Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Har "litt" mange spill tenker jeg.;

Det er kun ZombiU jeg selv har kjøpt, resten på lista har jeg fått gratis for å anmelde. smile.gif

New. Super Mario Bros. U
New. Super Lugui U
Super Mario 3D World
The Wonderful 101
Wind Waker HD
Super Castlevania IV
Mario Olympic 2013 Game
Lego City: Undercover
Pikmin 3
Monster Hunter 3: Ultimate
Sonic Lost World
Wii Party U

Er en del ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan var det ifht Galaxy?

3D Land er enklere, men Nintendo satte inn kunstige begrensninger. Jeg hadde det kjempemoro, for en gangs skyld kom jeg langt i et spill, inntil jeg plutselig trengte en hel drøss(20?) flere skjulte mynter(det er 3 per bane) og jeg ikke kunne finne flere. Så jeg klarte aldri å komme forbi midtveis i spillet. :(

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Nå er vel Sunshine et av de Mario-spillene som blir regnet som av folk flest som et av de dårligste, vel?

Skjønner ikke hvem som påstår det. Mario Sunshine var et av de mest epic mariospillene som har kommet, så jeg ser hvertfall ikke hvor den kommentaren kommer fra :)

Lenke til kommentar

Den kommer fra meg, og etter hva jeg har inntrykk av etter å ha sett diskusjoner om Mario-spill på diverse forum og i virkeligheten over mange, mange år. Jeg sier ikke at spillet er dårlig, bare at det er et av de Mario-spillene som folk flest mener er blant de dårligste.

Lenke til kommentar

3D Land er enklere, men Nintendo satte inn kunstige begrensninger. Jeg hadde det kjempemoro, for en gangs skyld kom jeg langt i et spill, inntil jeg plutselig trengte en hel drøss(20?) flere skjulte mynter(det er 3 per bane) og jeg ikke kunne finne flere. Så jeg klarte aldri å komme forbi midtveis i spillet. :(

Bah der forsvant min lyst til å kjøpe spillet. Jeg liker å surre rundt, men hater å lete etter skjulte mynter og skjulte stedet osvosv.

Er det forresten stor forskjell på New Super Mario U og New Super Luigi?

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bah der forsvant min lyst til å kjøpe spillet. Jeg liker å surre rundt, men hater å lete etter skjulte mynter og skjulte stedet osvosv.

Slik var mario alltid

Skjønner ikke hvem som påstår det. Mario Sunshine var et av de mest epic mariospillene som har kommet, så jeg ser hvertfall ikke hvor den kommentaren kommer fra :)

Bra jeg ikke er den eneste norske her som liker sunshine, de andre hater vist spill. Spillet er sykelig undervurdert

Den kommer fra meg, og etter hva jeg har inntrykk av etter å ha sett diskusjoner om Mario-spill på diverse forum og i virkeligheten over mange, mange år. Jeg sier ikke at spillet er dårlig, bare at det er et av de Mario-spillene som folk flest mener er blant de dårligste.

Det betyr ikke at spillet er dårlig, mange gode spill blir sett ned på og blir undervurdert

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har "litt" mange spill tenker jeg.;

Det er kun ZombiU jeg selv har kjøpt, resten på lista har jeg fått gratis for å anmelde. smile.gif

New. Super Mario Bros. U

New. Super Lugui U

Super Mario 3D World

The Wonderful 101

Wind Waker HD

Super Castlevania IV

Mario Olympic 2013 Game

Lego City: Undercover

Pikmin 3

Monster Hunter 3: Ultimate

Sonic Lost World

Wii Party U

Er en del ja.

Hvordan i huleste fikk du dem gratis bare for å annmelde? Vist det er så enkelt så vil jeg begynne å annmelde spill også

Lenke til kommentar

Hvordan i huleste fikk du dem gratis bare for å annmelde? Vist det er så enkelt så vil jeg begynne å annmelde spill også

Hva mener du? Såklart får anmelderen spillene de anmelder? Skal de sende tilbake liksom?

Det er ikke bare bare å få seg en jobb som anmelder heller. Bergsala sender ikke ut til hvemsomhelst .

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva mener du? Såklart får anmelderen spillene de anmelder? Skal de sende tilbake liksom?

Det er ikke bare bare å få seg en jobb som anmelder heller. Bergsala sender ikke ut til hvemsomhelst .

Så alle dem på youtube som anmelder spill får spillene gratis?

Lenke til kommentar

Så alle dem på youtube som anmelder spill får spillene gratis?

Nei, så klart ikke?

Det er hovedsakelig de som jobber i spillmagasiner/nettsider, de som har en anerkjent blogg, aviser etc som får spillene. Mange mottar ikke lønn/jobber frivillig og spillene blir da "betaling".

Lenke til kommentar

Er ikke så fett å være anmelder som dere tror. Det er mye jobb, og når man blir "tvunget" til å spille gjennom spillene fordi man har en deadline og en review å skrive blir det mere jobb enn moro.

Jeg signa opp som anmelder for et metal-blad for mange år siden, fordi det var "kult å få gratis cd'r". Men det var ikke så kult når man MÅTTE sitte og nilytte på skiver man aldri hadde hørt om, kun for å få ut en liten anmeldelse i bladet neste måned.

Ble bare et ork hele greia.

Lenke til kommentar

Super Mario 3D land et 3DS spill. Jeg fikk en liten følelse av at du forveksler det med Super Mario 3D World til Wii U.

Jeg har rundet 3D land, men min sønn (nå 8) gadd ikke mer når han skjønte at han manglet masse mynter for å komme videre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har vel ikke gått ut å sakt at jeg er flink i noe da....men jeg har spillt bass i 15 år, så mulig jeg er litt flink der. :wee:

Er du med i et band? vet det er mange i ungdomsalderen som starter et band

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...