Bruker-146784 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har "litt" mange spill tenker jeg.;Det er kun ZombiU jeg selv har kjøpt, resten på lista har jeg fått gratis for å anmelde. New. Super Mario Bros. UNew. Super Lugui USuper Mario 3D WorldThe Wonderful 101Wind Waker HDSuper Castlevania IVMario Olympic 2013 GameLego City: UndercoverPikmin 3Monster Hunter 3: UltimateSonic Lost WorldWii Party UEr en del ja. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hvordan var det ifht Galaxy? 3D Land er enklere, men Nintendo satte inn kunstige begrensninger. Jeg hadde det kjempemoro, for en gangs skyld kom jeg langt i et spill, inntil jeg plutselig trengte en hel drøss(20?) flere skjulte mynter(det er 3 per bane) og jeg ikke kunne finne flere. Så jeg klarte aldri å komme forbi midtveis i spillet. Endret 6. januar 2014 av fnwilborn Lenke til kommentar
warioman Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Nå er vel Sunshine et av de Mario-spillene som blir regnet som av folk flest som et av de dårligste, vel? Skjønner ikke hvem som påstår det. Mario Sunshine var et av de mest epic mariospillene som har kommet, så jeg ser hvertfall ikke hvor den kommentaren kommer fra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Den kommer fra meg, og etter hva jeg har inntrykk av etter å ha sett diskusjoner om Mario-spill på diverse forum og i virkeligheten over mange, mange år. Jeg sier ikke at spillet er dårlig, bare at det er et av de Mario-spillene som folk flest mener er blant de dårligste. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) 3D Land er enklere, men Nintendo satte inn kunstige begrensninger. Jeg hadde det kjempemoro, for en gangs skyld kom jeg langt i et spill, inntil jeg plutselig trengte en hel drøss(20?) flere skjulte mynter(det er 3 per bane) og jeg ikke kunne finne flere. Så jeg klarte aldri å komme forbi midtveis i spillet. Bah der forsvant min lyst til å kjøpe spillet. Jeg liker å surre rundt, men hater å lete etter skjulte mynter og skjulte stedet osvosv. Er det forresten stor forskjell på New Super Mario U og New Super Luigi? Endret 6. januar 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bah der forsvant min lyst til å kjøpe spillet. Jeg liker å surre rundt, men hater å lete etter skjulte mynter og skjulte stedet osvosv. Er det forresten stor forskjell på New Super Mario U og New Super Luigi? Slik var mario alltid Skjønner ikke hvem som påstår det. Mario Sunshine var et av de mest epic mariospillene som har kommet, så jeg ser hvertfall ikke hvor den kommentaren kommer fra Bra jeg ikke er den eneste norske her som liker sunshine, de andre hater vist spill. Spillet er sykelig undervurdert Den kommer fra meg, og etter hva jeg har inntrykk av etter å ha sett diskusjoner om Mario-spill på diverse forum og i virkeligheten over mange, mange år. Jeg sier ikke at spillet er dårlig, bare at det er et av de Mario-spillene som folk flest mener er blant de dårligste. Det betyr ikke at spillet er dårlig, mange gode spill blir sett ned på og blir undervurdert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har "litt" mange spill tenker jeg.; Det er kun ZombiU jeg selv har kjøpt, resten på lista har jeg fått gratis for å anmelde. New. Super Mario Bros. U New. Super Lugui U Super Mario 3D World The Wonderful 101 Wind Waker HD Super Castlevania IV Mario Olympic 2013 Game Lego City: Undercover Pikmin 3 Monster Hunter 3: Ultimate Sonic Lost World Wii Party U Er en del ja. Hvordan i huleste fikk du dem gratis bare for å annmelde? Vist det er så enkelt så vil jeg begynne å annmelde spill også Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvordan i huleste fikk du dem gratis bare for å annmelde? Vist det er så enkelt så vil jeg begynne å annmelde spill også Neeeei!!! Det finnes nok dårlige annmeldere... 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Neeeei!!! Det finnes nok dårlige annmeldere... Jeg ville blitt en flink en Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvordan i huleste fikk du dem gratis bare for å annmelde? Vist det er så enkelt så vil jeg begynne å annmelde spill også Hva mener du? Såklart får anmelderen spillene de anmelder? Skal de sende tilbake liksom? Det er ikke bare bare å få seg en jobb som anmelder heller. Bergsala sender ikke ut til hvemsomhelst . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hva mener du? Såklart får anmelderen spillene de anmelder? Skal de sende tilbake liksom? Det er ikke bare bare å få seg en jobb som anmelder heller. Bergsala sender ikke ut til hvemsomhelst . Så alle dem på youtube som anmelder spill får spillene gratis? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Så alle dem på youtube som anmelder spill får spillene gratis? Nei, så klart ikke? Det er hovedsakelig de som jobber i spillmagasiner/nettsider, de som har en anerkjent blogg, aviser etc som får spillene. Mange mottar ikke lønn/jobber frivillig og spillene blir da "betaling". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Er ikke så fett å være anmelder som dere tror. Det er mye jobb, og når man blir "tvunget" til å spille gjennom spillene fordi man har en deadline og en review å skrive blir det mere jobb enn moro. Jeg signa opp som anmelder for et metal-blad for mange år siden, fordi det var "kult å få gratis cd'r". Men det var ikke så kult når man MÅTTE sitte og nilytte på skiver man aldri hadde hørt om, kun for å få ut en liten anmeldelse i bladet neste måned. Ble bare et ork hele greia. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville blitt en flink en Mange som tror dem er flinke i mye. 1 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Bah der forsvant min lyst til å kjøpe spillet. Jeg liker å surre rundt, men hater å lete etter skjulte mynter og skjulte stedet osvosv. Er det forresten stor forskjell på New Super Mario U og New Super Luigi? Super Mario 3D land et 3DS spill. Jeg fikk en liten følelse av at du forveksler det med Super Mario 3D World til Wii U. Jeg har rundet 3D land, men min sønn (nå 8) gadd ikke mer når han skjønte at han manglet masse mynter for å komme videre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mange som tror dem er flinke i mye. Hva tror du at du er flink i da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 hmm, jeg spilte det masse med broren min i jula (vi er begge voksne) og hadde da hele tiden 20-30 mynter for mye hvor gang vi måtte betale for noe..skjønner ikke hva derre snakker om jeg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hva tror du at du er flink i da? Jeg har vel ikke gått ut å sakt at jeg er flink i noe da....men jeg har spillt bass i 15 år, så mulig jeg er litt flink der. Endret 6. januar 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Super Mario 3D land et 3DS spill. Jeg fikk en liten følelse av at du forveksler det med Super Mario 3D World til Wii U Ja det gjorde jeg :-P. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg har vel ikke gått ut å sakt at jeg er flink i noe da....men jeg har spillt bass i 15 år, så mulig jeg er litt flink der. Er du med i et band? vet det er mange i ungdomsalderen som starter et band Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå