Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Tråden er ryddet for en del ting som ikke hadde noe med trådens tema å gjøre. Det er en "kafé", så det er lov å vandre litt nå og da, men med måte. Nå hadde vi en hel side som omtrent ikke handlet om NIntendo eller spill i det hele tatt. Hva de forskjellige her er flinke til kan man eventuelt ta i en annen tråd, og så kan alle være flinke til å holde seg noenlunde til topic, så blir det god stemning. :)

Endret av Nevnarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, var det slik at hvis jeg allerede eier et VC spill på Wii så kan jeg kjøpe det igjen til en billigere penge på Wii U? I såfall, hvordan vet Wii U at jeg har kjøpt spillet tidligere, finnes jo ingen felles bruker/konto..

Lenke til kommentar

Hei, var det slik at hvis jeg allerede eier et VC spill på Wii så kan jeg kjøpe det igjen til en billigere penge på Wii U? I såfall, hvordan vet Wii U at jeg har kjøpt spillet tidligere, finnes jo ingen felles bruker/konto..

Dersom du har gjort en Wii til WiiU system transfer, så kan du få kjøpt de billigere.

Lenke til kommentar

Tror det pokemon-ryktet er bollocks. Både gamefreak og Nintendo har gang på gang sagt at de "ordentlige" pokemon-rpg'ene er tilpasset handhelds og vil alltid være en handheld-serie, siden de fokuserer så mye på sosial spilling og trading via wifi borte i Japan.

Der er fortsatt spilling mye en sosial greie, i motsetning til her hvor alle sitter hjemme og spiller 3DS.

De startet på Gameboy og har fulgt alle Nintendos håndholdte maskiner siden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tror det pokemon-ryktet er bollocks. Både gamefreak og Nintendo har gang på gang sagt at de "ordentlige" pokemon-rpg'ene er tilpasset handhelds og vil alltid være en handheld-serie, siden de fokuserer så mye på sosial spilling og trading via wifi borte i Japan.

Der er fortsatt spilling mye en sosial greie, i motsetning til her hvor alle sitter hjemme og spiller 3DS.

Nei, dem lagde pokemon spill til gamecube, 2 stykker som var rpg slik som de håndholdte

Lenke til kommentar

Men de kan jo lansere spillet til både 3DS og Wii U, som de gjør med nye Super Smash Bros. Lage spillet til Wii U, og porte det til 3DS.

3DS-versjonen kan være semi-fugleperspektiv som X/Y, og Wii U-versjonen kan være mer lignende Dragon Quest VIII/Colloseum/XD. Ellers kan versjonene være identiske, bortsett fra at de kanskje kan ha litt forskjellige eksklusive Pokémon og litt annerledes historie, slik at man "må" kjøpe begge versjonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...