Pubé Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Great, 587kr på konto... Endret 24. september 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Konge da! Jeg fikk Xenoblade Chronicles idag, og den slapp unna tollen. Det synes jeg var merkelig da meg og broren min bestilte spillet ilag og det stod £49.86 på pakken. Da betalte jeg kun 230kr for spillet Endret 26. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Endte opp med å kjøpe ny Nintendo Wii igår, til latterlige 599,- på elkjøp i Tromsø. Eide en for ca to år siden, og lurer på om det er mulig å få tilgang på det man hadde kjøpt på den tiden? Hadde betalt for maange klassikere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Det vil ikke være mulig å hente opp det du kjøpte den gangen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Idiotisk! Jaja, gamle Zelda og Mario-klassikere må man ha uansett Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Det var en fin pris! Tror desverre ikke det er mulig å få tilgang på det en har kjøpt på en annen Wii. Det har vel litt med at det ikke er bundet opp mot en konto, slik det f.eks. er på Xbox 360. Det eneste måtte være om du kunne kopiere fra en Wii til en annen med et minnekort. Men det har jeg ikke testet. Jeg har også en Wii der jeg har kjøpt en god del spill, men som ikke funker skikkelig lenger, så kunne godt tenke meg å få de spillene over på den Wii-en jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Ja, det var et rimelig spontant kjøp. Solgte unna den gamle Wiien etter å ha spilt gjennom de fleste store titlene. Var så vidt jeg kjøpte to, siden man får med ekstra kontroller+nunchuck til en grei pris. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Er det ikke mulig å laste ned ting på en annen Wii? Seriøst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Nei. Det er jo ikke knyttet opp til noen konto, men selve konsollen. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Nei. Det er jo ikke knyttet opp til noen konto, men selve konsollen. Hva hvis f.eks Wii'en går i stykker før garantien går ut? Det bør være en utvei her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Såvidt jeg vet ligger spillene på harddisken eller sd-kortet. Og man har ingen oversikt over kjøpte spill online noe sted? Endret 27. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Et intervju med en ansatt fra THQ som lover ganske godt med tanke på spesifikasjonene til Wii U: Flott. Jeg slår meg til ro med at ytelsen vil bli tilstrekkelig til flott HD grafikk. Wii U vil matche en moderne flatskjerm. Spiller fint liten rolle for SM, DK og casual-spill, men Monster Hunter, Metroid, Zelda blir enda et hakk mer episk i HD. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Nei. Det er jo ikke knyttet opp til noen konto, men selve konsollen. Hva hvis f.eks Wii'en går i stykker før garantien går ut? Det bør være en utvei her. Om den går i stykker kan du sende den til Nintendo som overfører det til en evnetuelt ny Wii, eller reparerer den andre. Forferdelig tungvint dessverre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Tror ikke man kan flytte et sd-kort fullt av Virtual console spill fra en konsoll til en annen heller, da ville det jo vært dødslett å piratkopiere alle VC-spillene fra kort til kort, akkurat som R4-brikkene til DS. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Flott. Jeg slår meg til ro med at ytelsen vil bli tilstrekkelig til flott HD grafikk. Wii U vil matche en moderne flatskjerm. Spiller fint liten rolle for SM, DK og casual-spill, men Monster Hunter, Metroid, Zelda blir enda et hakk mer episk i HD. Mener du at Super Mario og Donkey Kong er casual spill eller mener du de OG casual-spill? Uansett er jeg uenig uansett, Donkey Kong og Super Mario er ikke casualspill, og det blir episk å endelig få dem i HD! Tror ikke man kan flytte et sd-kort fullt av Virtual console spill fra en konsoll til en annen heller, da ville det jo vært dødslett å piratkopiere alle VC-spillene fra kort til kort, akkurat som R4-brikkene til DS. Dette er grunnen til at det ikke virker ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Hadde selvsagt vært kjekt å kunne gå til en nettside i Asia og bestille SD-kort med "every VC game" på, men det hadde neppe Nintendo likt særlig godt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Såvidt jeg vet ligger spillene på harddisken eller sd-kortet. Og man har ingen oversikt over kjøpte spill online noe sted? Gjelder dette på DSi og 3DS også? Som 3DS ambassadør fikk jeg ti NES spill og får 10 GBA-spill etterhvert til 3DSen. Så om jeg kjøper en ny 3DS eller oppgraderer til den med to spaker, mister jeg da ambassadør-spillene? Det høres da rart ut? Og btw jeg hadde tenkt å oppgradere til Wii U etterhvert, men det blir neppe aktuelt med det første om det betyr at jeg må kjøpe alle VC-spillene på nytt. Endret 27. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Vet ikke, man kan jo bruke hacka sd-kort på DS (nevnte R4/DDST etc) som lar deg spille nedlasta piratkopier på DS'n. pirat-kortene har egen elektronikk inni, så man kan ikke bruke hvilket sdkort som helst. Men om man kan flytte det interne sd-kortet...no idea. And now for something COMPLETELY different: http://www.rockpapershotgun.com/2011/09/27/square-fully-redoing-final-fantasy-xiv/ Squeenix ultraboss Yoichi Wada has spoken about the ongoing woes of troubled MMO, Final Fantasy XIV, saying “The Final Fantasy brand has been greatly damaged,” when asked about the game. VG247 reports that the Square man, speaking at a press conference in Japan, said that they company planned to “continue with our reform work, which basically amounts to fully redoing the game, and hope to revive the FFXIV that should have been released.” Endret 27. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Såvidt jeg vet ligger spillene på harddisken eller sd-kortet. Og man har ingen oversikt over kjøpte spill online noe sted? Gjelder dette på DSi og 3DS også? Som 3DS ambassadør fikk jeg ti NES spill og får 10 GBA-spill etterhvert til 3DSen. Så om jeg kjøper en ny 3DS eller oppgraderer til den med to spaker, mister jeg da ambassadør-spillene? Det høres da rart ut? Og btw jeg hadde tenkt å oppgradere til Wii U etterhvert, men det blir neppe aktuelt med det første om det betyr at jeg må kjøpe alle VC-spillene på nytt. Det gjelder ikke på DSi og 3DS på samme måte nei, her vil du kunne overføre spill til en ny konsoll har Nintendo lovet. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Flott. Jeg slår meg til ro med at ytelsen vil bli tilstrekkelig til flott HD grafikk. Wii U vil matche en moderne flatskjerm. Spiller fint liten rolle for SM, DK og casual-spill, men Monster Hunter, Metroid, Zelda blir enda et hakk mer episk i HD. Mener du at Super Mario og Donkey Kong er casual spill eller mener du de OG casual-spill? Jeg ser ikke på DK og SM som casual. Det er deep-shit-hardcore å samle alle grønne stjerner i smg2. Jeg synes bare ikke de spillene beror så mye på realistisk grafikk. Endret 27. september 2011 av Philber Desanex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå