nagina Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ganske sikker maskinen min drar den lett =) Lenke til kommentar
warioman Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 er bare å laste ned pirat versjon og softmodde Wiien, problem solved Går ann det og, men jeg føler virkelig at jeg er skikkelig drittsekk mot Nintendo da. De slipper aldri et uferdig spill(i motsetning til mange andre), og all tiden og energien de har lagt i spillet for å gjøre oss fornøyd svindler vi dem for. Synes rett og slett Nintendo er såpass greie mot fansene sine at jeg rett og slett ikke klarer å sparke dem i rævva på den måten Men den Dolphin utgaven av spillet så fantastisk deilig ut! Hadde virkelig ikke hatt noe imot å spille spillet i den grafikken. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ena3EKeAzC0ikke noe nytt men har noen av dere prøvd det her? Dolphin emulator på PC?Spilte gjennom hele skyward sword på dolphin da det kom ut. Hadde solgt wii'en men er sinnsykt zelda fan så jeg kjøpte meg en billig sensor, wii mote plus, nunchuck og bluetooth dongel!Funka som bare det! Storkoste meg. Fikk samtidig mye bedre grafikk enn på wii, men fy søren hvor mye ressurser det tok av pc'en min. Måtte tweake mye, og da var komplett gamer pc'en min 8 mnd gammel. Spilte omtrent halve spillet på Wii før jeg fikk meg en maskin som dro dolphin bra, fikk overført savefila og fullførte spillet der. Så fantastisk mye bedre ut enn originalen.Har en i5 3570k som jeg hadde klokka til 4.5GHz (Skrudd ned nå, ble for varmt med maskinen på gulvet+varmekabler) samt en GTX 670 med en bittelitt overklokk. Hadde null problemer med å få spillet til å kjøre glatt. Endret 6. februar 2014 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Da var Star Fox: Assault gjennomført Absolutt verdt det, selv om bakkeoppdragene aldri var noen høydare! Nå vil jeg ha ett nytt Star Fox spill på Wii U altså Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Enda et Sonic-spill, denne gang til WiiU og 3DS. Men vil det bli bra, når det er snakk om Sonic? Han har en dårlig track record de siste årene... https://www.gamereactor.no/nyheter/214394/Sega+annonserer+Sonic+Boom%21/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg ville ikke holdt pusten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ikke jeg heller. Hadde tro på Lost World, men det viste seg å være dårlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Siterer Karl fra Levelup: HVA har de gjort med Knuckles?! Den nye Knuckles ser ut som han spiller amerikansk fotball, tar kleine bar overkropp-selfies av seg selv og sier altfor, altfor mye "bro" Sonic ser ut til å ha stjålet skjerfet til Nathan Drake, og har av en eller annen grunn teipet skoene sine. Men Sonic/Tails ser ok ut ellers. Men KNUCKLES! Og ikke minst Amy. Ikke prøv å gjøre Amy sexy, Sega. Det er veldig ubehagelig... PUNY HEDGEHOG KNUX SMASH GEARS OF KNUCKLES DO U EVEN LIFT BRO osv Endret 6. februar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er du Karl I LevelUp, Bytex? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Den Sonic spillet bli flopp. Kan dem ikke bare lage Generations 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan de ikke bare jobbe med å perfeksjonere gameplayet fra Sonic Colours istedet for å prøve å finne opp hjulet på nytt, og på nytt, og på nytt? Vel, det kan ikke bli en større flopp enn Sonic the Hedgehog (2006) Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ser veldig fram til mario kart 8 og super smash bros u 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Yoshi's New Island 3DS XL bundle leaked http://www.gamespot.com/articles/yoshi-s-new-island-3ds-xl-bundle-leaked/1100-6417609/ Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er så frista til å oppgradere 3dsen min til en xl men da mister jeg den jeg har nå med zelda design 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vil si det er verdt å ofre Zelda-designet for en større skjerm. 1 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er så frista til å oppgradere 3dsen min til en xl men da mister jeg den jeg har nå med zelda design Kjøp Zelda edition av XL. Har den selv og ELSKER den. Har også Zelda utgaven av den originale ^^ 1 Lenke til kommentar
Hank Oswald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vil si det er verdt å ofre Zelda-designet for en større skjerm. Jo større jo bedre Er så frista til å oppgradere 3dsen min til en xl men da mister jeg den jeg har nå med zelda design Kjøp Zelda edition av XL. Har den selv og ELSKER den. Har også Zelda utgaven av den originale ^^ Kan jeg overføre alt jeg har på min nåværendes 3ds over til en ny en? nedlastede spill osv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jepp, er en egen funksjon for det som heter System Transfer. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva ville dere betalt for en Wii av eldre type? Er på utkikk etter en Nintendo Wii men virker som folk tar blodpris for sine maskiner. Er ikke interessert i mini versjonen av Wii da den ikke har nettverk, og Wii U frister ikke helt enda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hva ville dere betalt for en Wii av eldre type? Er på utkikk etter en Nintendo Wii men virker som folk tar blodpris for sine maskiner. Er ikke interessert i mini versjonen av Wii da den ikke har nettverk, og Wii U frister ikke helt enda. Stakk innom min lokale Gamestop og plukket opp en for 4-500, den siste de hadde også faktisk. Den var tilnærmet strøken, og kontrollene såg faktisk ikke brukt ut nesten. Finner sikkert noen som selger sin billigere Endret 9. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå