på vårens spill, altså det som kommer før E3 i juni. Annonsering av nye storspill skjer neppe før da. Hvis jeg skal tippe 2. halvår for Wii U: August: Yarn Yoshi September: Hyrule Warriors Oktober: Nytt casual-spill fra Miyamoto (annonseres på E3) Oktober: Sonic Boom Oktober: Bayonetta 2 November: Smash Bros. U November: Project Cars Litt usikker på X. Det kan komme i år, men tror det drøyer til tidlig neste år for vår del. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Er veldig fornøyd med 3DS lineupen og GameBoy Advance på WiiU. Men det må tas skikkelige grep med WiiU NÅ. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Monster Hunter 4 U er den beste nyheten for 3DS på mange måneder! Det beste med MH4U blir jo at alle de gamle monstrene kommer tilbake igjen, nå er det jo godt over 100 av dem Xenoblade ser bare kjedelig ut, men Mario Kart og Super Smash Bros vil helt klart gi Wii U litt ekstra liv! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 April 25. april - NES Remix 2 GameBoy Advance Virtual Consoleinkludert Metroid Fusion, Mario & Luigi: Superstar Saga, Yoshi’s Island: Super Mario Advance 3 og mer Mai 1. mai - Child of Light 30. mai - Mario Kart 8 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Skuffende at de ikke røper 1 stor ting iallefall som viser tegn til at de har våknet opp i den avdelinga. Nytter ikke å bare servere fjollete japanske shemale spill og gammelt nytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 De mener visst det holder. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 En del av meg håper at X ikke er like bra som Xenoblade, for ellers kan jeg rett og slett bli tvunget til å kjøpe en konsoll pga. ett enkelt spill igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå